Gå til innhold

Tyvlåning av mamma og pappas bil?!


vanilla ice

Anbefalte innlegg

jeg var 16  :)

 

Det kan anbefales!

stort adrenalin kick

Herregud! Du er gal. Beklager, men det er fakta. For litt over et år siden var det en krasj i Br.dal. Personen det gjaldt hadde kjørt i 150km/h og kom til en slakk høyresving. Han mistet kontrollen, bøyde 2 massive stenger som brukes i gjerder, yttligere 1 eller 2 ble noe bøyd, flere furuer á minst 10cm i diameter ble meid ned og kvistet og bilen ble selvsagt totaltskadd. Galskapet stoppet 0,5-1m forran en trafostasjon. Vedkommende hadde dagen før fått lappen og ble heldigvis ikke skadet. Skulle ønske jeg hadde tatt bilde av det for det hadde antageligvis satt et støkk i deg og andre som synes det å kjøre en bil i slike hastigheter er tøft.

 

Edit: pell deg på bane hvis du så absolutt MÅ ha deg et kick. Bane er tryggere, lovlig, mer utfordrende og mye, mye, mye mer morsomt. Tro meg, har kjørt i 140km/h på Rudskogen på våt bane.

 

Edit2: skriveleif er uønsket her

Endret av Ernie.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg var 16  :)

 

Det kan anbefales!

stort adrenalin kick

Herregud! Du er gal. Beklager, men det er fakta. For litt over et år siden var det en krasj i Br.dal. Personen det gjaldt hadde kjørt i 150km/h og kom til en slakk høyresving. Han mistet kontrollen, bøyde 2 massive stenger som brukes i gjerder, yttligere 1 eller 2 ble noe bøyd, flere furuer á minst 10cm i diameter ble meid ned og kvistet og bilen ble selvsagt totaltskadd. Galskapet stoppet 0,5-1m forran en trafostasjon. Vedkommende hadde dagen før fått lappen og ble heldigvis ikke skadet. Skulle ønske jeg hadde tatt bilde av det for det hadde antageligvis satt et støkk i deg.

hehe. og han hadde LAPPEN! d hadde ikke jeg!

joda. jeg er litt gal, det skal jeg inrømme.

men det gikk bra da :D

Lenke til kommentar
Jeg lånte bilen til fader... lå i 140 på sletta! DRITKULT!

 

han vet ikke d enda...     :p

Syke syke mann. Får jeg lov til å spørre hvor gammel du var da dette skjedde? :roll:

 

Edit: en liten leif ;)

jeg var 16 :)

 

Det kan anbefales!

stort adrenalin kick

Det er det.. Har gjort det jeg og.. Men han som jeg skrev om før her i denne tråden som vraka bilen til faren sin i dag fikk et krav på 54k liksom.. der gikk alle penga hans...

Lenke til kommentar
Heisann=)

 

Tenkte jeg kunne starte en tråd der dere forteller om den gangen da dere tyvlånte mamma eller pappas bil, med eller uten å ha lappen. Hva skjedde, gikk alt etter planen?

 

Selv har jeg ikke gjort det enda.

Har dog sittet på med en kamerat som gjorde dette, var ganske kult faktisk :dribble: (Skjedde på et område der det var null trafikk, folk elns.)

Fy faen du er tøff aZZ!! Synd dere ikke blei tatt å fikk utsettelse på lappen.

Lenke til kommentar
Heisann=)

 

Tenkte jeg kunne starte en tråd der dere forteller om den gangen da dere tyvlånte mamma eller pappas bil, med eller uten å ha lappen. Hva skjedde, gikk alt etter planen?

 

Selv har jeg ikke gjort det enda. 

Har dog sittet på med en kamerat som gjorde dette, var ganske kult faktisk :dribble: (Skjedde på et område der det var null trafikk, folk elns.)

Fy faen du er tøff aZZ!! Synd dere ikke blei tatt å fikk utsettelse på lappen.

Takk for at du synes jeg er tøff, alltid kjekt å høre slikt. :roll::cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...