Gå til innhold

I'm stuck in HL²-tråden


Anbefalte innlegg

Sitter fast her...

Ser du klippen til høyre på bildet? Gå den veien og få antlions til å distrahere skyttertårnene mens du løper opp mot en skråning der det er noen Combines ved en vaktpost... derfra må du gå inn i en mørk gang som fører deg til de øvre vaktpostene :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sitter fast her...

Ser du klippen til høyre på bildet? Gå den veien og få antlions til å distrahere skyttertårnene mens du løper opp mot en skråning der det er noen Combines ved en vaktpost... derfra må du gå inn i en mørk gang som fører deg til de øvre vaktpostene :thumbup:

Takk, men som du ser hvis du leser litt lenger ned på side 49, så sitter jeg nå fast på et annet sted...

Lenke til kommentar
Du skal gå til en av sidene, der er det en inngang. ;)

Hmm, finner ingen inngang, hvilken side? Hvor langt inn?

Du må se opp, er en åpning litt over deg lenger borti der et sted (om jeg ikke husker helt feil).

Åpningen er litt innover på venstre side. Du må sette en kasse der som du klatrer på for å komme opp.

 

 

XenZor

Lenke til kommentar

I Our benefactors brettet, etter at en mister våpnene klarer jeg ikke å hoppe lengre. Er dette riktig? Kommer nemlig ikke over en hindring ganske tidlig i brettet.

 

Håper på hjelp da jeg enten har gått helt feil vei (virker dog som det kun er en vei å gå, alle andre veier er stengt med force fields) eller så er det en bug med at jeg ikke får hoppet. :hmm:

Lenke til kommentar

Har kommet meg (tilbake) til der jeg startet i city 17. Der man kommer ut i starten av spillet, det store huset. Nå kommer jeg meg ikke videre. Har drept alle vaktene der, og skutt ut de tre "kulene" med gravity gun. Han karn som jeg er sammen med, står bare nede og prater om at jeg må på taket.

Hvordan kommer jeg meg opp?

Lenke til kommentar
I Our benefactors brettet, etter at en mister våpnene klarer jeg ikke å hoppe lengre. Er dette riktig? Kommer nemlig ikke over en hindring ganske tidlig i brettet.

 

Håper på hjelp da jeg enten har gått helt feil vei (virker dog som det kun er en vei å gå, alle andre veier er stengt med force fields) eller så er det en bug med at jeg ikke får hoppet. :hmm:

Husk at endel av energifeltene skal brytes ved å fjernen energikulene som gir dem kraft.

Lenke til kommentar
jeg er på dark energy og er helt på toppen av det tårnet der hvor han karen er inni den bobla..

men hva skal jeg gjøre der? står bare sånn at han kom seg unna..

Du må skyte energiballer på disse greiene som roterer på toppen der. Da blir disse ødelagt og du kan skyte på bobla.

Du trenger ikke skyte gunship'ene, bare skyt, skyt, skyt.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...