Gå til innhold

Half-Life 2 lanseres 16. november (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

arg, fikk tigget meg til en DvD med HL2 hos en Spaceworld i oslo. men fordi den må bli godt kjent av Steam.

 

står det bare you have a locked copy of HL2 on you computer. if you pre order it now you will be able to play on the oficial release date.

 

men jeg har da betal alt jeg, vil ikke betale 2 ganger. jeg regnet med at jeg ikke fikk spille det før på tirsdag. men at jeg må betale for den 2 ganger er dårlig

 

 

Edit. ok registrete spillet nå med cd key. på steam, og nå sier de at så fort spillet spilles vil jeg kunne spille det :D

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar

Kommer Collector's Edition den 26. november?

 

Og i så fall, kommer Elkjøp til å selge den?

 

Vil helst ha Collector's Edition, men leste for en stund siden at den ikke kom til å komme før midt ut i desember eller noe sånt? Men om Collector's Edition kommer den 26. november, kan jeg vente :)

Lenke til kommentar
Kommer Collector's Edition den 26. november?

 

Og i så fall, kommer Elkjøp til å selge den?

 

Vil helst ha Collector's Edition, men leste for en stund siden at den ikke kom til å komme før midt ut i desember eller noe sånt? Men om Collector's Edition kommer den 26. november, kan jeg vente :)

Eg har hørt 26. november men vet ikkje.

Lenke til kommentar
[iC' date=13/11/2004 : 23:49] Syyykt azz! lurer virkelig på hvordan oppførselen min på skola kommer til å bli på tirsdag!

Kommer jeg til å sove, eller i allfeall ikke høre på hva som blir sagt (som til vanlig), eller kommer jeg til å være heeelt våken og være såååå ivrig på å komme hjem til STEAAM! :hmm::love:

oppførselen din kommer til å være ikke tilstedeværende iom at du skulker for å spille hl2 :w00t::p

Lenke til kommentar
[iC,13/11/2004 : 23:49] Syyykt azz! lurer virkelig på hvordan oppførselen min på skola kommer til å bli på tirsdag!

Kommer jeg til å sove, eller i allfeall ikke høre på hva som blir sagt (som til vanlig), eller kommer jeg til å være heeelt våken og være såååå ivrig på å komme hjem til STEAAM! :hmm:  :love:

oppførselen din kommer til å være ikke tilstedeværende iom at du skulker for å spille hl2 :w00t::p

Skal ikke skulke...

 

Om jeg hadde vært hjemme, så hadde jeg heller brukt en studiedag.

Skulker ikke, jeg...

Lenke til kommentar
Kommer Collector's Edition den 26. november?

 

Og i så fall, kommer Elkjøp til å selge den?

 

Vil helst ha Collector's Edition, men leste for en stund siden at den ikke kom til å komme før midt ut i desember eller noe sånt? Men om Collector's Edition kommer den 26. november, kan jeg vente :)

Eg har hørt 26. november men vet ikkje.

Noen som kan bekrefte at CE kommer ut 26., eller er det helt feil? :dontgetit:

 

Eller er det i det hele tatt ingen som vet? :ermm:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...