Gå til innhold

Hva sa dine foreldre da du begynte med røyk/snus?


Passasjer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Med vennlig hilsen mor.

5651231[/snapback]

 

Haha! Genialt :p

 

Pappa busta meg når jeg var på fylla en gang.. Gikk der å trakket med siggen i kjeften. -Hva er det der?

-Øhm, Fikk den av naboen (Som også er en kompis av han :p )

-Skal du ha konjakk?

 

:love:

 

Når mamma reagerer på at jeg lukter røyk så sier jeg bare det at jeg har en kompis som alltid skal røyke i bilen min :p

Er 19 år og mamma vet fortsatt ikke at jeg røyker :p

 

Holder på å slutte nå da :)

Lenke til kommentar
De veit at jeg røyker. Første gang mora mi busta meg, foregikk det slik.

 

Jeg sto utenfor huset og tok et drag, håpte at mora mi ikke kom hjem enda. Det gjorde. Hun gikk bort til meg. Så på meg alvorlig...

 

"Jeg vil ha igjen tøflene mine når du er ferdig."

 

 

Slik foregikk det. :)

5651675[/snapback]

 

:lol:

 

 

Ahahaha, den historien var best.

Lenke til kommentar

Tror mine foreldre ble skuffet. Fattern ville ikke si noe da han begynte omtrent på samme alder som da jeg begynte. muttern er en annen sak. Men de godtar jo det.

Er faktisk ikke noe jeg tenker på. Røker ikke så mye forran foreldrene mine at det gjør noe heller. Syns det er ubehagelig

Lenke til kommentar

Både ho mor og han far og t.o.m bestefar røyket da jeg var ung. Jeg begynte vel å røyke da jeg var sånn 16 år gammel. Jeg sa det rett ut til de etter å ha holdt det skjult i nesten ett år: "Æ har begynt å røk æ no, æ e avhengi!!" og da ble de bare skuffa i 10 minutter og så fikk jeg lov til å røyke inne sammen med dem og de kjøpte røyk til meg når jeg ikke hadde penger selv.

 

Men den gangen så var jo ikke så mange klar over hvor farlig det var å røyke. Jeg har sluttet nå, men tar meg en sigarett en gang i blandt på fest osv.

Endret av Sir Winston
Lenke til kommentar

Jeg sluttet for ganske nøyaktig 1 år og 1 og 1/2 mnd siden (1.uke inn i januar 2005). I sommer tenkte jeg jeg bare kunne komme "clean" å fortelle hele og fulle sannheten, at jeg hadde røyket i nesten 4 år. De visste jo at jeg hadde røyket noen år, men ikke når jeg startet. Snuser heller ikke da, blei "cold turkey" på meg gitt..

 

Busta blei jeg vel når jeg tok meg en sigg mens jeg venta på en buss og muttern kjørte forbi på vei til ei venninne :p . Snakker om "uflaks".

Lenke til kommentar

det er det i danmark oxo lol

 

og uansett når du er 16 så går du på videregående og det er stor skjans for at det er noen ove 18 i klassen eller parralell

 

det er så gøy å ¨å rundt å trippe å vente på å bli 16 men så blir du det og ingenting skjer. og di innser at de samme folka kjøper enda for deg.

 

det er gøy å ødelege forhåpningene til forhåpningsfulle 15 åringer hehehe

Endret av Lucifer89
Lenke til kommentar

Folka mine tror bare jeg snuser. Men jeg røyker som bare det, men har ingen planer om å fortelle det til de.

Og hver gang far min ser at det ligger en snus ask på rommet mitt, "Å, harru snus :p få en pris da".

men røyking liker de ikke, ble bøsta når jeg va (?) tror jeg og da var jeg pokka nødt til å slutte, men jeg gjorde det ikke. Og nå er jeg 18. men passer like mye på.

Og de veit jeg røyker på fest, det gjør jo alle :p

 

Edit: Og til dere som babler på at røyk er farlig, og at en kan dø av det.

Hva er vitsen med å slutte når du kan dø i morra?

Kanskje jeg kjører av med bil, og kræsjer og dør, gjør ikke noe om jeg røyker da...

Endret av tu30r6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...