Gå til innhold

half-life 2, hvor billigst?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

bronze pakken på steam blir billigst... 49.99$ over nettet, uten avgifter, toll eller moms...330kr som Gullegutt sa... (Selv kjøpte jeg silver utgaven :) DoD source...*SIKLE*

Endret av MrLee
Skrevet
bronze pakken på steam blir billigst... 49.99$ over nettet, uten avgifter, toll eller moms...330kr som Gullegutt sa... (Selv kjøpte jeg silver utgaven :) DoD source...*SIKLE*

Mhm klart billigst over steam om ikkje Elkjøp kommer med ett brak tilbud rundt lanseringen (Doom3 og Star Wars pakken noen)

Btw; kan vi sikle sammen over dod:source? :dribble:

Skrevet

så lenge du tørker opp etter deg og jeg meg :p

forøvrig: jeg har ikke sett ETT el-kjøp "supertilbud" der de har hatt varen tilgjengelig i salgsperioden... :thumbdown:

Skrevet
så lenge du tørker opp etter deg og jeg meg :p

forøvrig: jeg har ikke sett ETT el-kjøp "supertilbud" der de har hatt varen tilgjengelig i salgsperioden... :thumbdown:

Dette er stadard praksis hos EL-Kjøp (og muligens andre konkurrerende el-kjeder). De har allerede fått smekk på fingrende på denne praksisen, men bryr de seg? Tydeligvis ikke. Viktigere å lokke folk til butikken og prakke på dem noe anna vas...merka selv dette for kun 3 uker siden. TVen var jo selvfølgelig "utsolgt" :hmm:

(EL-Kjøp kan være bra om en har selvkontroll og vet hva en skal ha, og ikke lar butikkpersonalet snakke for mye)

Skrevet

Eg høyrte på radioen at myndighetene (elns) skulle ta eit kraftig oppgjer med Elkjøp angåande nettopp det der. Dei reklamerer i alle vinklar om superfantastiske tlibud på varer dei aldri har sett eska til ein gang i nokre butikkar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...