Gå til innhold

Hva sa dine foreldre da du begynte med røyk/snus?


Passasjer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Koster for mye, og smaker ekkelt. Har ingen planer å begnne..

:yes:

 

Dessuten lukter det vondt av folk som røyker også. Har heller ingen planer om å begynne med det :)

Min rus får bli musikken :love:

 

edit: leifs..

man blit ikke rusa av røyk eller snus, når det ikke er så godt som alle skal ha det til første gangen ser jeg seriøst ikke poenget med å fortsette.

 

"åhh. hvis jeg forsetter med dette dritt greiene her som smaker forferdelig, er utrolig usunt, vanedannende, gjør at jeg lukter vond og slipper opp med penger en stund til blir det godt til slutt"

 

...herregud våkne opp da! :roll:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
"åhh. hvis jeg forsetter med dette dritt greiene her som smaker forferdelig, er utrolig usunt, vanedannende, gjør at jeg lukter vond og slipper opp med penger en stund til blir det godt til slutt"

 

...herregud våkne opp da! :roll:

Våkn opp fra...hva ?

 

Gi meg en god grunn til å begynne å røyke/snuse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
man blit ikke rusa av røyk eller snus, når det ikke er så godt som alle skal ha det til første gangen ser jeg seriøst ikke poenget med å fortsette.

Jeg vet det. Nikotin er avhengighetsskapende, slik som de fleste narkotikum, derfor velger jeg å kalle det "rus".

 

Dessuten, det finnes ingen gode argumenter for å begynne å røyke, så hvorfor gjøre det? Vil man betale for å ødelegge helsen sin, så gjerne for meg :ermm:

Endret av SupremeX
  • Liker 1
Lenke til kommentar

ser det er mange som sier, at de ikke skal begynne å røyke/snuse osv... trur du at jeg,eller de andre tusenvis av fjortissene som fyra en sigg for første gang,og syns det var spennende med svimmelheten osv hadde planlagt å begynne??

 

Jeg var helt anti røyk selv jeg...så kom jeg i ungdomsåra...og i garnet satt jeg...det skjer selv den beste

Lenke til kommentar
oppsrift til å unngå å bli røyker:

 

-ikke røyk

 

kan ikke skjønne at det skal være så vanskelig :roll:

Herregud. Sitter du i det med kjipe foreldre (da mener jeg kjipe) og gjerne utpekt som mobbeoffer, er det fort gjort å prøve å komme seg unna en kjip hverdag med noe. Da blir ofte røyk/snus/alkohol og det som verre er en utvei.

 

Men nå skal jeg ikke gå off-topic.

Lenke til kommentar
oppsrift til å unngå å bli røyker:

-ikke røyk

kan ikke skjønne at det skal være så vanskelig :roll:

Herregud. Sitter du i det med kjipe foreldre (da mener jeg kjipe) og gjerne utpekt som mobbeoffer, er det fort gjort å prøve å komme seg unna en kjip hverdag med noe. Da blir ofte røyk/snus/alkohol og det som verre er en utvei.

 

Og det er selvsagt derfor de fleste røykerne i dag røyker, inkludert hauger av ungdommer ?

 

I 10. klasse røyka halve klassen, minst. Aldri opplevd mer tåpelige jenter. Ingen av dem ble mobbet og trengte røyk for å hjelpe på problemene.

 

Ja til totaltforbud av røyksalg i Norge :w00t:

Lenke til kommentar
Foreldrene mine ga vel blaffen som vanlig.

Leit å høre!

 

Jeg blir nesten bortskjemt jeg fordi jeg ikke røyker :p

 

Neida, men jeg klarer å holde meg unna, fordi røyk er ikke populært på min skole.

 

Min skole består av nerder. Tro meg det er ikke noe jeg sier. Det er sant. Den som snakker med noen av elevene skjønner hva jeg mener og vil også være mer enn enig med meg!

Lenke til kommentar
Det argumentene?

 

Smaker "ekkelt"

Koster endel?

 

 

Hva bruker du i sukkerrelaterte matvarer i uken da?

Sukker trenger vi, sukker er billigere enn røyk, og halvparten av nordmenn som spiser litt for mye sukker dør ikke av det.

 

EDIT: jeg skjønner godt foreldre/foresatte som blir sure når ungdommen deres begynner å røyke.

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar
man blit ikke rusa av røyk eller snus, når det ikke er så godt som alle skal ha det til første gangen ser jeg seriøst ikke poenget med å fortsette.

 

"åhh. hvis jeg forsetter med dette dritt greiene her som smaker forferdelig, er utrolig usunt, vanedannende, gjør at jeg lukter vond og slipper opp med penger en stund til blir det godt til slutt"

 

...herregud våkne opp da! :roll:

Jeg blir rusa av snus. Det er veldig avslappende. Og man dør ikke av det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...