Gå til innhold

Er du rassist?VOKNE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg trodde Vigrid var kødd, jeg :p

Jaja, en gjeng med tullinger

Vigrid er tull. De er en gjeng på samme måte som A-gjengen eller B-gjengen. Vigrid-medlemmer er de som har fått dabb og litt pes med en lokal "jøde" (selvsagt mener jeg utlending) og er lei av det, så de joiner resten.

 

A-gjengen og B-gjengen-medlemmer er folk som har fått mye pes og rassisme fra nordmenn, så derfor joiner de hverandre.

 

Enkel logikk.

Endret av apoxdigital
Lenke til kommentar
Men det er vel like mye rasisme, selv om man er så dum at man tror at f.eks alle muslimer er terrorister?

Dette er ikke rasisme da islam er en religion og ikke en rase. Lær deg forskjellen på teologi og biologi og slutt med slik begrepsnominalisme.

Dette var heller ikke poenget, det var arabere/folk fra midtøsten jeg mente.

Det tror jeg du også skjønte.

Lenke til kommentar
Vigrid.net har ALT med ytringsfrihet å gjøre. Vil heller ha en fjollete nynazistisk organisasjon her til lands enn et forbud mot høyreekstreme meninger.

Støttes.

 

Til dere som anser dere som anti-rasister. (Mange av) dere påberoper dere å være intelligente og tolerante personer, fordi dere har høyere toleranse for folk med annen hudfarge og annen kultur.

 

Samtidig er dere snart nedlatende og negative til folk som dere anser som mindre tolerante enn dere når det gjelder de samme tingene.

 

Men det dere da har gjort er at dere har valgt hvilket område som dere mener er viktig å vise toleranse på samtidig som dere totalt mangler aksept for at andre mennesker mener noe annet. Altså total mangel på toleranse ovenfor mennesker med andre meninger enn dere selv.

 

Dette er i virkeligheten ikke toleranse. Det er meningstyrani og intolleranse.

 

Det er mangel på toleranse. Svært mange som er ivrige antiraister er faktisk intollerante mennesker.

 

Jeg leste noe klokt på et annet diskusjonsforum en gang:

En forutsetning for respekt ovenfor andre mennesker er forståelse for egne begrensninger.

 

Dette gjelder både rasister og antirasister. (Hvite) rasister som tror de er bedre enn 'svartingene', vil ikke ha respekt ovenfor mennesker med annen hudfarge. Antiraister som tror de er bedre enn 'rasistene', vil ikke ha respekt for at det går an å ha et annet syn på utlendinger enn de selv har. Muslimer som tror at deres deres levemåte er mer høyverdig enn den vestlige levemåten, vil ikke ha respekt for vår 'syndige og hedenske' kultur. Sosialister som tror at de er bedre og mer omsorgsfulle enn FrP'ere, vil ikke ha respekt for 'egoistiske' FrP'ere.

 

Personlig har jeg like lite til overs for rasisme, som jeg har for antirasistenes meningstyrani. Men jeg har forståelse for at mennesker har forskjellige meninger og holdninger. Og jeg mener ytringsfriheten er svært viktig, og at både antirasister og rasister har rett til å benytte seg av den uten å bli møtt med trusler eller forsøk på utestengelse (fra samfunnet, fra diskusjonsforum, fra det gode selskap etc.). Meninger skal møtes med meninger.

Bra innlegg! Mye sant, der.

Lenke til kommentar
Men det er vel like mye rasisme, selv om man er så dum at man tror at f.eks alle muslimer er terrorister?

Dette er ikke rasisme da islam er en religion og ikke en rase. Lær deg forskjellen på teologi og biologi og slutt med slik begrepsnominalisme.

Dette var heller ikke poenget, det var arabere/folk fra midtøsten jeg mente.

Det tror jeg du også skjønte.

Så du sier én ting men mener noe annet? Det er begrepsnominalisme, uansett om tilhører forstår hva du mener eller ei.

Endret av farke
Lenke til kommentar
A-gjengen og B-gjengen-medlemmer er folk som har fått mye pes og rassisme fra nordmenn, så derfor joiner de hverandre.

 

Enkel logikk.

Så derfor hender det at de to gjengene gyver løs på hverandre? Så enkel logikk tror jeg nok ikke det er, selv om du nok har delvis rett. Ta med endel kriminelle tapere (med vi-er-tøffere-enn-dere-holdning) som liker å ha en gjeng å beskytte seg bak så er vi nok i hus..

Endret av lodott
Lenke til kommentar
A-gjengen og B-gjengen-medlemmer er folk som har fått mye pes og rassisme fra nordmenn, så derfor joiner de hverandre.

 

Enkel logikk.

Så derfor hender det at de to gjengene gyver løs på hverandre? Så enkel logikk tror jeg nok ikke det er, selv om du nok har delvis rett. Ta med endel kriminelle tapere (med vi-er-tøffere-enn-dere-holdning) som liker å ha en gjeng å beskytte seg bak så er vi nok i hus..

Ja, selvsagt, tok bare et helt out-of-the-blue eksempel. Godt du forsto poenget da.

Lenke til kommentar
Har det noe å si da?

Såklart. Det har alt å si. Omdefineres begreper i hytt og pine slik folk finner det for godt umuliggjøres kommunikasjon og forståelse personer imellom og vi sitter igjen med en Orwellsk nytale.

Gud, du skjønte hva jeg mente, jeg mente det var like lett å bruke dette, siden jeg ellers måtte brukt lengre tid på å forklare noe alle skjønner enkelt hva betyr hvis jeg sier det, noe det virket som at du gjorde.

Lenke til kommentar
Du mener altså at du hadde tapt mere tid på å skrive "arabere/folk fra midtøsten" istedet for "muslimer" enn å krangle med meg i denne tråden? :!:

 

Ellers er jeg såklart beæret over at du kaller meg Gud.

Er det nødvendig å være så totalt idiot ?

 

Du forstod fint hva han mente, men istedetfor å bare akseptere det driver du og går offtopic med hele greia. Har du ikke noe å skrive om tråden har du ikke noe her å gjøre.

Lenke til kommentar
A-gjengen og B-gjengen-medlemmer er folk som har fått mye pes og rassisme fra nordmenn, så derfor joiner de hverandre.

 

Enkel logikk.

Så derfor hender det at de to gjengene gyver løs på hverandre? Så enkel logikk tror jeg nok ikke det er, selv om du nok har delvis rett. Ta med endel kriminelle tapere (med vi-er-tøffere-enn-dere-holdning) som liker å ha en gjeng å beskytte seg bak så er vi nok i hus..

Ja, selvsagt, tok bare et helt out-of-the-blue eksempel. Godt du forsto poenget da.

Så A- og B-gjengens eksistens kan ikke overhodet tilskrives medlemmenes kultur og manglende vilje til å integrere seg? Skylda må altså helt og fullt legges på nordmenn som ikke legger forholdene til rette for berikerne og i tillegg er rasister/nazister/razzenazze/nazzenøff?

 

Du er ikke lite drøy, heller.

Endret av farke
Lenke til kommentar
Du mener altså at du hadde tapt mere tid på å skrive "arabere/folk fra midtøsten" istedet for "muslimer" enn å krangle med meg i denne tråden? :!:

 

Ellers er jeg såklart beæret over at du kaller meg Gud.

Er det nødvendig å være så totalt idiot ?

 

Du forstod fint hva han mente, men istedetfor å bare akseptere det driver du og går offtopic med hele greia. Har du ikke noe å skrive om tråden har du ikke noe her å gjøre.

Alt jeg har sagt hittil er mer enn relevant for tråden. Det jeg gjør er å begrense diskusjonen til det den virkelig dreier seg om, rasisme, som er ubegrunnet hat/diskriminering av personer fordi de tilhører en annen rase/folkeslag. Da de fleste her inne (inkludert deg) bruker sine egne utvidede rasismebegreper for å stemple/stigmatisere, mistenkelig- og skyldiggjøre flest mulig er dette et høyst nødvendig og nyttig arbeid. Kverulering bedrives for å drive poenget inn og hjem. Jeg kommer aldri til å la begrepsnominalister og brunpissere slippe unna.

Endret av farke
Lenke til kommentar
A-gjengen og B-gjengen-medlemmer er folk som har fått mye pes og rassisme fra nordmenn, så derfor joiner de hverandre.

 

Enkel logikk.

Så derfor hender det at de to gjengene gyver løs på hverandre? Så enkel logikk tror jeg nok ikke det er, selv om du nok har delvis rett. Ta med endel kriminelle tapere (med vi-er-tøffere-enn-dere-holdning) som liker å ha en gjeng å beskytte seg bak så er vi nok i hus..

Ja, selvsagt, tok bare et helt out-of-the-blue eksempel. Godt du forsto poenget da.

Så A- og B-gjengens eksistens kan ikke overhodet tilskrives medlemmenes kultur og manglende vilje til å integrere seg? Skylda må altså helt og fullt legges på nordmenn som ikke legger forholdene til rette for berikerne og i tillegg er rasister/nazister/razzenazze/nazzenøff?

 

Du er ikke lite drøy, heller.

Hvor dum går det ann å være ? Selvsagt har det ingenting med deres kultur å gjøre og fordi de nekter å "integrere" seg. For det første så har flesteparten av de blitt jaget ut av landet sitt, også kommer de her hvor alt skal være bedre, skal de liksom motta og tåle alt piss som blir sagt til dem ?

 

Tror du at A/B-Gjengen var sånn når de var i Somalia, Eritrea, Kosovo, Pakistan etcetc, de gikk rundt med hettegensere og kniv og oppførte seg tullete mot folk ? Hvis du virkelig tror det er du en total knøl. De oppfører seg slikt pga de har fått gjennomgå individuelt også har de gruppert seg og står sammen imot igrunn alle folk. Ikke bare nordmenn, men alle andre folk som ikke er med "deres gjeng".

 

Jeg er TOTALT imot rasisister/nazister og jeg er like mye imot all slik gjengvirksomhet også.

 

EDIT : Skal du være så jævla smart angående nazisme/rasisme kan du først og fremst lære deg litt om den andre siden av verden.

Endret av apoxdigital
Lenke til kommentar

Til og med idioter harr rett til sin mening....

 

Mye av fremedfrykten kan faktisk forklares statistisk mtp. at innvandrere faktisk står for en forholdsvis stor andel av grov kriminalitet i Norge.

 

Men det er for enkelt....

 

.... situasjonen er tross alt mer komplisert enn som så, men nå er ikke Vigrid medlemmene rakettforskere heller.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...