Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
estetiske retningslinjer anyone?? Her er det mye som hadde strøket på "fint estetisk kabinett"- eksamen :realmad:

Estetikk er ikke en konstant, og det er snakk om øyet som ser. Hva som annses som estetisk, varierer med tiden. Det er derfor ikke noen god ide og sette seg på sin høye hest som estetikkens høye beskytter. Og med det forsøke å heve seg over andre.

Ikke gjem deg bak ord som estetisk og antyd at det er en objektiv norm på god smak, når det i realiteten bare er snakk om din subjektive oppfatning!

 

 

XenZor

Lenke til kommentar
estetiske retningslinjer anyone?? Her er det mye som hadde strøket på "fint estetisk kabinett"- eksamen :realmad:

Estetikk er ikke en konstant, og det er snakk om øyet som ser. Hva som annses som estetisk, varierer med tiden. Det er derfor ikke noen god ide og sette seg på sin høye hest som estetikkens høye beskytter. Og med det forsøke å heve seg over andre.

Ikke gjem deg bak ord som estetisk og antyd at det er en objektiv norm på god smak, når det i realiteten bare er snakk om din subjektive oppfatning!

 

 

XenZor

Med andre ord : han syter noe sykt over andres smak ,noe de fleste driter i fordi det er de selv som skal sitte å se på kabinettene til vanlig.

liker du ikke hvordan kabinettene våre ser ut ,så la vær å se på tråden og drit i å poste sånn som det der

Lenke til kommentar

Her er mitt:

Innside%20av%20kabinett%20007%20(Custom)%20(2).jpg

Rotet bak den nederste disken er midlertidig, har drevet og testa å undervolte viftene. Det største kabelrotet synes ikke på bildet, det er nemlig bak PCen :D.

 

Ellers så kan jeg vel si at jeg når jeg bytter kabinett en gang på nyåret vil jeg montere pumpa i vibrasjonsoppheng i stedet for nedi tanken. Da vil jeg spare en betraktelig mengde plass siden jeg kan bruke en mye mindre tank (grunnen til at jeg har pumpa nedsenket i dag er den støydempende funksjonen til vannet, men jeg mistenker at vibrasjonene blir forsterket av det, og da går mye av vinninga opp i spinninga).

Lenke til kommentar

Slapp av da f-14. Det var bare en måte å si "jeg synes det er litt mye juletrefaktorer her"... Ikke noe flaming dette her. Koser meg her inne på denne tråden jeg. Jeg bare skjønner ikke hvordan folk klarer å ha rosa, grønn, blå , gul, UV etc. etc inni samme kabinett uten å bli svimmel

 

og utredningen til XenZor fortjener en oscar :thumbup:

Lenke til kommentar
Du var tross alt på biltema.... Skulle kjøpt med deg en boks med trykkluft, så du slapp å demontere noe som helst når du skulle støvrense skiten... :p Koster en 100lapp, og er verdt hver eneste krone.. Bare husk å ta med kabinettet UT av huset hvis du gjør dette... ;)

hvor lenge varer en slik boks med trykkluft? er det muligheter for å etterfylle? ala paintball...

Lenke til kommentar
Slapp av da f-14. Det var bare en måte å si "jeg synes det er litt mye juletrefaktorer her"... Ikke noe flaming dette her. Koser meg her inne på denne tråden jeg. Jeg bare skjønner ikke hvordan folk klarer å ha rosa, grønn, blå , gul, UV etc. etc inni samme kabinett uten å bli svimmel

 

og utredningen til XenZor fortjener en oscar :thumbup:

He he :p

 

 

XenZor

Lenke til kommentar
har støydempa med biltema matter. type 1cm tykke. resultatet ble nice.

 

http://home.online.no/~dagfihaa/pictures/30.jpg

 

edit: skal rydde kablene når jeg kjøper nytt psu.

Ser du har Zalman vifte. Fornøyd med den? Bare lurer siden jeg og har tenkt til å kjøpe den til min kommende Pentium 4 - 3.4 Ghz prosessor. 

 

 

 

Jeg også har den Zalman kjøleren der. Den er veldig god! Kan anbefale den på det sterkeste :thumbup:

Lenke til kommentar

Ja, den fyller seg med støv etterhvert, som alle andre kjøleribber. Det er med andre ord ikke noe minus i den forstand, en liten rens en gang iblandt holder temperaturene på topp (eller skal jeg heller si bunn?:D). Jeg har selv kjøleren og er mer enn fornøyd med kjøleevnen. På minimum rpm klarer den å holde min p4 2.8ghz @ 3.5ghz på rundt 50C. Under idle legger den seg på 41/42C.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...