Gå til innhold

HL3 - Hva vil vi ha?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HL2 kostet meg 1200kr, og det er ikke fordi jeg oppgraderte ytelsen på pc'en min.

Det er rett og slett fordi min dvdbrenner kunne ikke lese den meningsløse kopibeskyttelsen, som resulterte i den klassiske hl2 feilmeldingen "cound not validate dvd in time".

 

Så jeg måtte ut med kun 299kr for spillet som jeg syntes var helt konge, men etter 12 timer med kløing i hodet og forsøk med NOCD-cracks beit jeg i det sure eplet og spanderte ytterligere 900kr for en REN dvd avspiller :( Bare for å kunne "bevise" at jeg har kjøpt en lovlig versjon av halflife.

 

Håper valve kommer til forståelse at det er mer enn godt nok med online registrering, i motsatt tilfelle blir hl2 det siste spillet jeg kommer til å investere i fra de seskapene som har fetish for securerom. Derfra skal jeg gå tilbake til warez scenen, og bidra til spredning av warez. (det er ikke noe forskjell fra musikkbransjens siste skrik, om at cd ikke kan brukes i din ipod. Som gjorde at jeg ikke har kjøpt musikk siden)

 

Det blir for dumt å kjøpe ny dvd spiller som takler securom bedre etter hvert som secure rom's nye versjone bare blir mer og mer kresne.

 

Ellers er hl2 helt genialt, det jeg ønsker meg i hl3 rent teknisk er vel mer photorealistisk grafikk, og flere multiplayer modus. Det eneste valve har jobbet med sålangt er kun CS og DOD, det er ok men ikke nok.

Lenke til kommentar

 

Vil det bli HL3?

 

Ja, ifølge flere kilder. Og bra er det, mange spørsmål gjenstår etter en noe forrvirende slutt i HL2.

 

 

 

der er kansje d som er poenget... for det er litt forvirrende om kossen d skal ende...

 

For håpentli vis som de ser ut så kommer d en HL3 =D=D=D

Lenke til kommentar
HL2 kostet meg 1200kr, og det er ikke fordi jeg oppgraderte ytelsen på pc'en min.

Det er rett og slett fordi min dvdbrenner kunne ikke lese den meningsløse kopibeskyttelsen, som resulterte i den klassiske hl2 feilmeldingen "cound not validate dvd in time".

 

Så jeg måtte ut med kun 299kr for spillet som jeg syntes var helt konge, men etter 12 timer med kløing i hodet og forsøk med NOCD-cracks beit jeg i det sure eplet og spanderte ytterligere 900kr for en REN dvd avspiller :( Bare for å kunne "bevise" at jeg har kjøpt en lovlig versjon av halflife.

 

Håper valve kommer til forståelse at det er mer enn godt nok med online registrering, i motsatt tilfelle blir hl2 det siste spillet jeg kommer til å investere i fra de seskapene som har fetish for securerom. Derfra skal jeg gå tilbake til warez scenen, og bidra til spredning av warez. (det er ikke noe forskjell fra musikkbransjens siste skrik, om at cd ikke kan brukes i din ipod. Som gjorde at jeg ikke har kjøpt musikk siden)

 

Det blir for dumt å kjøpe ny dvd spiller som takler securom bedre etter hvert som secure rom's nye versjone bare blir mer og mer kresne.

 

Ellers er hl2 helt genialt, det jeg ønsker meg i hl3 rent teknisk er vel mer photorealistisk grafikk, og flere multiplayer modus. Det eneste valve har jobbet med sålangt er kun CS og DOD, det er ok men ikke nok.

Da ville jeg gått så langt som å kalle deg dum.

 

Hvis du betalte 900kr for en DVD avspiller er du dum.

Du får en flott DVD brenner til den prisen.

DVD lesere koster 300kr.

Lenke til kommentar

Mange gode forslag her.

 

Jeg kunne godt tenke meg at kunne velge å ta med mer ammo til et våpen. For eksempel, jeg elsker magnumen, men Gordon kan kun bære 18 kuler til dette våpenet. Mer makter han ikke. Men 150 skudd til 9mm det går greit.

 

Hva med å implementere en slags ?sliding bar? for hver type ammunisjon. Hvis du setter en opp, så går de andre ned. Eventuelt, bare ta med et vekt aspekt.

Lenke til kommentar
Mange gode forslag her.

 

Jeg kunne godt tenke meg at kunne velge å ta med mer ammo til et våpen. For eksempel, jeg elsker magnumen, men Gordon kan kun bære 18 kuler til dette våpenet. Mer makter han ikke. Men 150 skudd til 9mm det går greit.

 

Hva med å implementere en slags ?sliding bar? for hver type ammunisjon. Hvis du setter en opp, så går de andre ned. Eventuelt, bare ta med et vekt aspekt.

HÆ?

Lenke til kommentar
At grafikken tar et like stort skritt som det gjorde fra 1 til 2! Jeg vil se FOTOREALISTISK!

la det heller komme pc'er som driver source motoren med alt på maks i høyeste oppløsning, maks detaljer, full aa og af med 60/100 fps, så kan man begynne å snakke om ny grafikkmotor...

Min gjør det, på ca 60fps..

 

Men blir litt for lav FPS rundt hjørner osv, så spiller med 6xaa og 8xaf :D

 

Så nei, ny grafikk motor trenger vi ikke!

 

La oss heller se den fulle potensiele kraften i Source. Valve har allerede begynt og snakke om tileggspakker som "The ATI levels" som virkelig skal trekke kraft fra kortet! :D

Lenke til kommentar

Jeg skulle likt å se flere high-tech våpen.

noe jeg alltid har ønsket meg i fps'er er en type antimaterie-gun, som ikke lager eksplosjoner eller høye smell, men rett og slett opphever det du skyter på.

skyter du på beinet til en fyr vil det forsvinne, og skyter du på en vegg ser jeg for meg at det skulle bli et stort, men geometrisk perfekt hull i den. Den må ha et fancy navn i likhet med "zero point energyfield manipulator" (Åh gud jeg digger det navnet) :p

 

Og hvis du da fikk muligheten til å skyte kroppsdeler av fiendene, må

de falle ned på bakken og skrike som gale pga den ufattelige intense smerten.

Da kan du velge om du vil være human og avlive dem eller ikke. :thumbup:

 

De må blø mere. Helst alle fem literne.

 

Jeg elsker armbrøsten i hl2, så mer av den. For de som har studert den, har dere sikkert sett at den er hjemmesnekret, og den skyter glødende biter av armeringsjern. hl2's levetid har doblet seg for mitt vedkommende nettopp fordi det er så hysterisk morsomt å stifte fiender fast i vegger og tak med denne.

 

(Den oppgraderte gravitygun'en var genial da du kunne skyte fiender med lik, de skulle ha lagt det opp slik at du fikk denne fra starten av ved new game etter du har rundet det en gang).

 

Og jeg håper vi aldri helt får vite hva som er deal'en med G-man. det at han dukker opp og holder øye med deg gjennom hele spillet, og du kan få glimt av ham fra tid til annen gjør spillet mystisk og ganske creepy, spør du meg.

liker den følelsen. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...