Gå til innhold

Half-Life: hl2 hakker pga lyd eller skjermkort?


Anbefalte innlegg

Hei

 

tenkt å høyre om det var mange som hadde problem med hl2 og hakking.

 

stitter på følgende hardware

 

Abit nf7 v2

x-pm klokka til 2600mHz (200x13)

1GB twinmos ram pc3200 (2x256 i dual og ein 512)

PowerColor x800xt pe

terratec tvkort

disker:

maxtor 120GB

ibm 120GB

western digital 120GB sata

Raptor 74GB

dvd msi

enermax silent plus series 431W

 

og er irritert ver at maskina hakker i hl2 med

1280x1024 4xAA 8xAF og alt på high.

 

det hakker som oftest når det kjem nye lyder, har sletta og alt av drivere for hk og skjermkort installert dei nyeste og det hjalp ingenting. satt ned lydkvalitet på medium og satt alt av detaljer og oppløysning på low og 1024x768 men det hakker på samme måte...

 

så no begynner eg å lure ke som kan forårsake dette her? for dårleg lydkort til hl2?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får også fps drops, spiller med alt på high uten aa og af og i 1024*768.

spes i sig...(også irriterende med de laange loade periodene)

 

virker som om spillet er dårlig optimalisert.......når jeg tenker på hvor fint far cry kjørte (og i far cry var det heller ingen irriterende loadinger)

 

En ting til, jeg syntes det var utrolig få alternativer på grafikk instillingene, enten low eller high, alle instillingene burde hatt en medium verdi....Når jeg tenker på far cry som hadde 4-5 verdier...

 

Men jeg må si at jeg liket spillet, selv om det ikke var like bra som forventa....

Lenke til kommentar
det hakker som oftest når det kjem nye lyder, har sletta og alt av drivere for hk og skjermkort installert dei nyeste og det hjalp ingenting. satt ned lydkvalitet på medium og satt alt av detaljer og oppløysning på low og 1024x768 men det hakker på samme måte...

 

Mange som har dette problemet ja... Ikke bare i HL2 men i CSS også, kommer nok noen løsninger snart, kanskje en patch. Du har ikke for dårlig lydkort.

Lenke til kommentar

ingen fasitt svar på det.. ser ut til å variere overalt... mange køyre glatt med super kort og ein del sliter... trur det berre er ein del uheldige folk sommeg som har problem med det... funka litt betre etter defragmentering som sagt men ikkje fått tid til å spele so masse etter det, berre sjekka...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...