Gå til innhold

Hva sa dine foreldre da du begynte med røyk/snus?


Passasjer

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
røyk/snus koster mye, det er ***** stygt, ser stygt ut, lukter stygt.

 

har absolutt ingen planer om å begynne!!

3122509[/snapback]

 

 

Ehm,på de fleste av vennene mine inkludert meg klarer du ikke se når jeg har en portion under leppa. sry for off topic.

morra mi klikka som faen,min far kjøper bokser til meg,4 i uka :)

Lenke til kommentar
- Hvor mange likte snus eller røyk første gang de smakte det?

5661204[/snapback]

Jeg.

5661244[/snapback]

Jeg også, røyken var ikke så kos. Med svimmenheten med snus :w00t:

5661308[/snapback]

oh! oh! me to!

 

Min mor veit det ikke, og jeg har ingen planer om at hun skal finne det ut.

Når man henger på blitz så er det uansett ikke så veldig rart å lukte røyk..

 

faen som jeg fikk lyst på røyk av denne tråden--

Lenke til kommentar
- Hvor mange likte snus eller røyk første gang de smakte det?

5661204[/snapback]

Jeg.

5661244[/snapback]

Jeg også, røyken var ikke så kos. Med svimmenheten med snus :w00t:

5661308[/snapback]

oh! oh! me to!

 

Min mor veit det ikke, og jeg har ingen planer om at hun skal finne det ut.

Når man henger på blitz så er det uansett ikke så veldig rart å lukte røyk..

 

faen som jeg fikk lyst på røyk av denne tråden--

9019790[/snapback]

 

Hvis jeg ikke hadde likt å røyke hadde jeg ikke bynt med det...

Lenke til kommentar

jeg verken snuser eller røyker, men en gang sa mamma at hun hadde kjent lukta av meg med en gang VISS jeg hadde komt hjem "nikotinstinkende". Samme kveld kom jeg og kompisen min "nikotinstinkende" inn døra etter en fest. hun merka INGENTING! :cool:

 

foreldrene mine liker verken snus eller røyk, men jeg tror de hadde akkseptert det viss jeg hadde begynt etter jeg var fylt 18. :hmm:

 

edit: røyker sjelden bare på fest.

Lenke til kommentar

Eg har røyk i 3 år, uten at mamma har "busta" meg, men trur faktisk ho veit det, har og snust ein del. men pappa har ingen anelse "trur eg". mamma lukter jo røyk lukta nesten HEILE tida, så ho har nok skjønt det. men ho seier STADIG: Du MÅ ikkje begynne å røyke, da blir du nett som onkelen min, han klarer så vidt å gå opp trapper.. (P.S: eg har LITT astma, men kjenner ikkje noko til det)

 

Prøver å gå over til snus.... MEN det er IKKJE enkelt :S

 

 

 

ANGRER JÆVLI PÅ AT EG BEGYNTE !!!

Endret av MrBirken
Lenke til kommentar

Husker nåe foreldra mine fant ut at jeg røyka :!: Satt på klubben i byen og røyka også kjørte stefaren min forbi og han så meg. Neste dag sa muttern: Jeg er skuffet over deg :!: Hu var ikke sur. Fattern bryr seg ikke, jeg røkte på trappa hjemme og han kom forbi og hilste bare :)

 

 

DET ER VÅRT LIV FOR FAEN!!

Lenke til kommentar

De har ikke merka det enda, går til stadighet ut av huset med boksen i lomma, stopper ofte opp og snakker med de på vei ut, gjerne en lengre samtale. Enten har de faktisk ikke merka det, eller de bryr seg ikke siden jeg ikke viser det helt åpenlyst, tror mest på sistnevnte siden jeg dette året ikke har vært på politistasjonen en eneste gang og har ikke drukket meg full på alkohol, har drukket litt og det har jeg sagt til de, men det var greit så lenge jeg var "ansvarsfull".

16 år hvis det har noe å si...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Har blitt ''busta'' en del ganger for å si det sånn:P

Ble først tatt av pappa som hadde sett meg og noen kamerater med snus i kjeften ute. Pappa har røykt siden han er 16 og er veldig god til å snakke for seg. Så fikk høre det da ja, og trusler om å ikke få lappen, lommepenger osv.

 

Mamma derrimot var det andre boller med.. Hadde hatt snusboksen i lommen en hel dag så hadde helt glemt at den var der liksom. Skulle løpe inn for å hente noen penger for å kjøpe noe på butikken som stengte om 5min. Så stopper mamma meg og begynner og snakke, også ser jeg øynene hennes plutselig kikker ned på den runde boksen også sier hun med en ganske hissig stemme: ''Hva er det?!'' Jeg prøvde å komme meg unna med å si det var en mintboks:P (Var så nervøs at jeg viste ikke hva jeg skulle gjøre)

Så snudde jeg meg og begynnte å småjogge opp trappa og mamma kom etter! I den farta!:p Kom stormende inn på rommet mitt og begynte med at hun var skuffet og liksom det vanlige. Det var mot norsk lov å snuse når du bare var 15 osv. Så der fikk jeg rimelig med kjeft!

Btw: Har skilte foreldre..

 

Har blitt tatt en del ganger etter dette også men liksom ikke sånn at di har sett meg. Men hørt av noen osv.. (Bor på en rimelig liten plass så alle kjenner alle.) Så får apsolutt ikke lov men vurderer bare å si at det er mitt valg og vis di ikke vill betale lappen for meg så kunne jeg ikke gitt mer faen, men er bare det med at di stoler jo ikke mye på meg og da vill di ikke gi meg lommepenger for di er redd for at jeg skal bruke på snus.

Lenke til kommentar

Foreldra sa faktisk ingenting. Jeg var 18 da jeg startet, så de tenkte vell at det var midt valg. De fant det ut ved at jeg gikk ut på trappa for å ta meg en blås, uten noe som helst forsøk på å skjule det. Da jeg kom inn igjen spurte mora mi hvorfor jeg var ute, så jeg sa bare at jeg tok meg en røyk, og så gikk jeg opp på rommet mitt igjen. Aldri hørt noe mer om den saken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...