Gå til innhold

Half-Life 2 lanseres 16. november (PC)


Anbefalte innlegg

sjekk hva som har skjedd med 10 år gamle spill!

 

De er latterlige små!! krever ingenting å kjøre, hvis du kan kjøre de!

De ligger ofte gratis på nettet (lovlig)

10 år var et eksempel, det kunne like godt vært 5, 7 eller 12 år. Noen spill blir gitt ut gratis, men det er langt fra alle. Hvor store de er er rimelig uvesentlig.

 

Veldig mange spill "dør" før de blir 5 år, kanskje lever HL2 om 5 år, men det har vi ingen som helst garanti for.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Godt poeng, men dette kan oppveies ved å slippe en patch som gjør slik aktivering unødvendig, etter f.eks. 4 år (eller når utvikleren evt. må stenge) - da er uansett mesteparten av pengene raket inn.

Jada, jeg sier heller ikke at jeg tror det blir et problem. Men jeg liker ikke ideen om at min mulighet til å spille et spill jeg har kjøpt ligger i andres hender.

 

Når det gjelder en patch ville det sikkert vært en god løsning for HL2, men prinsipielt er ikke dette en optimal løsning. Dersom et spill ikke blir veldig populært er det ikke sikkert det er enkleste sak i verden å skaffe patchen du trenger mange år etter at spillet kom.

Lenke til kommentar

syns dette minner om kopisikringen til plateselskapene som bare fører dårlige ting med seg.. ( mitt annlegg klikka og klarte ikke å spille enplate bl.a ) siden det tok dem null og niks å cracke CSS tror jeg ikke det er større problem med HL2 og, da er det eneste som skjer at de som har kjøpt det lovlig og kanskje ikke har internett (selv om det ikke kanskje er så mange av dem) ikke får spillt det. ikke bra i mine øyne. :thumbdown:

 

EDIT: dette er vel en av de største "Diskuter artikkel" tråd noensinne ???

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
Godt poeng, men dette kan oppveies ved å slippe en patch som gjør slik aktivering unødvendig, etter f.eks. 4 år (eller når utvikleren evt. må stenge) - da er uansett mesteparten av pengene raket inn.

Jada, jeg sier heller ikke at jeg tror det blir et problem. Men jeg liker ikke ideen om at min mulighet til å spille et spill jeg har kjøpt ligger i andres hender.

 

Når det gjelder en patch ville det sikkert vært en god løsning for HL2, men prinsipielt er ikke dette en optimal løsning. Dersom et spill ikke blir veldig populært er det ikke sikkert det er enkleste sak i verden å skaffe patchen du trenger mange år etter at spillet kom.

Hmm, dette er jo absolutt ett godt poeng jeg ikke har tenkt på før. Jeg er absolutt ikke den ærligste spilleren, men jeg synes det er for dårlig at de ærlige brukerene skal straffes med sånne ting, mens crack-versjonene ofte slipper unna.

 

AtW

Lenke til kommentar

Spillet kommer uansett til å bli veldig kult! Det siste jeg leste må jo bare være kult da:

 

Greg also clued me in to one of the features of HL2 which hasn't been shown off yet. This is the Bird AI found in the game. Adrian Finol spent a considerable amount of time creating realistic birds for the Half-Life 2 engine. They fly and react to their environment just as a bird in the real world would. I recall from my playtest at VALVe birds flying off of a cliff in one area of the game. I didn't realize they were there until I made noise and they flew away. It was quite amazing to say the least.

:!:

Lenke til kommentar
Da skal det jaktes fugl!

Apropos jaktes på fugl... Tok med en i grillen min på vei hjem fra jobb igår ;P hehe *bomp* sa det, så så jeg bare fjæra i bakspeilet ^^

 

Men fra spøk til Ålgård... HL2 blir rått... Doom3 skuffa meg voldsomt, håper ikke HL2 gjør det samme... Har jo tross alt kjøpt Gold-package =)

Lenke til kommentar
[iC' date=23/10/2004 : 17:14]
idag var det ny CSS update vet jeg.

Hva var nytt da?

vet ikke, det bare kom opp en sånn unlocking HL2 \ CSS game files også begynte den å oppdatere CSS..--. sikkert bare bugfix

Nei, det kommer til meg hver dag (kom i går og i dag) men det er jo ingen ting nytt da! :ermm:

Stemmer at det ikke er noe nytt ja. Jeg får den også nok så ofte. Dersom man klikker seg inn på "Update news" under CS: Source så står det ikke noe informasjon om noe update, så det er ingenring nytt altså.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...