Gå til innhold

Skumleste film dere har sett?


trolltolv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men det var en gammel film som handlet om en familie som flyttet på en gård, ungen der var gal og det var en scene jeg husker godt, ungen lå under senga og kuttet akillishælen på en som stod ved siden av sengen. Creepy film!

9387151[/snapback]

 

Pet Sematary?

9387625[/snapback]

 

Ahh maaan! Hugsar eg og ein kompis såg Pet Sematary ein gong me var 12 år gamle. Tru meg, det var for jævlig å gå heim den kvelden! :ohmy:

Lenke til kommentar
Er slutten på The Texas Chainsaw Massacre ekte tape?  :wow:

9638139[/snapback]

Jeg tviler veldig sterkt på det.

 

Husker ikke om jeg har postet on-topic her før, men de skumleste skrekkfilmene jeg har sett må nok være "The Thing", "The Omen" og "Rovdyr". "The Thing" er creepy, den andre er creepy og sistnevnte er en helt forjævlig skvette-film!

Lenke til kommentar
Tror jeg nesten må si The Descent.

 

Though var det bare noen deler som var skumle, men det var nok for meg.

9646824[/snapback]

The Descent? Den leide jeg med noen venner, men vi leverte den tilbake uti filmen for den var så kjedelig. Kom til da hun ene skade beinet noe for jævlig.

Håper du ikke mener at noe til og med da, var noe skummelt?

9653413[/snapback]

 

Dere har ENORMT god tolmodighet må jeg si.

 

Filmen begynner etter skaden ;)

 

Og ja, den er skummel som faen.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Ja, er veldig tolmodig med filmer, men ikke de fleste av vennene mine, som syns feks. American Pie er det beste som noen gang er laget.

9653610[/snapback]

 

Du er nok ikke den eneste i den situasjonen.

 

Jeg vil se Babel, de vil se How High... slik er det vanligvis.

9653614[/snapback]

Har sett Babel. Den er bare trist og deprimerende, noe som bare noen få ganger er greit for meg. Selv om Requiem For A Dream også er det, så er den mye sterkere, noe som jeg liker veldig godt. Likte This Is England, som jeg så idag.

Og btw, så liker jeg Lord of War også. :p

Lenke til kommentar

Må si at Fryktens Sommer som liten unge på rundt 6-9 år var forferdelig skummel, mens Exorcisten i 9'ende klasse skremte meg godt og gjorde meg søvnløs i flere timer et par netter. Ellers vet jeg ikke om mange som var så veldig skumle, emily rose var helt grei og alien er mer spennende.

Lenke til kommentar
Ja, er veldig tolmodig med filmer, men ikke de fleste av vennene mine, som syns feks. American Pie er det beste som noen gang er laget.

9653610[/snapback]

 

Du er nok ikke den eneste i den situasjonen.

 

Jeg vil se Babel, de vil se How High... slik er det vanligvis.

9653614[/snapback]

Har sett Babel. Den er bare trist og deprimerende, noe som bare noen få ganger er greit for meg. Selv om Requiem For A Dream også er det, så er den mye sterkere, noe som jeg liker veldig godt. Likte This Is England, som jeg så idag.

Og btw, så liker jeg Lord of War også. :p

9653629[/snapback]

Må si meg enig med at Lord of War er genial! Men er ikke en skrekkfilm akkurat.

 

Noen som har noen virkelig gode skrekkfilmer å annbefale? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...