Gå til innhold

HL3 - Hva vil vi ha?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At grafikken tar et like stort skritt som det gjorde fra 1 til 2! Jeg vil se FOTOREALISTISK!

Faen heller. Det betyr at spillet ikke vil komme på en laaaang tid, for det ikke finnes PC'er som er bra nok for å klare å støtte grafikken. Source motoren er perfekt, har absolutt ikke noe imot at de bruker den! :D

Lenke til kommentar

Mer teamplay.... faktisk så kommer mye av HL morroa ut av å holde teammatene mine i live.

Den gamle MP5'en fra HL!

Svar på noen spørsmål, ikke alle... det kan jo ikke slutte med HL3!

Smartere Fiender.

 

Faktisk så håper jeg på at det kommer noen Exp pakker først, sånn at man kan spelle som barney eller combine.. eller kansje tillogmed en tillfeldig rebel.

Lenke til kommentar

Man vil ha en oppsnurring av de mange løse trådene og blir (nesten) ferdig med storyen. Som nevnt tidligere i tråden, flere fiender og våpen hadde vørt fett. Og bedre grafikk seff, men det er jo logisk.. Håper HL3 blir bedre storywise, men ikke så fokusert på storyen at det blir for lite action, en er fin balansegang, og HL2 funka bra der. Vi trenger ikke å få vite hvem G-Man er, det vil sikkert alltid være spekulasjoner :p

 

HL3 kommer garantert til å bli en forbedring av HL2, or enda en milepæl i FPS historien :love:

 

Skal vi si ca 3 år til?? :whistle:

Lenke til kommentar

Vil egentlig ikke vite hvem g-man er, som alle gode filmer skal man måtte tenke etter man har sett den. Vil bare få litt kraftige hint, men ikke noe mer...

 

- mindre zombier, mer monster alla en blå tingen i 1'ern.

- Vil se han fyren som var i opposing force, shepard ellerno...

- vil ikke ha mer med den fisken å gjøre! jeg hater den!

- Mer utforskning, mindre skyting (nei jeg er ikke syk)

- Mer interaktivitet

- Desert eagle

- Flammekaster

- Skyte den teite presten

Lenke til kommentar

Oppfølger til hl2 tror jeg kan bli ganske tøft for selv Valve for hvordan kan de over gå denne. ?

 

 

 

 

 

SPOILER:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

For de av dere som har kommet til slutten av hl2 hmmm hl3 det blir vel et spill i type xen dvs si ikke så gøy men forsetter de med denne type gameplay som i hl2 så sier jeg bare mer, mer, mer. Men er det mulig det tror jeg ikke.

 

Men over går valve hl2 så venter jeg gjerne i 6 år (hvis det er som hl2)

Lenke til kommentar

Mange ting:

 

-Få en mission goal greie som forteller hva man egentlig har som mål.

-Vis scener når man trykker på knapper sånn at man vet hva som skjer når man trykker.

-Mindre linær story og gameplay. Dette er nedturen med HL2!

-Bedre gunnere som tar litt mere ammo. Er bare SMG'en som tar sånn passe men den duger jo ikke til en dritt. Kjipt å måtte tømme et magasin for hver 2. badguy man ser.

-Mere scener mellom Freeman og andre helter og gjerne noen ord fra Freeman selv. Fyren sier jo ikke en dritt til noen. Virker veldig unaturlig i et slikt spill!

-Et spill i 2004 hvor man ikke kan lene seg til siden?

-Simpelt kontrollsystem. Kun gå/krype/løpe/hoppe. Ikke ligge og titte rundt hjørner er jo helt bak mål.

-Droppe den forbanna drittlykten som han har. I 2000 og ørten så må man vel kunne forlange en lykt som holder på strømmen lengere enn et minutt eller to!

Lykten skal sitte på gunneren og ikke på...hvor enn han har den.

-Hvor er natt/thermo siktet/kikerten? Sånt må man jo ha. Kunne vært kult og sett hvor slemmingene gjemmer seg...

-Droppe rambo stilen og gå for mere kraft i gunnerene og litt mere presisjon på lengere avstander og zoom. Er jo bare armbrøsten som duger der(hvorfor er det alltid armbrøsten som ruler på sånt?Har ikke valve hørt om sniper gunner?)

Møter nå og da badguys med sniper gunner. Hvorfor har ikke Freeman en slik med fancy lasersikte og all ting?

-Mulighet for singelshot og auto ville vært stilig.

-Lyddemper på et utvalg av gunnere.

-Kart!!!

-Fetere sikter på våpnene! En simpel retrikkel duger ikke og virker bare kjipt og simpelt!

 

Alt i alt så gir jeg HL2 6 av 10.

Alt for dårlig story og alt for linært til å være et spill man har ventet så lenge på. Er jo ikke rare forskjellen mellom dette og HL, enn bedre grafikkmotor og fysikkmotor.

 

Jeg mener HL2 er langt bak FarCry, som jeg vil gi 9,5 av 10.

Og kalle dette for en milepæl er å ta litt i. At grafikken er bedre skulle nesten bare mangle. Alt annet i spillet er veldig oldfashion!

Lenke til kommentar
-Mere scener mellom Freeman og andre helter og gjerne noen ord fra Freeman selv. Fyren sier jo ikke en dritt til noen. Virker veldig unaturlig i et slikt spill!

Er du gal?!!

 

Freeman skal ALDRI snakke, det ville ha ødelagt alt. Han er den stille ridderen, han er det DU gjør han til og dette er viktig. DU er freeman, det er det som er cluet.

 

Og resten av kommentarene dine.... det er jo ikke half life lenger det du snakker om. Nightvision goggles og whatnot, andre spill gjør det og det funker der, men det er ikke sånn half life er....

 

det du sier er at for half life 3 vil jeg ha... farcry 2 ...... Det er faktisk ganske inngripende gameplay endringer du snakker om her, og da tror jeg en rekke av half life fansen blir sinna.

 

Denne tråden handla ikke om farcry :p

 

:roll:

 

 

ok... så er jeg litt fanatisk. :innocent:

Endret av Dipso
Lenke til kommentar
-Få en mission goal greie som forteller hva man egentlig har som mål.

Du blir fortalt hva du skal.. dersom du lytter.

-Vis scener når man trykker på knapper sånn at man vet hva som skjer når man trykker.

Alt skal skje fra Gordon Freemans sitt synspunkt.

-Få en mission goal greie som forteller hva man egentlig har som mål.

Sjekk punkt 1...

-Mindre linær story og gameplay. Dette er nedturen med HL2!

Story'en er dypere og mer komplisert enn du tror.

-Bedre gunnere som tar litt mere ammo. Er bare SMG'en som tar sånn passe men den duger jo ikke til en dritt. Kjipt å måtte tømme et magasin for hver 2. badguy man ser.

Hørt om Zero Point Manipulator (gravitygun)?

-Mere scener mellom Freeman og andre helter og gjerne noen ord fra Freeman selv. Fyren sier jo ikke en dritt til noen. Virker veldig unaturlig i et slikt spill!
Han kommer aldri til å si et ord. Alt skal oppleves gjennom deg.
-Et spill i 2004 hvor man ikke kan lene seg til siden?-Simpelt kontrollsystem. Kun gå/krype/løpe/hoppe. Ikke ligge og titte rundt hjørner er jo helt bak mål.
Og så? Trenger det jo ikke...
-Droppe den forbanna drittlykten som han har. I 2000 og ørten så må man vel kunne forlange en lykt som holder på strømmen lengere enn et minutt eller to!
Slik er det pga. av at du ikke skal bruke den hele tiden. Skal jo ha litt stemning.
Lykten skal sitte på gunneren og ikke på...hvor enn han har den.

Den er på HEV drakten..

-Droppe rambo stilen og gå for mere kraft i gunnerene og litt mere presisjon på lengere avstander og zoom. Er jo bare armbrøsten som duger der(hvorfor er det alltid armbrøsten som ruler på sånt?Har ikke valve hørt om sniper gunner?)

Møter nå og da badguys med sniper gunner. Hvorfor har ikke Freeman en slik med fancy lasersikte og all ting?

Det er vel snakk om balanse..

-Kart!!!

NEI!

Alt i alt så gir jeg HL2 6 av 10.

Alt for dårlig story og alt for linært til å være et spill man har ventet så lenge på. Er jo ikke rare forskjellen mellom dette og HL, enn bedre grafikkmotor og fysikkmotor.

Som sagt tidligere story'en er mye dypere enn du tror, det gjelder bare å utforske litt og legge merke til de mange detaljene. Dette er ikke Quake.

Og kalle dette for en milepæl er å ta litt i. At grafikken er bedre skulle nesten bare mangle. Alt annet i spillet er veldig oldfashion!

Spiller er ment å ligne på HL. Grafikken/designet osv er noe som overgår alle spill til nå.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Grunnen til at Half-Life har Crossbow istedefor Sniper-Rifle er fordi Crossbow er unikt, akkurat som Half-Life spillet i seg selv :D Dessuten, har vi ikke nok av spill der standard utstyret er det samme? Bare kult at de unnviker fra de samma greiene som etthvert FPS spill har. Bare tenk på; i hvor mange spill finnes det en Rocket-Launcher hvor man styrer rakettene selv? Synes våpen-arsenalet i Half-Life er konge jeg :)

Lenke til kommentar

Kommer hl3 vil jeg gjerne at de avslutter historien. En ting jeg overhodet ikke likte med hl2 var det lille som kom fram av storyen, altså; jeg litke det vi fikk, men det var for lite.

 

Det blir rett og slett for dumt om de går i final fantasy's fotspor, og tyner konseptet for alt det er verdt.

 

Vil også ha en form for coop. Skjønner ikke hvorfor ikke flere spill enn doom2 har implementert denne geniale moden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...