Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?


Anbefalte innlegg

Nja den bråker ikke så mye (hvis du synes at et jetfly er ganske stille), liker når jeg starter den så er det som en liten symfoni av disker som spinner opp, herlig å høre på...

du kan jo prøve å støydempe kabinettet ditt med matter? forresten. blir det ikke veldig mye varme og dårlig luftgjennomstrømning? de 11 diskene ligger jo tett i tett!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser du har Zalman vifte. Fornøyd med den? Bare lurer siden jeg og har tenkt til å kjøpe den til min kommende Pentium 4 - 3.4 Ghz prosessor. ;)

jeg har blandede meninger om zalman viften. den kjøler greit nok, og jeg kan ha den på laveste hastigheten(fulgte med rheobus elns). men dette er rett og slett ikke nok hvis du vil ha et støysvakt kabinett. jeg har kommet langt på støydempinga nå, men kan enda ikke sove om natten, vel har iaffal ikke prøvd. hører den hele tiden. zalman kjølern er jo sinnsykt vakker. du kan kanskje sjekke om den alu/cu dingsen kjøler bedre, den med aluminium her og der.

Lenke til kommentar
Ser du har Zalman vifte. Fornøyd med den? Bare lurer siden jeg og har tenkt til å kjøpe den til min kommende Pentium 4 - 3.4 Ghz prosessor. ;)

jeg har blandede meninger om zalman viften. den kjøler greit nok, og jeg kan ha den på laveste hastigheten(fulgte med rheobus elns). men dette er rett og slett ikke nok hvis du vil ha et støysvakt kabinett. jeg har kommet langt på støydempinga nå, men kan enda ikke sove om natten, vel har iaffal ikke prøvd. hører den hele tiden. zalman kjølern er jo sinnsykt vakker. du kan kanskje sjekke om den alu/cu dingsen kjøler bedre, den med aluminium her og der.

Er du sikker på at det er zalmanen du hører? Min er nemlig nærmest ikke hørbar på laveste hastighet..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...