Gå til innhold

Half Life 2 anmeldt av 2 tyske blad pluss EDGE!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nok en god anmeldelse av Half Life 2!

Offisiell uttalelse på en tysk fanside

Dette er den høyeste poengsummen det magasinet noengang har gitt et spill!

Edit:

Enda et tysk magasin, som heter SFT, har anmeldt spillet. Hvis dette er tilfellet er karakterene ganske imponerende!

Tysk karaktersystem er 1 = perfekt og da er 6 = veldig dårlig.

Action: 3/3

Humor: 1/3

Spannung/Spenning: 3/3

Anspruch/Utfordringe: 3/3

Gewalt/Vold: 3/3

Bild/Video: 1.0

Ton/Lyd: 1.0

Bedienung/Historie: 1.1

Spielspass/Gøy-faktor: 1.0

Hentet fra forumet til Half Life Fallout

Edit2:

EDGE gir spillet 10 av 10...

Edit3:

Det Tjekkiske magasinet SCORE har gitt Half Life 2 97%, ifølge HalfLife2.net

En liten summering til slutt:

- EDGE: 10/10

- SCORE: 97%

- PC Games: 96%

- SFT: 93.5%

Endret av guezz
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, dette er faktisk første gang jeg hadde hatt bruk for tysk (om jeg hadde fått noe inn de 4 årene jeg hadde faget) siden jeg ble ferdig. Var dog vanskelig å overse karakteren :p

Skrevet

For min del kan det hende at dagens magasin føler at de må gi Half-Life 2 så høy karakter fordi spillet er såpass omtalt og etterlengtet. Doom III fikk også skyhøye karakterer, men jeg vil ikke si at det klarte å levere noe særlig.

Skrevet

Sant det. Men jeg håper ikke det er tilfelle med Half-Life? Men er det ikke ofte sånn, at man i starten gir spillet bedre karakter enn det faktisk fortjener?

Doom 3 er jo nevnt her, men også feks Sims 2 fikk jo veldig god kritikk. Men de fleste jeg kjenner, og det jeg har lest på forumene, gikk jo veldig fort lei av spillet. (det samme gjelder meg). Så holdbarheten blir jo veldig vanskelig å bedømme i en omtale, og det er jo gjenspillingsverdien som er noe av det viktigste.

Jeg håper (og tror) at Half Life 2 vil bli ett langt spill med mye å utforske. Og enda viktigere, at jeg kan spille det noen ganger til uten å bli lei.

Skrevet
For min del kan det hende at dagens magasin føler at de må gi Half-Life 2 så høy karakter fordi spillet er såpass omtalt og etterlengtet. Doom III fikk også skyhøye karakterer, men jeg vil ikke si at det klarte å levere noe særlig.

Eg håpar no at half life 2 leverer varene i motsetning kva mange meiner doom 3 gjorde, og at karakteren ikkje kom av at spelet er så mykje omtala!

Skrevet

Det er også ganske populært å slakte etterlengtede titler som ikke holder mål. *host*driv3r*host*daikatana*host*

Skrevet
sykt, teste et spill som ikke er kommet ut enda ?

Det er helt normalt at profilert spillpresse får anmeldereksemplarer før lansering. Men det er forøvrig også like vanlig at printmedier baserer mange av sine tidlige anmeldelser på uferdige versjoner for å kunne ta dem med i bladet som utkommer rundt lansering av spillet, uten å alltid nødvendigvis nevne det i bladet.

Skrevet
sykt, teste et spill som ikke er kommet ut enda ? pluss at jeg tror at mange kommer til å kjøpe HL2 BARE pga CS:S og DOD:S ..

Tror du virkelig det er derfor mange kommer til å kjøpe HL 2????

Skrevet

Har lest omtalen av HL2 i Pc gamer, vel fortjent, og tror nok andre føler det samme.

Doom 3 skulle hadt 10/10 for grafikk, mens spillbarhet ikke fortjener full score. Doom 3 er det spillet jeg kommer til å vente lengst med før jeg tar det frem igjen, alt for stor repetisjons fare i spillet :p

LenniZ: Jeg spiller ikke CS i det hele og det store. Tror du jeg, blant mange andre non-cs freaks, kommer til å kjøpe HL2 bare for CS? Og har ikke prøvd DoD så det utaler jeg meg ikke om.

Nei, jeg kjøper HL2 fordi jeg har HL, og digger det spillet. Har gledet meg som en unge til HL2 nå, og det har endelig fådt en dato.

Skrevet

Akkurat det jeg er redd for og. Merkelig er det også at litt etter *****blad kom med en anmeldelse som de ga HL2 96% i, så kommer det et anna blad og gir spillet en prosent bedre karakter, og alle går av slaftet.

Kan det tenkes at bladet har gitt spillet en bedre karakter enn det burde for å tjene penger?

Skrevet

Akkurat det jeg er redd for og. Merkelig er det også at litt etter *****blad kom med en anmeldelse som de ga HL2 96% i, så kommer det et anna blad og gir spillet en prosent bedre karakter, og alle går av slaftet.

Kan det tenkes at bladet har gitt spillet en bedre karakter enn det burde for å tjene penger?

Tja, i tilfellet Edge så har kun fem spill fått karakteren 10 siden bladet ble startet for over 10 år siden, så det borger for kvalitet ihvertfall.

Skrevet

Når man sammenligner HL2 og doom3 anmeldelser er det en stor forskjell, Hl2 har utelukkende fått gode anmeldelser. Mens D3 fikk flere heller lunkne mottagelser, selv om scoren var høy virket anmelderne litt mer reservert fra å hoppe i taket.

Har enda ikke hørt noe særlig negativ om HL2, bortsett fra at det mangler MP.

Skrevet
sykt, teste et spill som ikke er kommet ut enda ?

Det er helt normalt at profilert spillpresse får anmeldereksemplarer før lansering. Men det er forøvrig også like vanlig at printmedier baserer mange av sine tidlige anmeldelser på uferdige versjoner for å kunne ta dem med i bladet som utkommer rundt lansering av spillet, uten å alltid nødvendigvis nevne det i bladet.

får dere teste HL2 før det kommer til salgs eller ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...