Stor Oddnoga Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Grunnen til at grafikken er facka hos noen av dere er at dere har stilt på "level of detail" .. Den må ikke stilles høyere opp en det den står på deafult. Ellers tror jeg alt annet kan stilles opp.. Ihvertfall hadde jeg 30-35 fps med alt på max bortsett fra level of detail. AA OG AF er jeg ikke helt sikker på.. Men antaglighvis var det av.. Synes AA og AF krever mer av pcn enn resultatene det gir.. Noen andre som er enig i det? Har satt alt på full pupp her og det er ikke noe tull med grafikken.
GoldlaXiE Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Grunnen til at grafikken er facka hos noen av dere er at dere har stilt på "level of detail" .. Den må ikke stilles høyere opp en det den står på deafult. Ellers tror jeg alt annet kan stilles opp.. Ihvertfall hadde jeg 30-35 fps med alt på max bortsett fra level of detail. AA OG AF er jeg ikke helt sikker på.. Men antaglighvis var det av.. Synes AA og AF krever mer av pcn enn resultatene det gir.. Noen andre som er enig i det? Kjører 1280x1024 med alt på fullt, og 4xaa, 8xaf uten noen som helst problemer her! Tror nok den teorien din er litt feil.. Syns aa/af er et must jeg da!
SkyMarshall Arts Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Grunnen til at grafikken er facka hos noen av dere er at dere har stilt på "level of detail" .. Den må ikke stilles høyere opp en det den står på deafult. Ellers tror jeg alt annet kan stilles opp.. Ihvertfall hadde jeg 30-35 fps med alt på max bortsett fra level of detail. AA OG AF er jeg ikke helt sikker på.. Men antaglighvis var det av.. Synes AA og AF krever mer av pcn enn resultatene det gir.. Noen andre som er enig i det? Kjører 1280x1024 med alt på fullt, og 4xaa, 8xaf uten noen som helst problemer her! Tror nok den teorien din er litt feil.. Syns aa/af er et must jeg da! Samme maskina som deg jeg, minus 16 pipes på kortet, og det kunne egentlig ikke gått mer knirkefritt.
MrVilla Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Raskt spørsmål:Ikke fått med meg hva "AF" står for? AF = Anisotropic Filtering. Kort sagt så får man bedre bildekvalitet desto større grad av AF (og AA) man har. Krever veldig mye av skjermkortet da....
w2k Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 (endret) anbefaler forresten "panser" view, det gir overlegen fartsfølelse!. når blir nfsu2 gitt ut?... Endret 1. november 2004 av w2k
Lacim Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 309 km/t er min fartsrekord. Det skal så mye til å komme opp i mer enn 300 km/t. Få plasser hvor det er mulig å kjøre så fort, alltid noe i veien. Kjører selvfølgelig med manuelt gir, automatgir blir for pinglete. Noen rekorder på "outrun" da? Jeg tror jeg har en rimelig bra, men vil ikke si den først
Zeph Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Need For Speed var ein favoritt ein gang i tida, men NFSU og NFSU2 er jo tragiske...kvifor legge all fokus på styling når ikkje kan kjøre bilen på normalt vis...nei..tar til takke med GT3 på Ps2 eg
Kurt P Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Grunnen til at grafikken er facka hos noen av dere er at dere har stilt på "level of detail" .. Den må ikke stilles høyere opp en det den står på deafult. Ellers tror jeg alt annet kan stilles opp.. Ihvertfall hadde jeg 30-35 fps med alt på max bortsett fra level of detail. AA OG AF er jeg ikke helt sikker på.. Men antaglighvis var det av.. Synes AA og AF krever mer av pcn enn resultatene det gir.. Noen andre som er enig i det? Kjører 1280x1024 med alt på fullt, og 4xaa, 8xaf uten noen som helst problemer her! Tror nok den teorien din er litt feil.. Syns aa/af er et must jeg da! Hmm.. jaja.. merklig.. Tja.. AA og AF.. Vil heller gå for høyre oppløsning og mer detaljer jeg da..
Kasp Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Jeg har fartsrekord på 323 km/t.. Bruker ratt, pedaler og manuellgir
GoldlaXiE Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Grunnen til at grafikken er facka hos noen av dere er at dere har stilt på "level of detail" .. Den må ikke stilles høyere opp en det den står på deafult. Ellers tror jeg alt annet kan stilles opp.. Ihvertfall hadde jeg 30-35 fps med alt på max bortsett fra level of detail. AA OG AF er jeg ikke helt sikker på.. Men antaglighvis var det av.. Synes AA og AF krever mer av pcn enn resultatene det gir.. Noen andre som er enig i det? Kjører 1280x1024 med alt på fullt, og 4xaa, 8xaf uten noen som helst problemer her! Tror nok den teorien din er litt feil.. Syns aa/af er et must jeg da! Hmm.. jaja.. merklig.. Tja.. AA og AF.. Vil heller gå for høyre oppløsning og mer detaljer jeg da.. Men når detaljene ikke kan skrues mer opp og det samme med oppløsningen da?
Feh Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 satt ny outrun rekord 7.74 seconds... og ny rekord uten NOS 270@6 manuell
Kurt P Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Grunnen til at grafikken er facka hos noen av dere er at dere har stilt på "level of detail" .. Den må ikke stilles høyere opp en det den står på deafult. Ellers tror jeg alt annet kan stilles opp.. Ihvertfall hadde jeg 30-35 fps med alt på max bortsett fra level of detail. AA OG AF er jeg ikke helt sikker på.. Men antaglighvis var det av.. Synes AA og AF krever mer av pcn enn resultatene det gir.. Noen andre som er enig i det? Kjører 1280x1024 med alt på fullt, og 4xaa, 8xaf uten noen som helst problemer her! Tror nok den teorien din er litt feil.. Syns aa/af er et must jeg da! Hmm.. jaja.. merklig.. Tja.. AA og AF.. Vil heller gå for høyre oppløsning og mer detaljer jeg da.. Men når detaljene ikke kan skrues mer opp og det samme med oppløsningen da? jaja, men så har vel du bra nok pc til å sette på sånne innstillinger.. Det har ikke jeg.. SE kortet er det dårligste i x800 serien vettu..
GoldlaXiE Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Grunnen til at grafikken er facka hos noen av dere er at dere har stilt på "level of detail" .. Den må ikke stilles høyere opp en det den står på deafult. Ellers tror jeg alt annet kan stilles opp.. Ihvertfall hadde jeg 30-35 fps med alt på max bortsett fra level of detail. AA OG AF er jeg ikke helt sikker på.. Men antaglighvis var det av.. Synes AA og AF krever mer av pcn enn resultatene det gir.. Noen andre som er enig i det? Kjører 1280x1024 med alt på fullt, og 4xaa, 8xaf uten noen som helst problemer her! Tror nok den teorien din er litt feil.. Syns aa/af er et must jeg da! Hmm.. jaja.. merklig.. Tja.. AA og AF.. Vil heller gå for høyre oppløsning og mer detaljer jeg da.. Men når detaljene ikke kan skrues mer opp og det samme med oppløsningen da? jaja, men så har vel du bra nok pc til å sette på sånne innstillinger.. Det har ikke jeg.. SE kortet er det dårligste i x800 serien vettu.. Rett nok.. men tror nok SE kortet biter godt fra seg og!
Kasp Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Noen som har funnet DRAG!? Eller er det rett og slett ikke på demoen
Rubex Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Noen som har funnet DRAG!?Eller er det rett og slett ikke på demoen Det er ikke på demoen
Kasp Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Noen som har funnet DRAG!?Eller er det rett og slett ikke på demoen Det er ikke på demoen Jaoki, så det på eagames.com Litt dårlig, men vi får tåle det
Civilix Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Need For Speed var ein favoritt ein gang i tida, men NFSU og NFSU2 er jo tragiske...kvifor legge all fokus på styling når ikkje kan kjøre bilen på normalt vis...nei..tar til takke med GT3 på Ps2 eg NFS til GT var da ekstremt bytte da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå