Ravn Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Jeg var, som sikkert mange andre her på forumet, veldig spent på HL1:S. Etter det jeg var blitt fortalt skulle dette bli en full omgjøring av HL1 slik at den passet Source motoren, en skikkelig makeover. Etter screens og info fra andre har jeg i ettertis funnet ut at HL1:S slettest ikke er noen kraftig makeover av orginalen. Valve har bare fikset på et par småtteri. Hva er da poenget med HL1:S? Omtrent alle som har ventet på HL2 sitter jo på HL1 fra før, no? Dette var for dårlig Valve... skuffende.
smetho Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Det har hele tiden vært klart at det ikke skulle være en full makeover. De som har trodd dette kan ikke skylde på andre for sin egen uvitenhet i etterkant. Sjekker du ikke hva du kjøper i andre sammenhenger heller?
Ravn Skrevet 19. november 2004 Forfatter Skrevet 19. november 2004 Det har hele tiden vært klart at det ikke skulle være en full makeover. De som har trodd dette kan ikke skylde på andre for sin egen uvitenhet i etterkant. Sjekker du ikke hva du kjøper i andre sammenhenger heller? Jeg har ikke kjøpt HL2 enda... mitt poeng er at Valve aldri har sagt hvor lite som skulle forandres/forbedres utifra det jeg har hørt. Jeg har aldri sagt at jeg visste 100% at det skulle bli en total makeover, men det jeg ble fortalt indikerte dette. Synes det ble for mye ståhei over en så liten forbedring, for lets face it, den er minimal...
Deadringer Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 hl:s har bare fått fysikken til source motoren og bedre grafikk på ting som vann osv jeg syntes hl:s er penger i dass! det er bare et tamt forsøk fra valve på å tjene mer penger!
Newt32 Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 (endret) *Slettet* Endret 19. november 2004 av Newt32
Vrengtpolvott Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Hvis dere ble skuffet over Half-Life : Source, så bør dere dra til LeakFree, der jobbes det for øyeblikket med en TOTAL makeover av Half-Life til Source motoren.
Ravn Skrevet 19. november 2004 Forfatter Skrevet 19. november 2004 Hvis dere ble skuffet over Half-Life : Source, så bør dere dra til LeakFree, der jobbes det for øyeblikket med en TOTAL makeover av Half-Life til Source motoren. O'lala... Høres lovende ut *venter i spenning*
smetho Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Det har hele tiden vært klart at det ikke skulle være en full makeover. De som har trodd dette kan ikke skylde på andre for sin egen uvitenhet i etterkant. Sjekker du ikke hva du kjøper i andre sammenhenger heller? Jeg har ikke kjøpt HL2 enda... mitt poeng er at Valve aldri har sagt hvor lite som skulle forandres/forbedres utifra det jeg har hørt. Jeg har aldri sagt at jeg visste 100% at det skulle bli en total makeover, men det jeg ble fortalt indikerte dette. Synes det ble for mye ståhei over en så liten forbedring, for lets face it, den er minimal... Ja, hvor viktig og verdifullt (annet enn inntjeningen til Valve) oppdateringen er kan diskuteres men ikke at de har lurt noen med å ikke fortelle hvordan det ville bli. Betaler egentlig ikke noe ekstra (tenker på Silver-utgaven) når en tenker på at en får med alle spillene Valve har laget i tillegg til HL2. HL1 kommer ikke i orginalversjon, men denne oppdaterte versjonen. Ikke noe tap, bare et tillegg Kanskje ikke så utrolig mye vits for oss som har spillet fra før, men det plager meg ikke akkurat For 400kr så er det helt toppers faktisk!
Zeph Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Fekk med meg alle spel Valve har laga i tillegg til modifikasjonar, så 400 kroner betalte eg gladelig.
Jørgen Sørheim Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Nå finnes det faktisk mennesker som ikke har spilt det originale Half-Life, så for dem vil jo dette være en veldig grei deal. Men, det skal være sagt, jeg hadde ikke rynket på nesen om de hadde gjort spillet litt penere.
Deadringer Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 det er sant. for folk som ikke har spilt hl1 er jo sikker hl:s et fint valg, men det er fortsatt ikker verd pengene, hvis man kan kjøpe vanlig hl for 99,-
Ravn Skrevet 19. november 2004 Forfatter Skrevet 19. november 2004 Betaler egentlig ikke noe ekstra (tenker på Silver-utgaven) når en tenker på at en får med alle spillene Valve har laget i tillegg til HL2. HL1 kommer ikke i orginalversjon, men denne oppdaterte versjonen. Ikke noe tap, bare et tillegg Kanskje ikke så utrolig mye vits for oss som har spillet fra før, men det plager meg ikke akkurat For 400kr så er det helt toppers faktisk! Nei sølvpakken over STEAM er en kjempe-deal. Men jeg tenker mer på Collectors Edition. Der det liksom er eksklusivt at HL1:S følger med...
chokke Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 silver kosta 60 dollar? rundt 400 NOK, og 330 NOK for bronse, vanlig hl koster 100 NOK altså Sølv lønner seg.
Hidden Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Jeg kjøpte Half-Life 1 med Opposing Force og Blueshift for hundrelappen fra Play.com - det var en grei oppvarming til Half-Life 2, selv om jeg håper slutten på dette spillet ikke er like.. sprø (smak og behag).
Vice Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Leste også at veldig mange syntes HL:S var en vits. I praksis ingen forandringer fra originalen.
Dipso Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Men er det noen som vet om man kan spille blueshift og opposing force i hl:s ? eller om dette kommer i framtiden. Jeg har spillt, HL1, men ikke BS eller OF, kunne godt tenkt meg å prøve dem også, for å fleshe ut hl universett litt
smetho Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Men er det noen som vet om man kan spille blueshift og opposing force i hl:s ? eller om dette kommer i framtiden. Jeg har spillt, HL1, men ikke BS eller OF, kunne godt tenkt meg å prøve dem også, for å fleshe ut hl universett litt OF følger med om du kjøper gjennom Steam. Blue Shift gjør ikke.... Og nei, OF er ikke endra noe på. Er den samme (gode) gamle
CurSe Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 argh.. Trodde at HL1:Source var et helt nytt Half Life. Ikke snakk om at jeg gidder å vente på CE nå
Vice Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 (endret) Leste nettopp dette på Valve sitt forum: "as I'm pretty disappointed with the way HL:S turned out to be looking worse than blue shift (I prefer better models/textures over better water)" Husker at "Blue Shift" inneholdt en "high definitition gfx pack" som gjorde at det så mye bedre ut enn originalen. Synd at HS:S ikke engang er like bra som dette. "Blue Shift" er heller ikke tilgjengelig gjennom "Steam" (Men man har jo selvfølgelig CD'n liggende ) Der forsvant hvertfall siste grunn til å vurdere "Coll. Ed." Endret 19. november 2004 av Vice
h00v3r Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Dette var skuffende å høre, gidder ikke gå igjennom HL source nå. Trudde det var en forbedre grafikk. De kunne lagd HL1 med HL2 grafikk, det hadde vært noe det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå