hhhhhhhh Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 (endret) Jeg gleder meg! Endret 11. november 2004 av hhhhhhhh
Bear^ Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Nice bilder, men neste gang, legg en link til bildene og ikke legg dem i topice, er ikke bare folk med bredbånd som leser det her forumet, og på den måte er det veldig lite modem venligt. Gleder meg til jeg får hendene rundt CS:source og HL2
BoRsE Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Det ser jo ut som at det ikke er Valve som har laget det mappet... hva er så fett med det dah?
Blib Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Det ser jo ut som at det ikke er Valve som har laget det mappet... hva er så fett med det dah? Drit i hvem som lager det vel? Det ser kjekt ut å spille jo!
brillan Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Det ser jo ut som at det ikke er Valve som har laget det mappet... hva er så fett med det dah? Drit i hvem som lager det vel? Det ser kjekt ut å spille jo! 1. Valve lager bedre maps med mer detaljer en det der 2. Greit at det er gøy å spille det. Men det er bra 20 servere i hele verden akkurat nå som spiller custom maps. Og mestparten av disse er i usa. Så det blir vanskelig å spille uoffesielle maps online.
Bear^ Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Det ser jo ut som at det ikke er Valve som har laget det mappet... hva er så fett med det dah? Drit i hvem som lager det vel? Det ser kjekt ut å spille jo! Som du sikkert vet har ikke valve lansert noe map editor for source, noe som betyr at vis det ikke er valve som har laget det, så er det laget med de ulovelige programmene som lekket ut for en stund siden
Blib Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Hmm. Da gleder jeg meg i alle fall enda mer til den offisielle miltia kommer, for det gjør den vel?
brillan Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Det ser jo ut som at det ikke er Valve som har laget det mappet... hva er så fett med det dah? Drit i hvem som lager det vel? Det ser kjekt ut å spille jo! Som du sikkert vet har ikke valve lansert noe map editor for source, noe som betyr at vis det ikke er valve som har laget det, så er det laget med de ulovelige programmene som lekket ut for en stund siden Ikke det nei? Hva er det jeg har her da?
brillan Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Hmm. Da gleder jeg meg i alle fall enda mer til den offisielle miltia kommer, for det gjør den vel? Regner med det. Militia var foresten det første cs mappet jeg spillte Ahh.. *mimre tilbake i 2000 og b5.2*
Windoge Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Bør ligge i CS-kategorien, ikke Half-Life. Tråd flyttes.
A.J Green Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Vakre bilder. Synd at milita er et bedritent map da. De har jo totalt herpa dd aztec og dd2 i source ellers.
Bear^ Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Sorry eXploid, er jeg som er feilinformert der, min feil.
Ducky Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Gode gamle militia Husker at det var det første mappet jeg prøvde
Caddy Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Er bæsjen i dassen der ennå? Eksploderer den også som i 1.6? Blir bare ikke det samme uten... *løpe inn på dassen og plaffe løs på bæsjen til den eksploderer*
Ostepølsa Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 (endret) ojojojooj det minner meg om at det er den 12. i dag og mamma får lønning det vil si at da kan jeg kjøpe cs:s endelig Endret 12. november 2004 av LenniZ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå