Gå til innhold

Er du rassist?VOKNE!


Anbefalte innlegg

Hvor dum går det ann å være ? Selvsagt har det ingenting med deres kultur å gjøre og fordi de nekter å "integrere" seg. For det første så har flesteparten av de blitt jaget ut av landet sitt, også kommer de her hvor alt skal være bedre, skal de liksom motta og tåle alt piss som blir sagt til dem ?

 

Tror du at A/B-Gjengen var sånn når de var i Somalia, Eritrea, Kosovo, Pakistan etcetc, de gikk rundt med hettegensere og kniv og oppførte seg tullete mot folk ? Hvis du virkelig tror det er du en total knøl. De oppfører seg slikt pga de har fått gjennomgå individuelt også har de gruppert seg og står sammen imot igrunn alle folk. Ikke bare nordmenn, men alle andre folk som ikke er med "deres gjeng".

 

Jeg er TOTALT imot rasisister/nazister og jeg er like mye imot all slik gjengvirksomhet også.

 

EDIT : Skal du være så jævla smart angående nazisme/rasisme kan du først og fremst lære deg litt om den andre siden av verden.

1) Det er bedre her i Norge, nesten uansett hvor de kommer fra, for ellers ville de ikke kommet hit. Og ja, de skal være takknemmelige for at den norske stat lar dem få være her og gir dem hjelp til livets opphold selv om det skulle vise seg at enkelte nordmenn og grupperinger av sådanne skulle vise seg fremmedfiendtlige og rasistiske.

 

2) Akkurat ja, løgnen om traumene. Hvis de hadde det så ille der de kom fra, men ikke begynte å oppføre seg som kriminelle rotter før etter at de kom til Norge, er det manglende vilje til å integrere seg. Kan du se til å få det inn i det knøttlille huet ditt? Disse folkene er her kun for å utnytte en slaskete, sosialdemokratisk innvandringspolitikk som stort sett godtar det de måtta foreta seg av jævelskap i frykt for å bli stemplet som rasister! Vi ser jo hvor glatt det lar seg gjøre også, når de kan dekke over forbrytelsene sine ved å hevde at de ikke husker noe og påberope seg utilregnelighet i gjerningsøyeblikket, til tross for at det ikke er noe problem å få tilnærmet gratis (kun en liten egenandel, og så vidt jeg vet er det ikke noe problem for berikere å få denne dekket av sosialen) psykiatrisk behandling i Norge. Likevel er det dette flotte psykomedisinske tiltaket som får skylden av en samlet PK-presse når det fargeløse fremmede faenskapet stjeler, dreper og bedriver terror!

Endret av farke
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har det klikka for deg ? Du bruker engangstilfeller og snakker om de som om det gjelder alle. Jeg er utlending selv her forresten.

 

Jeg (og hele min familie) er sterkt imot alle som kommer til Norge og bare utnytter hele konseptet. Det er desverre altfor lett å benytte seg av staten, og det er mange flere enn kun visse utlendinger som gjør det. Det er mange norske bedrifter som gjør det, som styres ironisk nok av nordmenn.

 

Likevel er det dette flotte psykomedisinske tiltaket som får skylden av en samlet PK-presse når det fargeløse fremmede faenskapet stjeler, dreper og bedriver terror!

 

Formuler dette her. :mad:

 

Du er vel kvasi-rasistisk etter det du har sagt til nå, og tørr du å stå fram som det, eller skal du skjule deg?

 

Du sitter og gjør det samme som alle naive mennesker, du gruperer folk pga visse fra samme bakgrunn har gjort negative handlinger. Du kan faen ikke gjøre dette, skal du lære det eller leve innesperret i frykt om at en negergjeng kan se deg?

 

Jeg er fra Bosnia, så ville du gruppert meg med alle de andre kriminelle utlendingene bare pga der jeg kommer fra ? Og i tillegg, hvor ofte har du hørt om at bosniere bedriver noe fandenskap ?

 

En ting til : Du vet ikke en ting om meg, så å prøve å sette meg i samme bås som en terrorist, banditt eller gangbanger kan du bare droppe. Det blir det samme som om jeg skal si at du er nazist bare fordi du er norsk. Hvor tåpelig er ikke det Å

 

EDIT 2 : Jeg sier du er kvasi-rasistisk pga dine utsagn.

Endret av apoxdigital
Lenke til kommentar

Vi tar dette som et eksempel. Vi står på gata og har sagt alle de tingene vi har sagt til nå. Du er norsk, og jeg er litt mørk i huden (like anyone cares where from).

 

Jeg gir deg juling så du ikke vet hvor du står. Hva gjør du etterpå ? Hvordan går du ut av situasjonen og hva sier du, og hva tenker du om utlendinger da ?

 

EDIT : Enda bedre, vi står midt i sentrum og alt dette har skjedd. Hva tror du folka rundt tenker???

Endret av apoxdigital
Lenke til kommentar
Har det klikka for deg ? Du bruker engangstilfeller og snakker om de som om det gjelder alle. Jeg er utlending selv her forresten.

Jeg svarte på ditt innlegg om A/B-gjengen, som burde komme klart frem selv for den mest ignorante idiot idet jeg quotet dette innlegget!

 

Jeg (og hele min familie) er sterkt imot alle som kommer til Norge og bare utnytter hele konseptet. Det er desverre altfor lett å benytte seg av staten, og det er mange flere enn kun visse utlendinger som gjør det. Det er mange norske bedrifter som gjør det, som styres ironisk nok av nordmenn.

Da er vi enige, da.

 

Likevel er det dette flotte psykomedisinske tiltaket som får skylden av en samlet PK-presse når det fargeløse fremmede faenskapet stjeler, dreper og bedriver terror!

 

Formuler dette her. mad.gif

"Fargeløst" fordi de har meldt seg ut av samfunnet ved sine kriminelle handlinger, "fremmed" fordi de nekter å integrere seg og faenskap = selvforklarende.

 

Jeg er fra Bosnia, så ville du gruppert meg med alle de andre kriminelle utlendingene bare pga der jeg kommer fra ? Og i tillegg, hvor ofte har du hørt om at bosniere bedriver noe fandenskap ?

Jeg grupperer ikke deg sammen med kriminelle hvis du ikke selv er kriminell. Av fandenskap begått av bosniere er det eneste jeg har personlig erfaring med en lokal beriker som tagget ned dassen på jobben min. Ellers er vel det nærmeste "ordentlige" faenskapet fra Balkan begått av kosovoalbanere, som står bak dop- og menneskesmugling og annen mafiavirksomhet i enormt stor skala.

 

Du er vel kvasi-rasistisk etter det du har sagt til nå, og tørr du å stå fram som det, eller skal du skjule deg?

En ting til : Du vet ikke en ting om meg, så å prøve å sette meg i samme bås som en terrorist, banditt eller gangbanger kan du bare droppe. Det blir det samme som om jeg skal si at du er nazist bare fordi du er norsk. Hvor tåpelig er ikke det Å

Jeg svarte altså på ditt innlegg om A/B-gjengen. Det er disse og deres likesinnede som har manglende vilje til å integrere seg og som jeg refererte til som "fargeløst fremmed faenskap". At du tolker det dithen at jeg skjærer alle over en kam og setter likhetstegn mellom A/B-gjengen, deg og din familie er feil. Du er helt på jordet når du kaller meg (kvasi-) rasist og er mer enn bare litt rasefiendtlig selv ved å påstå at skylden for kriminalitet begått av innvandrere utelukkende ligger hos nordmenn:

 

A-gjengen og B-gjengen-medlemmer er folk som har fått mye pes og rassisme fra nordmenn, så derfor joiner de hverandre.

Skjønt i dette ville du nok fått støtte fra PK-rottene, som i mange år allerede har fått prentet arvesynden inn i hodene på de oppvoksende generasjoner gjennom misinformasjon og løgner i skoleverket.

 

Edit: siden jeg er så glad i å sitere, greiet jeg ut for noen individuelle kritiske punkter.

Endret av farke
Lenke til kommentar

Jeg ante meg at du var en "antipsykopat.org" fyr fra starten av :)

 

Uansett, jeg er enig angående A/B-gjengen og det du sa, jeg trodde du snakket generellt om uddiser (utlendinger er for langt å skrive), men uansett, det er faktisk sant hvordan de danner seg, har et par kompiser som kjenner A/B-gjeng medlemmer.

 

Ikke nok med at de er uvitende (les dette som om det gjelder nazister også), de er i tillegg ekstremt unge når de hopper i lag med disse gjengene. Jeg står sterkt imot gjengvold på noen som helst måte og jeg er for ekstremt streng straff når det gjelder vold.

 

Jeg mener at alle utlendinger som kommer til Norge skal være på en "prøve-periode" i 3år. Hvis de har levd her som siviliserte mennesker i disse tre årene kan de få norsk statsborgerskap etter 7 år totalt. Hvis de begår kriminalitet innenfor disse tre årene, så skal de sendes RETT hjem eller til ett annet land om de ikke kan reise hjem grunnet politiske og religiøse grunner.

 

Var noen leifs.

 

Jeg leste gjennom innlegget ditt etter du redigerte det og det var mer sammenheng nå. Jeg er forsåvidt enig med deg på de fleste punkter.

 

Og : Jeg er langt fra kriminell, eneste kriminelle jeg noensinne har gjort er å kjøre moped uten hjelm et par ganger, så jeg tviler på at jeg passer inn under FRP's "Top Ten Immigrant in Norway Terror-list" ;)

Endret av apoxdigital
Lenke til kommentar

jeg skjønner det at denne posten har "lagd" liv i endel "meninger" hos enkelte personer som sitter å har sine meninger og sanser.

 

Posten begynner å spore veldig OFFTOPIC akkurat nå. derfor vil jeg at en admin evnt retter seg inn på denne posten eller stenger den.

 

Det dere sitter å diskuterer nå er det samme som å sitte å diskutere ordet "nigger".

 

Der jeg ofte opplever at mørke mennesker kan si "nigger" til hverandre mens visst vi "hvite" bruker det kan det missforståes.. selv om vi sikkert mener akkurat det samme (visst man sier det til en kompis som er mørk)

 

Denne diskusjonen blir litt for "dum" spørr du meg. Hele diskusjonen har sporet veldig offtopic.

 

Det vi egentlig skulle diskutere her var websiden VIGRID.NET.

 

Setter pris på brukerne i dette forumet sine meninger. Er greit å se at det er flere der ute som tenker seg litt om før di slenger med leppa.

 

Nå er jeg faktisk kommen hjem ifra byen og sitter her i halvfylla å svarer (akkurat som da jeg satt på vorspiel å startet denne posten)

 

Ha en trivelig helg alle sammen. Kos dere og ta vare på familie og venner.

 

BRY DEG!

 

Mvh

Martin

Lenke til kommentar

Tror de fleste som er nazister og rasister er det grunnet en blanding av lav IQ og dårlig oppvekst. En kamerat av meg, som kjenner en i Vigrid fortalte meg at han ble slått av moren gjennom oppveksten og bodde alene siden han var 11. Rart hvordan alt har en forklaring, men det kan vel diskuteres hvorvidt man skal vise sympati til dem av den grunn.

Lenke til kommentar

Vigrid.net

Fasinerte meg når jeg var yngre, men ikke noe mer enn at jeg bladde litt på websidene deres. Men nå som jeg endelig har fått åpnet mitt trangsynte syn, og lært meg å lese en ting fra flere sider, kan jeg ikke tenke meg noe som er verre en dette. Vigrid er snakk om nynazisme, noe jeg tar full avstand fra.

Disse menneskene er syke. De hater alt som ikke er "Arisk", noe som gjør meg litt uforstålig og ikke mins kvalm. Hitler, mannen bak nazizmen var jo engang ikke "arisk", etter nazizmens mål, og lengder.

 

Anngående rasist, er jeg til tider utpekt som. Jeg ønsker ikke dette selv, og jeg mener dette er feil. jeg missliker sterkt kriminelle innvandrere, men ikke noe mer en de norske. Jeg har flere ganger (2 heh), vært sammen med 2 gengerasjoen jenter, som kommer fra et annet land. Noe som ikke plager meg i det hele tatt.

 

Jeg mener det er bra å ha sund fornuft, og bruke den. Ingen kan ta fra deg meninger. Ikke alle innvandrere er like ille. Enkelte har faktisk kommet til Norge for å utrette noe, ikke utnytte noen.

Endret av tøs
Lenke til kommentar

Jeg blir ofte kalt rasist, men det er vel fordi jeg faktisk tørr si det jeg mener har jeg inntrykk av. For det første, jeg er IKKE rasist - men grensen er vel hårfin.

 

Hadde jeg vært rasist, så hadde jeg hatet alle folkegrupper av alle slag uansett person osv. Dette er ikke tilfellet med meg bare så det er klart. Jeg har selv 2 fettere som er adoptert fra Sør-Korea ... så spar meg den regla.

 

Men - jeg er IKKE spesielt glad i norske innvandrere. Altså, det blir feil å si det også siden jeg faktisk ikke har noen grunn til å mislike alle, og har flere venner av andre nasjonaliteter. Jeg bor i Sande, en rimelig avskjermet bygd et kvarter fra Drammen (dere fra Drammen skjønner automatisk hva jeg mener) - og jeg må nesten si at jeg føler for å dra frem passet når jeg kjører inn over bygrensene der. Det første man ser når man kjører av motorveien, det slår aldri feil, det er tyrker, pakistaner, neger eller en av asiatisk opprinnelse. Javel, greit nok. Så går man inn i sentrum, og hva ser man? Ikke nordmenn iallefall - det er rimelig stort flertall av innvandrere. For å si det helt ærlig, så er det noe feil når en nordmann rusler rundt i en norsk by og føler seg utilpass pga. innvandrere. Men det er altså tilfellet i Drammen.

 

"Ja er det så ille det a?" sier de som ikke er enig.

Eh nei, i utgangspunktet ikke. Men disse hælvettes folkeslagene har et problem med normal folkeskikk. Av en eller annen grunn så tror de at vi er redde for dem, de mener vi skal gå til side for dem, de mener at øyekontakt vil si vi truer dem (ja er de hunder?) og de er usannsynelig tøffe i oppførselen. Det er ikke rent få ganger jeg har sett "de"f.eks skumpe til en pensjonist så hun går på tryne, fordi hun gikk på samme rette linje mot dem og regnet med innvandreren skulle gå 5cm til siden isteden. Må innrømme sånne ting gir meg lyst til å måke knyttneven langt ned i magesekken på en kjempetøff innvandrer og romstere skikkelig rundt i kebaben og ta med meg et suvernir opp, for deretter å kyle den opp i tarmen hans så jeg står med dritt opp til skulderen. Men gjør man det - så er man jo så godt som død. For det er i bunn og grunn heller ikke ryggrad i disse menneskene. De trenger minst 10 (aldri under) for å ta et oppgjør. Jeg bråker aldri med noen, og heller ikke med innvandrere, men jeg har havnet i det ufrivillig pga. min irritasjon over disse folka.

 

Greit, da glemmer vi det. Mullah Krekar!!! Hva er det for en figur? Han er jo et menneskelig svar på avføring. Hva gjør den mannen her? Hvorfor i svarte f*** kan man ikke bare lempe sånn drit ut av landet, istedenfor å gjøre ham til rikskjendis. Er det fler her som fikk lyst til å knuse tv'n flere ganger under Mullah-sirkuset? Hva er det med Norge og vår evne til å dulle med disse folkene? Er det ikke mulig og vise omverdenen at vi faktisk ikke tar imot dritt? Vi har ikke så mye vi skulle sagt på verdensbasis, men innenfor våre egne grenser må det da være mulig og uttøve litt autoritet ovenfor disse menneskene - som tyner oss for jobb, penger og fengsels-plass.

 

Hvorfor skal disse menneskene få Moskeèr i Oslo å be i? Er vi muslimer i Norge? Nei vi er kristne. Hva hadde skjedd om vi hadde spurt om det samme i pakistan? Vi hadde antagelig blitt hengt i en gatelykt og kastet stein på. Hvorfor skriker disse offentlige tv-muslimene om rettighetene sine her i Norge, de skal ikke følge våre regler, de skal ha innført sine egne skikker og sine egne lover for sine landsmenn. Altså, når du flytter til Norge så er du nordmann. Hadde vi begynt og gævle om det samme i Pakistan - så hadde vi mistet begge henda og fått 11timer tortur.

 

Blir jeg statsminister neste uke, så vil dere se disse få tingene bli utført:

 

1: Væpnede grensepatruljer. Et stort antall grense-politi, gjerne militæret.

2: GRUNDIG sjekk av alle innvandrere som kommer over grensa.

3: De som ikke kan bevise sin egen identitet. RETT UT!

4: De som kan bevise sin egen identitet, men ikke kan bevise hvorfor det er nødvendig for dem å flykte til Norge. RETT UT!

5: De som kan bevise sin identitet OG sin grunn til å komme hit. De må da i statlig oppførte integrerings-leirer, der må de lære seg norsk flytende, de må lære seg norske skikker og norsk historie. Så kan de slippe ut i samfunnet - på 6mnd prøvetid.

6: Alle godkjente innvandrere skal klare seg selv, det vil si J O B B! De må bo i leirene mens de jobber, til de har råd til å klare seg selv.

7: Er de arbeidsløse etter 3mnd. i leiren blir de automatisk sendt hjem.

8: Det er absolutt ikke - under noen omstendigheter - lov for en godkjent innvandrer å søke om sosialhjelp. Dette skulle i så tilfelle kun være lov etter minimum 10år i jobb.

9: Alle kriminalitet utført av en godkjent innvandrer skulle føre til straff tilsvarende lovverket i sitt eget hjemland - deretter (om i live) sendes rett ut av Norge.

 

Sikkert litt drastisk, men det hadde vært en drøm å fått dette oppfylt. Planen er sikkert full av hull, men sånn teoretisk sett skulle dette resultert i at vi får KUN lovlydige innvandrere som vil jobbe - og resten vil man få silt ut og bort.

 

Hadde ikke dette bare vært nydelig?

JO!!!

 

P.S: Hater du en rassist - så er du automatisk en selv :thumbup:

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar

jeg er ikke rasist, men jeg er temmelig lei

pakistanere som tror de eier Norge.

Får å si det sånn; de har ikke respekt for nordmenn

og hvis du ikke har respekt for dem kan man

vente seg en på trynet...

 

Jeg kjenner mange innvandrere som går i klassen min...

Det er stor forskjell fra person til person, men de værste

MÅ være den såkalte "wolla" gjengen som dere sikkert vet hva jeg mener med.

Store negere* som går i svære bukser og SVÆRE klær...

Sier du noe til dem klikker dem og angriper i flokk.

En venn av meg ble banket av 7 innvandrere.

FEIGT?

 

kanskje jeg har litt fordommer for disse wolla folkene

fordi jeg kanskje må lære mer av dem!?

jeg behandler en innvandrer på SAMME måte som en hvit, mens jeg følger den gylne regel.

 

Du skal gjøre det samme som han opplegg :p

 

* neger er et ord som ikke blir utalt i en rasist måte.

neger er en rase. snakker jeg om svarte mennesker sier jeg negere...

 

en gang til; jeg er ikke rasist, men er lei av pakistanere/negere som tror de EIER norge!

Lenke til kommentar

jeg lest alle postene her, bare noen.

 

neger er ett ord ja, akkurat som noen skulle kalle de hvite for arisk, ett ord som beskriver en rase...

 

pakkis er egentlig ett ord som sier at noen kommer fra pakistan, men dette har blitt sånn ca endret, det har nå blitt mer negativt ladet...

 

Nicklas: du sier du ikke liker folk som ser ut og lukter som noen som har vært slem mot deg, på samme måte som marsipan...

det er STOOOR forskjell på mennesker og marsipan, mennesker tenker, og handler ut i fra tankene, marsipan er laget for å smake marsipan, hvert menneske er unikt og forskjellig, jeg har møtt mange utlendinger jeg ikke liker, men også mange jeg liker, på lik linje med norske jeg møter...

 

veldig mange har respekt, er koselige og følger loven, men hører du om det?

har du noen gang sett i avisen "pakkis ranet ikke esso" jeg tviler, man hører bare om det negative, legger merke til det negative, man tenker ikke over de som faktisk ikke gjør så mye ut av seg, og passer seg for deg når du er ute å går, fordi de ikke gjør noe ut av seg...

 

har hatt mange diskusjoner med "rasister", min erfaring er at de faktisk kommer med samme påstander hele tiden, de får masse penger av staten får å bo her, de er farlige og raner deg hvis de ser deg, jeg har enda ikke blitt plaget av en utlending, har jeg hatt bråk er det de som har støttet meg.

 

er også noen som sier at de tar over landet, joda, kanskje det...

la oss sperre oss inne her oppe i nord, kast ut alle utlendinger og kutt ut all komunikasjon med dem, da kommer nok norgen økonomi til å gå rett ned, vi er avhengige av andre land, og de er avhengige av oss, la oss slippe dem inn her, så får vi litt mangfold og forandring her oppe, men send dem gjerne på ett kurs eller 5 før de kan jobbe osv..

 

men la oss for all del ikke beholde de værste, gjerne kast dem ut av landet hvis de gjør ett grovt lov-brudd

 

9: Alle kriminalitet utført av en godkjent innvandrer skulle føre til straff tilsvarende lovverket i sitt eget hjemland - deretter (om i live) sendes rett ut av Norge.

det er mange land som man kan gjøre ting som ikke er lov i norge, skal ikke disse bli straffet da ettersom det er lov i det landet de kommer fra?

 

er nok best å holde seg til norske lover i norge, ikke blande inn alle verdens regler for å skape kaos for alt som er av politi og advokater

 

broren min skulle bli banket av 5 norske, FEIGT?

Lenke til kommentar

Haha - ja jeg er som vanelig ikke alene om det der.

 

:thumbup:

 

det er mange land som man kan gjøre ting som ikke er lov i norge, skal ikke disse bli straffet da ettersom det er lov i det landet de kommer fra?

 

er nok best å holde seg til norske lover i norge, ikke blande inn alle verdens regler for å skape kaos for alt som er av politi og advokater

 

broren min skulle bli banket av 5 norske, FEIGT?

 

Nei jeg mener jo egentlig ikke det. Eller jo!? Eller det hele er satt litt på spissen. Altså er man pakistaner og stjeler i Pakistan, så kapper de av en hånd. også enda et lem ved neste gjentagelse. Voldtar du - så er det av med lillegutt. Dreper du noen, så er det snakk om bestialsk henrettelse på torget. (er det din egen kone er du bare tøff) Poenget er at det er en skikkelig ferie og bryte norske lover for disse menneskene, for de kan liksom si: "what are you gonna do .. eh? Kill me? Nei akkurat" og bare ture frem uten noe frykt for egen helse. Mitt poeng er at jeg hadde mista høyrehanda hadde jeg sniki til meg en appelsin på torget der nede. Så det hadde vært artig og innført en "du straffes som ditt hjemland ville gjort" lov i Norge - å sett hva disse folka gjorde da. Men det blir jo litt feil det også - siden de følger sine lover i pakistan og våre lover i Norge. Så det var et dårlig argument. MEN - alikevel.

 

USA er et flott land - for all del - men vil vi Norge skal bli det samme?

Ja for vi er på go vei allerede.

 

*2 poser kaffe og en gratis busstur til Gardemoen*

Lenke til kommentar
Jeg blir ofte kalt rasist, men det er vel fordi jeg faktisk tørr si det jeg mener har jeg inntrykk av. For det første, jeg er IKKE rasist - men grensen er vel hårfin.

 

Hadde jeg vært rasist, så hadde jeg hatet alle folkegrupper av alle slag uansett person osv. Dette er ikke tilfellet med meg bare så det er klart. Jeg har selv 2 fettere som er adoptert fra Sør-Korea ... så spar meg den regla.

 

Men - jeg er IKKE spesielt glad i norske innvandrere. Altså, det blir feil å si det også siden jeg faktisk ikke har noen grunn til å mislike alle, og har flere venner av andre nasjonaliteter. Jeg bor i Sande, en rimelig avskjermet bygd et kvarter fra Drammen (dere fra Drammen skjønner automatisk hva jeg mener) - og jeg må nesten si at jeg føler for å dra frem passet når jeg kjører inn over bygrensene der. Det første man ser når man kjører av motorveien, det slår aldri feil, det er tyrker, pakistaner, neger eller en av asiatisk opprinnelse. Javel, greit nok. Så går man inn i sentrum, og hva ser man? Ikke nordmenn iallefall - det er rimelig stort flertall av innvandrere. For å si det helt ærlig, så er det noe feil når en nordmann rusler rundt i en norsk by og føler seg utilpass pga. innvandrere. Men det er altså tilfellet i Drammen.

 

"Ja er det så ille det a?" sier de som ikke er enig.

Eh nei, i utgangspunktet ikke. Men disse hælvettes folkeslagene har et problem med normal folkeskikk. Av en eller annen grunn så tror de at vi er redde for dem, de mener vi skal gå til side for dem, de mener at øyekontakt vil si vi truer dem (ja er de hunder?) og de er usannsynelig tøffe i oppførselen. Det er ikke rent få ganger jeg har sett "de"f.eks skumpe til en pensjonist så hun går på tryne, fordi hun gikk på samme rette linje mot dem og regnet med innvandreren skulle gå 5cm til siden isteden. Må innrømme sånne ting gir meg lyst til å måke knyttneven langt ned i magesekken på en kjempetøff innvandrer og romstere skikkelig rundt i kebaben og ta med meg et suvernir opp, for deretter å kyle den opp i tarmen hans så jeg står med dritt opp til skulderen. Men gjør man det - så er man jo så godt som død. For det er i bunn og grunn heller ikke ryggrad i disse menneskene. De trenger minst 10 (aldri under) for å ta et oppgjør. Jeg bråker aldri med noen, og heller ikke med innvandrere, men jeg har havnet i det ufrivillig pga. min irritasjon over disse folka.

 

Greit, da glemmer vi det. Mullah Krekar!!! Hva er det for en figur? Han er jo et menneskelig svar på avføring. Hva gjør den mannen her? Hvorfor i svarte f*** kan man ikke bare lempe sånn drit ut av landet, istedenfor å gjøre ham til rikskjendis. Er det fler her som fikk lyst til å knuse tv'n flere ganger under Mullah-sirkuset? Hva er det med Norge og vår evne til å dulle med disse folkene? Er det ikke mulig og vise omverdenen at vi faktisk ikke tar imot dritt? Vi har ikke så mye vi skulle sagt på verdensbasis, men innenfor våre egne grenser må det da være mulig og uttøve litt autoritet ovenfor disse menneskene - som tyner oss for jobb, penger og fengsels-plass.

 

Hvorfor skal disse menneskene få Moskeèr i Oslo å be i? Er vi muslimer i Norge? Nei vi er kristne. Hva hadde skjedd om vi hadde spurt om det samme i pakistan? Vi hadde antagelig blitt hengt i en gatelykt og kastet stein på. Hvorfor skriker disse offentlige tv-muslimene om rettighetene sine her i Norge, de skal ikke følge våre regler, de skal ha innført sine egne skikker og sine egne lover for sine landsmenn. Altså, når du flytter til Norge så er du nordmann. Hadde vi begynt og gævle om det samme i Pakistan - så hadde vi mistet begge henda og fått 11timer tortur.

 

Blir jeg statsminister neste uke, så vil dere se disse få tingene bli utført:

 

1: Væpnede grensepatruljer. Et stort antall grense-politi, gjerne militæret.

2: GRUNDIG sjekk av alle innvandrere som kommer over grensa.

3: De som ikke kan bevise sin egen identitet. RETT UT!

4: De som kan bevise sin egen identitet, men ikke kan bevise hvorfor det er nødvendig for dem å flykte til Norge. RETT UT!

5: De som kan bevise sin identitet OG sin grunn til å komme hit. De må da i statlig oppførte integrerings-leirer, der må de lære seg norsk flytende, de må lære seg norske skikker og norsk historie. Så kan de slippe ut i samfunnet - på 6mnd prøvetid.

6: Alle godkjente innvandrere skal klare seg selv, det vil si J O B B! De må bo i leirene mens de jobber, til de har råd til å klare seg selv.

7: Er de arbeidsløse etter 3mnd. i leiren blir de automatisk sendt hjem.

8: Det er absolutt ikke - under noen omstendigheter - lov for en godkjent innvandrer å søke om sosialhjelp. Dette skulle i så tilfelle kun være lov etter minimum 10år i jobb.

9: Alle kriminalitet utført av en godkjent innvandrer skulle føre til straff tilsvarende lovverket i sitt eget hjemland - deretter (om i live) sendes rett ut av Norge.

 

Sikkert litt drastisk, men det hadde vært en drøm å fått dette oppfylt. Planen er sikkert full av hull, men sånn teoretisk sett skulle dette resultert i at vi får KUN lovlydige innvandrere som vil jobbe - og resten vil man få silt ut og bort.

 

Hadde ikke dette bare vært nydelig?

JO!!!

 

P.S: Hater du en rassist - så er du automatisk en selv :thumbup:

Min presidentkandidat ;)

 

Kjenner meg godt igjen i det du sier.

Lenke til kommentar
Øh...

 

 

 

 

HÆ? :/

Altså det han mener er: selv om jeg kaller deg en Neger(hvis du var en neger) så er ikke det rasisme. Jeg beskriver din hudfarge.

 

Samme som hvis en neger kaller meg hvit, eller hviting er ikke det rasistisk han beskriver MIN hudfarge.

 

 

 

 

å så til poenget hvis jeg stikker ut på byen en lørdags kveld å stikker henn til den første utlending gjengen jeg ser å kaller en av dem neger, så kommer ikke jeg til å smile på et par dager(hvis jeg i det hele tatt kommer til å kunne smile igjen)

 

 

anti Raisme er tatt helt av, du kan ikke kalle en brun ost en brun ost lenger uten å bli kaldt Rasist, nazi eller det som værre er.

Lenke til kommentar
å så til poenget hvis jeg stikker ut på byen en lørdags kveld å stikker henn til den første utlending gjengen jeg ser å kaller en av dem neger, så kommer ikke jeg til å smile på et par dager(hvis jeg i det hele tatt kommer til å kunne smile igjen)

Naturligvis, det ville jo blitt oppfattet som negativ drittslenging. Man går ikke rundt og konstaterer at folk har den og den hudfargen ved å si det til dem.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...