ttt Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 (endret) CS er da ikke multiplayeren til HL2? er nok desverre det. no er det vel snakk om at valve skal lage ein mp del til hl2, men per dags dato, så er cs:s mp delen til hl2. Counterstike er fortsatt en mod til Halflife. er det eigentleg det. du kan f.eks spele cs utan å ha hl, dermed kan det jo kallast eit eiget spel. cs vert og selgt i butikkane, så eg syns det vert feil å kalle det ein mod. no veit ikkje eg kven som lager dei nyaste cs versjonane, men eg får inntrykk av at det er valve, altså ikkje uavhengige mod skaparar. Endret 22. november 2004 av ttt
MindTooth Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 (endret) Halo 2 kanskje en 50-lapp. (under tvil). Da må du ikke ha det vi kaller hjernemasse i den lille apehjernen din??? Ingen kan si at Halo2 er verdt bare en 50-lapp... Det er et genialt spill på lengde med HL2.. Og det er HELT to forskjellige spill! Synes begge er topp.. Og derfor kan det ikke sammenlignes.. Ikke misforstå, men en 50-lapp?? Nei, du! Den for du dra lengre inn i skogen med..!! Beklager utrykket, men når noen sier SÅ utaklige ting, da reageren min apehjerne!! Endret 22. november 2004 av Birger_Nord
The_evil_blue_toad Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Ikke avskriv Halo 2 som multiplayerspill. Du kan ha heidundrende morro med 3 venner og en bråte sverd på beaver(battle?) creak
KembO Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Min mening: Halo 2 har endel bedre Singleplayer mode.. Historien er suveren og grafikken er "bærre lækker" Det nydelige med Halo 2 i singleplayer, er den friheten du har.. du kan bitche fiendene dine på mange måter, kjøre fly, bil osv. Kongekult.. Xbox-> I Stua-> -> Tv -> Stor skjerm -> I stressless Hl2 har også ganske bra Singleplayer mode.. Historien er noe tynn i forhold til Hl1 og Halo 2, men grafikken er også veldig bra (halo 2 har noe bedre grafikk synes nå jeg). Det suverene med Hl2 er den enorme muligheten med div mods som kommer etterhvert. CS er jo schlagern av alle schlagere og kommer antakelig til å fortsette å være det mest spilte 1st.person på nett. Men jeg greide ikke å velge, så jeg kjøpte begge
Campari Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Det er vel ingen tvil om at Half-Life 2 er best singleplayer ikkje? dette er forskjellige spel, så det er ikkje bare bare å samanlikne dei. det heile kjem an på kva du liker. halo2 er (etter det eg har høyrt) kanskje det beste x-box spelet nokon sinne. hl2 er (nok ein gong etter det eg har høyrt) eit greit nok fps spel til data. Jaha... hva er det du prater om da? Litt forundelig at Half-Life 2, som du karakteriserer som et greit nok FPS spill, ligger på 2 plass på gamerankings.com. Rart er det også at de fleste anmeldere karakteriserer det som et av tidenes beste actionspill. Og for å ikke snakke om den enorme flokken med fans som elsker spillet. Jeg sier ikke dette for at jeg vil at folk skal påtvinges og forgude HL 2, men når trådstarter spør om hva han bør kjøpe av Halo 2 eller Half-Life 2 blir det veldig feil å komme med et slikt utsagn. (for all del, du kan jo ha hørt det fra en rar flokk anti HL 2 gamere, men jeg tviler på at du har gått glipp av all den gode omtalen spillet har fått) Uansett, så har jeg vært så heldig å fått spilt begge spillene og jeg er meget fornøyd med begge to. Halo 2 overrasket meg, da jeg synes 1'ern var heller kjip. Men Half-Life 2 er et hakk bedre på singelplayerdelen, det er helt klart. (min mening) Har ikke fått testet Halo 2 på X-Box live, men CS:Source er ihvertfall veldig morsomt. Hadde vært gøy med en HL 2 Deathmatch mod, noe som sikkert kommer. Men singelplayermessig kan jeg anbefale Half-Life 2 på det sterkeste, med Halo 2 som en god og verdig nr 2...
NoLimit_^ Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 Jeg vil anbefale Halo 2. I tillegg til Xbox Live, som er helt utrolig utrolig fantastisk, har du jo også co-op. Ingenting er som å gå gjennom kampanjen til et FPS med en venn. Så kommer sammenligningene med Half-Life 2. For å si det sånn, Halo 2 engasjerte meg mye mere. Jeg fant historien bedre fortalt og involverende. I halo 2 virket det som om det skjedde noe hele tiden, at miljøet forandret seg, og kampene ble annerledes. I half-life 2 er noen av sekvensene utrolig lange, i hvert fall de der du råder over kjøretøy. Jeg føler noen ganger at det blir repetivt, og sitter å håper på at noe nytt snart skjer. Det gjør jeg aldri i Halo 2. Dessuten syns jeg faktisk Halo 2 er mer evolusjonerende enn Half-Life 2. Half-Life sin fysikkmotor er selvsagt overlegen, men man går fort lei etter å ha brukt gravity gunnen for tusende gang. I halo 2 har du adrenalinrushet som er dual-wielding, bruke to våpen samtidig, uavhengige av hverandre grunnet de to triggerne på xbox kontrollern. I tillleg får du råde over ett litt for kult sverd. Og det som jeg synes er kulest; man finner seg en Banshee, flyger rundt, å engasjerer i dogfights som rivaliserer de i Star Wars filmene når det kommer til kulhetsfaktor Men bevares, to fantastiske spill, kjøp begge!
Campari Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Jupp, dere har så rett. Han skal jo selvfølgelig kjøpe begge spillene. (Hvis han har råd) Ble bare litt provosert av at TTT omtaler Half-Life 2 som et greit FPS spill. Da har han tydeligvis ikke fulgt med. Jeg tror vi gamere sakte men sikkert har blitt veldig bortskjemt denne høsten. Det har jo kommet tonnevis av klassespill til alle konsoller og vi sliter med å bestemme oss hva vi skal velge. Selv FIFA var bra denne høsten. Det sier litt....
ttt Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Ble bare litt provosert av at TTT omtaler Half-Life 2 som et greit FPS spill. Da har han tydeligvis ikke fulgt med. syns eg er relativt oppdatert på spel fronten eg. og hl2 er eit heilt greit fps spel, ikkje noko spesielt med det. det er enkelte som har eigne meininger og tørr å sei det dei meiner om spelet du kan f.eks lese siDDIs sin anmeldelse av spelet (og den var for snill etter mi meining) http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=334620&hl=
Campari Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Vel, det er selvfølgelig greit å ha sine egne meninger, det finnes mange titler som blir omtalt som "klasse-spill", som jeg ikke fordrar. Det eneste jeg stusset over er hvordan en såpass opplyst fyr som deg kun har hørt at det er et greit spill... Det virker ikke særlig opplysende, spør du meg
MindTooth Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 (endret) I repeat: smaken er som baken, og topic-starter er den eneste som kan vurdere spillet ut ifra seg selv. Synes han burde kjøpe begge, og kanskje gi en tilbakemelding til oss! P.S. Synes det er dumt med slike poster egentlig! INGEN kan si hva som er best for deg. Men kan spørre om meninger om et spill.. Ikke opp mot hverandre! (beklager rotet) Endret 28. november 2004 av Birger_Nord
PSV Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Kjøp begge to, kjøp også en playstation 2 med killzone viss du har penger
Babadurion Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Men, visst begge spillene hadde kommet på pc'e tror jeg ville valgt HL2! :!: Men, visst begge spillene hadde kommet til Xbox tror jeg ville valgt HALO2! :!: Det er som jeg skulle ha sagt det selv.
GoldlaXiE Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Ble bare litt provosert av at TTT omtaler Half-Life 2 som et greit FPS spill. Da har han tydeligvis ikke fulgt med. syns eg er relativt oppdatert på spel fronten eg. og hl2 er eit heilt greit fps spel, ikkje noko spesielt med det. det er enkelte som har eigne meininger og tørr å sei det dei meiner om spelet du kan f.eks lese siDDIs sin anmeldelse av spelet (og den var for snill etter mi meining) http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=334620&hl= Du hadde jo bestemt deg for å ikkje like spelet før det kom ut da.. Har du spelt gjennom spelet da?
ttt Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Du hadde jo bestemt deg for å ikkje like spelet før det kom ut da.. Har du spelt gjennom spelet da? har dessverre prøvd det. får sjå om eg klarer og lide meg gjennom det (eller kanskje eg kan bli positivt overraska?) er lenge sidan vi har høyrt noko frå trådstarter, har du bestemt deg for kva spel du skal kjøpe?
Campari Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Du hadde jo bestemt deg for å ikkje like spelet før det kom ut da.. Har du spelt gjennom spelet da? har dessverre prøvd det. får sjå om eg klarer og lide meg gjennom det (eller kanskje eg kan bli positivt overraska?) er lenge sidan vi har høyrt noko frå trådstarter, har du bestemt deg for kva spel du skal kjøpe? Hehe.. det er jo så forferdelig Tror nok trådstarter kjøpte begge spillene. Var vel greiest på den måten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå