Gå til innhold

Half-Life 2 lanseres 16. november (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En ting jeg lurer på angående "The Manipulator": Hva er grensen for hva man kan løfte opp?

Kan jeg bruke den på levende mennesker/aliens?

Hva er grensen for hvor store ting kan være før de ikke kan løftes opp?

:)

du kan vel ikkje løfte opp levande ting.

veit ikkje kva vektgrensa for gjennstander du kan løfte er, men det er nok først og fremst mindre ting som bøtter, stoler og planker du kan løfte. den kan vel og brukast til å flytte på større gjenstander som td. biler, men ikkje løfte dei.

Lenke til kommentar
En ting jeg lurer på angående "The Manipulator": Hva er grensen for hva man kan løfte opp?

Kan jeg bruke den på levende mennesker/aliens?

Hva er grensen for hvor store ting kan være før de ikke kan løftes opp?

:)

du kan vel ikkje løfte opp levande ting.

But you could mod it :!: Er det ikke det Valve (eller noen) alltid svarer på slike spørsmål? :p

Lenke til kommentar
En ting jeg lurer på angående "The Manipulator": Hva er grensen for hva man kan løfte opp?

Kan jeg bruke den på levende mennesker/aliens?

Hva er grensen for hvor store ting kan være før de ikke kan løftes opp?

:)

du kan vel ikkje løfte opp levande ting.

But you could mod it :!: Er det ikke det Valve (eller noen) alltid svarer på slike spørsmål? :p

Joda, sant det. Og ja du kan fikse det med en mod...

Lenke til kommentar
Jaggu på tide.

Hadde jeg fått en krone for hver gang de har sagt at "nå kommer det snart ut" eller "det kommer ut den og den datoen" så hadde jeg vært rik nå :p

 

Uansett, dette skal kjøpes ja.

Håper det blir like morro som Half-Life var :D

 

Forresten.. noen som vet om CS: Source er med den "vanlige" versjonen av half-life 2, eller er den kun med i Collectors Edition? Ikke det at jeg egentlig er no stor CS-spiller, men er greit å vite :p

tror du hadde hatt ca 1 krone.

du får sikkert kjøpt mykje for den, eller som du sier, du blir rik

Lenke til kommentar

spørs det da.. personlig tviler jeg på at MOHPA slår HL2 men det er nok bare meg.. jeg har mer sansen for HL2 enn MOHPA nå, har prøvd demo av MOHPA og syns ikke det var så kult.. men i sin tid digga jeg MOHAA ekstremt!! fy f**n så mye jeg har spilt MOHAA på lan med en kompis... Stalingrad :love: men stalker ja, det gleder jeg meg ekstremt til, nesten mer enn HL2... ser så utrolig kult ut syns jeg..

Lenke til kommentar

Irriterende at de ikke kan lansere en demo før spillet og ikke etter.... På den måten kan folk få en liten forsmak av spillet og se om de liker det, sammtidig som de finner ut hvordan spille vil kjøre på deres maskin.... Det er jo ikke vits i å kjøpe det dersom man ikke kan spille det med noen lude bra grafikk :ermm:

Lenke til kommentar

En tanke slo meg all-of-a-sudden...

Hvis, Gud forby, Half-Life 2 skulle floppe, noe det neppe kommer til å gjøre, kommer fortsatt Half-Life: Source til å være sinnsykt bra! Spillet har jo mottatt heder og ære fra alle kanter, og hvis det er snakk om at Valve kun har byttet spillmotor... må jo Source utgaven være minst være like god, mest sannsynlig en god del bedre!

 

Gøyalt...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...