Gå til innhold

Fjerning av operatørlogo


Nero86

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan noen hjelpe meg og fjerne operatørlogoen på min 6230??

 

Har prøvd mange, men har fremdeles den stygge TELENOR smurt utover skjermen :realmad:

Hvis du har tele 2 så får du ikke tatt vekk logoen, for de har base eller no i Sverige.

Og hvorfor skulle ikke det gå da? Er vel ett fett hvor Tele2 har base....

Lenke til kommentar
En gratis måte å gjøre det på (du betaler kun wap kostnaden):

Gå på wap'en og "Gå Til Adresse" og skriv inn: gmayer.net/oplogo/blank.asp . Om kort tid vil du få "Operatørlogo Mottatt". Lagre den og vips så er den borte.

Prøvde den blank til 1985, men fikk kun en hvit firkant der operatørlogoen var.

Skjer dette med gmayer.net/oplogo/blank.asp og?

I så fall er det liten vits i å bruke den.

Ikke fint med en hvit firkant på bilde heller.

Lenke til kommentar
Kan noen hjelpe meg og fjerne operatørlogoen på min 6230??

 

Har prøvd mange, men har fremdeles den stygge TELENOR smurt utover skjermen :realmad:

Hvis du har tele 2 så får du ikke tatt vekk logoen, for de har base eller no i Sverige.

Og hvorfor skulle ikke det gå da? Er vel ett fett hvor Tele2 har base....

Ikke spør hvorfor, men sånn er det. Hvorfor skulle vi finne på noe sånt tull? Når jeg hadde Tele2 sim-kortet mitt i telefonen og gikk inn på "Display Innstillinger-->Operatørlogo" så sto den på "Av" og det var ingen mulighet for å skifte til på. Dette var null problem da jeg fikk sim-kort fra en annen operatør.

 

 

molto: Jeg tør ikke love noe, men på 6610, 3650, 3200, 6230, 6100 vet jeg hvertfall at "Telenor", "Netcom" ol har blitt totalt borte uten noe spor så jeg ser ingen grunn til at det ikke skulle virke hos deg.

Lenke til kommentar
En gratis måte å gjøre det på (du betaler kun wap kostnaden):

Gå på wap'en og "Gå Til Adresse" og skriv inn: gmayer.net/oplogo/blank.asp . Om kort tid vil du få "Operatørlogo Mottatt". Lagre den og vips så er den borte.

Denne ^

takk baltazar!! :D

 

måtte bare skrive "http://www." først før mobilen fant siden, så var det gjort på 5 sek.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...