Gå til innhold

I'm stuck in HL²-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etter at man har kjørt buggyen en stund og ender opp på en "camp" der man parkerer buggyen i en garasje. Så sier han duden: "Theres a secret passage by the cliffside over here. But first we gotta take down this attack!"

 

Så gjør jeg det, skyter alle folka, men dem andre vennene mine blir drept av det store romskipet.

 

Hva gjør jeg?

Fyrtårnet.

 

Plast: Jo det er til høyre der. Du kommer fra den store døren rett bak deg på bilde 2.

Lenke til kommentar
hun står bare og ser på meg ovenifra hun, gidder ikke komme ned! Feil i spillet?

Hmm, forsøk å trykk E på alt rundt deg som du kan se da, og flytt på deg rundt omkring og løp litt. Hun skal hjelpe deg med en dør, så prøv å åpne den uten at hun er der nede. Jeg husker ikke at det var noe der jeg skulle gjre, men kanskje det var det? Kast en granat opp bak henne og se om du treffer et par monstre hun glemte eller noe :p

Endret av Blib
Lenke til kommentar

er det bare jeg som ikke følger med? For jeg ser ingen dør i det hele tatt, jeg går inn under skinnene og tar til høyre, og så faller en fiende ned som Alex har skutt, så går jeg rundt hjørnet og der er det to rør som kommer ut fra veggen, har prøvd og hoppe på dem osv, men de hjalp meg ikke stort, og etter det var det ikke stort mer å gjøre :) sikkert noe jeg bare ikke har lagt merke til :cry:

Lenke til kommentar

Tror jeg har kommet over en bug med min verson.

Jeg er på dark energy og når jeg skal gå ut på en av de greiene som beveger seg rundt kjernen av reaktoren, (tror det er det) sklir jeg bare av med det samme den begynner å bevege seg. Er det noen andre her som har samme problemet?

Er fa.. så irr!

Bilder som viser hvor jeg har problemer:

dark_energy_1.jpg

 

dark_energy_2.jpg

 

Virker som bare glattisen på toppen av den greia. Blir litt frustrert for jeg kommer ikke videre. :confused:

 

 

 

XenZor

Lenke til kommentar
Tror jeg har kommet over en bug med min verson.

Jeg er på dark energy og når jeg skal gå ut på en av de greiene som beveger seg rundt kjernen av reaktoren, (tror det er det) sklir jeg bare av med det samme den begynner å bevege seg. Er det noen andre her som har samme problemet?

Er fa.. så irr!

Bilder som viser hvor jeg har problemer:

dark_energy_1.jpg

 

dark_energy_2.jpg

 

Virker som bare glattisen på toppen av den greia. Blir litt frustrert for jeg kommer ikke videre. :confused:

 

 

 

XenZor

Merkelig :hmm: Så på mens en kamerat rundet det idag og han sklei ikkje der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...