Gå til innhold

Half-Life 2 lanseres 16. november (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oppdatering: Både den vanlige versjonen av Half-Life 2 og "Collector's Editition" kommer på DVD. Bekreftet fra Vivendi for få minutter siden. Coverbildet blir dermed stående.

Du har ikke kunnet funnet ut om den norske importøren har tenkt å ta inn Collectors edtion og i hvilke kvanta; og muligens hvilke butikker som har vist sin interesse.

 

Er greit å vite om jeg må til utlandet for å bestille den eller ikke. :)

Lenke til kommentar
Du har ikke kunnet funnet ut om den norske importøren har tenkt å ta inn Collectors edtion og i hvilke kvanta; og muligens hvilke butikker som har vist sin interesse.

Det norske kontoret hadde ikke gått ut med informasjon om "Collector's Editition", hvis de ikke hadde planer om å selge det i Norge. De fleste butikker ville vel være interessert i å selge den også. :-)

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke forstå at dette spillet har fått 18års grense :cry:

Men på PEGI's offisielle sider stod det ikke noe om det...

Vivendi forteller oss at PEGI har godkjent ratingen, selv om det ikke er oppført på PEGI sine sider.

Har PEGI begrunnet dette?

Du vet jo hvor bra grafikk spillet har, og hvis du har sett Ravenhold-traileren, hvor forferdelig de monstra skriker, særlig når de brenner. Men siden du spiller Doom III, kan du vel spille Half-Life 2? Doom III har jo også 18 år. Men tilbake til grafikken: Jo bedre grafikk, jo værre blir spillet (særlig med tanke på blod o.l.), og jo værre spillet er, jo høyere aldersgrense. Men jeg sørger med deg. :cry:

Lenke til kommentar
Oppdatering: Både den vanlige versjonen av Half-Life 2 og "Collector's Editition" kommer på DVD. Bekreftet fra Vivendi for få minutter siden. Coverbildet blir dermed stående.

Har du mer info om dette? Hvorfor o.l? Kanskje en koselig link eller noe...

Endret av Odland81
Lenke til kommentar

Flott at de begynner å gi ut spill på DVD også, har savnet dette. Bortsett fra noen få storspill som FarCry og UT2004 ser man ikke stort av dette.

 

Men det må være vanskelig for dem å beregne hvor mye de skal trykke opp av hver versjon? Jeg kan ikke tenke meg en annen grunn en dette til at de fleste spill kommer kun på CD-ROM

Lenke til kommentar
Oppdatering: Både den vanlige versjonen av Half-Life 2 og "Collector's Editition" kommer på DVD. Bekreftet fra Vivendi for få minutter siden. Coverbildet blir dermed stående.

Har du mer info om dette? Hvorfor o.l? Kanskje en koselig link eller noe...

Hva slags info er du ute etter? Jeg antar de, som de fleste andre, syns det er kjekt å slippe å rote med 4-6 CD-er under installasjon. Seks CD-er mindre å rote vekk også. :-)

Lenke til kommentar
Oppdatering: Både den vanlige versjonen av Half-Life 2 og "Collector's Editition" kommer på DVD. Bekreftet fra Vivendi for få minutter siden. Coverbildet blir dermed stående.

Har du mer info om dette? Hvorfor o.l? Kanskje en koselig link eller noe...

Hva slags info er du ute etter? Jeg antar de, som de fleste andre, syns det er kjekt å slippe å rote med 4-6 CD-er under installasjon. Seks CD-er mindre å rote vekk også. :-)

Ja det stemmer... trenger i grunnen ingen tilleggsinfo... ble bare så overrasket... hadde innstilt meg på et halvt snes med cder... skal bli godt å slippe det...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...