Gå til innhold

Half-Life 2 lanseres 16. november (PC)


Anbefalte innlegg

Litt off topic angånde pollen deres nå om man vil kjøpe DVD-versjonen av HalfLife2:

 

HL2 kommer på DVD uansett versjon i Europa så da er det egentlig ikke noe å snakke om.

 

Hva med et alternativ som sier noe som:

"Begge deler er utdatert, jeg bruker Steam"

Før eller siden må du ta backup også på enten CD og DVD ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
du kan da få en dvd spiller for 200 kr ca nå da..

Problemet er at det er billigere å svi 800,- på en DVD-brenner enn å svi 200,- på en DVD-spiller pluss 800,- på en DVD-brenner om noen måneder. ;)

har da en samsung spiller jeg betalte 300 for den har da fungert perfekt i et år elller noe sånt...feilfritt... husk at vanlige dvd rom spillere for pc ikke nødvendigvis trenger å være dårlig kvalitet selv om de er billige, de produseres i enorme antall så de er ikke dyre nå for tiden.

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
Litt off topic angånde pollen deres nå om man vil kjøpe DVD-versjonen av HalfLife2:

 

Hva med et alternativ som sier noe som:

"Begge deler er utdatert, jeg bruker Steam"

Steam er en tjeneste fra Valve, og brukes derfor kun for Valve-spill. Avstemningen dreier seg om hvilket fysisk medium spill generelt bør lanseres på, ikke bare Half-Life 2, selv om illustrasjonen er av Half-Life 2. Neste uke kan vi gjøre en annen avstemning på hvordan folk ønsker at spill skal distribueres.

Lenke til kommentar
I dag bekreftet Vivendi endelig det de fleste har ventet på alt for lenge: Half-Life 2 er offisielt ferdig og klar til trykking. Spillet sendes til butikkene i november, og lanseres samtidig i hele 10 land.

 

Les artikkelen her

Gøyeste hadde vært hvis de holdt tett om en oppfølger helt til nå. Husker dere når HL1 kom, ganske ukjent og fra et lite spilleselskap? DET var tider det. Å bli possitivt overraska er 100 ganger gøyere en å kanskje bli skuffa!

 

Men nå skal ikke jeg være så negativ så jeg slenger meg på:

 

HURRA!!!!!!!!! :thumbup::thumbup::thumbup:

Lenke til kommentar
Litt off topic angånde pollen deres nå om man vil kjøpe DVD-versjonen av HalfLife2:

 

Hva med et alternativ som sier noe som:

"Begge deler er utdatert, jeg bruker Steam"

Steam er en tjeneste fra Valve, og brukes derfor kun for Valve-spill. Avstemningen dreier seg om hvilket fysisk medium spill generelt bør lanseres på, ikke bare Half-Life 2, selv om illustrasjonen er av Half-Life 2. Neste uke kan vi gjøre en annen avstemning på hvordan folk ønsker at spill skal distribueres.

Vel, vi får håpe spillebransjen slår seg sammen og lager en sammenslåing av en steam lignende system. Genialt etter min mening :cool:

 

(ps: jeg er veldig flink til å miste/ødelegge cd'er :blush: )

Lenke til kommentar
Jeg vet jeg maser, men jeg må være helt sikker: Er det ingen sjangse for at HL2 kommer til å få 16års grense?

Er aldersgrensen virkelig ett så ekstremt stort problem? :ermm: Om du er 10 år er det ikke noe problem å får tak i det uansett. For det første, er det mange butikker som bare vil selger og av den grunn driter i aldersgrensen. For det andre så er det alltid noen som kan kjøpe det for deg...... Ser rett og slett ikke problemet

Lenke til kommentar
Jeg vet jeg maser, men jeg må være helt sikker: Er det ingen sjangse for at HL2 kommer til å få 16års grense?

Er aldersgrensen virkelig ett så ekstremt stort problem? :ermm: Om du er 10 år er det ikke noe problem å får tak i det uansett. For det første, er det mange butikker som bare vil selger og av den grunn driter i aldersgrensen. For det andre så er det alltid noen som kan kjøpe det for deg...... Ser rett og slett ikke problemet

mora mi driter ikke i det :cry:

Lenke til kommentar
Jeg vet jeg maser, men jeg må være helt sikker: Er det ingen sjangse for at HL2 kommer til å få 16års grense?

Er aldersgrensen virkelig ett så ekstremt stort problem? :ermm: Om du er 10 år er det ikke noe problem å får tak i det uansett. For det første, er det mange butikker som bare vil selger og av den grunn driter i aldersgrensen. For det andre så er det alltid noen som kan kjøpe det for deg...... Ser rett og slett ikke problemet

mora mi driter ikke i det :cry:

gjør som mora di sier, for hun er ikke ei ku

Lenke til kommentar
Jeg vet jeg maser, men jeg må være helt sikker: Er det ingen sjangse for at HL2 kommer til å få 16års grense?

Dette må jeg ha svart på minst 10 ganger nå, men jeg gjør det gjerne igjen. PEGI har valgt å sette 18-års-anbefaling (merk anbefaling) på Half-Life 2. Dette er bekreftet av både PEGI selv og Vivendi, selv om det ikke er oppdatert på PEGI sine nettsider enda. Dette er som nevnt en anbefalt aldersgrense, slik at foreldre og butikkansatte kan vurdere om de ønsker å selge spillet til mindreårige kunder. Men de er ikke pålagt å hindre mindreårige å kjøpe det.

Lenke til kommentar
Jeg vet jeg maser, men jeg må være helt sikker: Er det ingen sjangse for at HL2 kommer til å få 16års grense?

Er aldersgrensen virkelig ett så ekstremt stort problem? :ermm: Om du er 10 år er det ikke noe problem å får tak i det uansett. For det første, er det mange butikker som bare vil selger og av den grunn driter i aldersgrensen. For det andre så er det alltid noen som kan kjøpe det for deg...... Ser rett og slett ikke problemet

mora mi driter ikke i det :cry:

Så morra di ser over alle spill du kjøper eller får tak i før hun gir deg lov til å spille dem? Går vel an å spille utenat hun merker det?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...