Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det der må da bråke noe helt forferdelig?

Tenk hvis du bare hadde IDE-harddisker da ;)

 

Men jeg må si det der ble meget bra! Du har gjort en god jobb :)

 

EDIT: BTW, herlig hovedkort du har :)

Takk!

 

Tok ikke helt den med IDE disker, mente du at da ville det blitt mer kabelrot eller pga støy?

 

Nja den bråker ikke så mye (hvis du synes at et jetfly er ganske stille), liker når jeg starter den så er det som en liten symfoni av disker som spinner opp, herlig å høre på...

Mange Ide-disker = mange Ide-kabler = fullstappet kabinett. Er jeg på sporet her kanskje? Ellers flott oppsett, får vel kjappe meg med den sleevingen så får jeg forhåpentligvis noen go'ord jeg og!;)

Lenke til kommentar
Mange Ide-disker = mange Ide-kabler = fullstappet kabinett. Er jeg på sporet her kanskje? Ellers flott oppsett, får vel kjappe meg med den sleevingen så får jeg forhåpentligvis noen go'ord jeg og!;)

Ja det har du helt rett i.

 

Vil ikke tenke på hvordan det hadde sett ut med 11 IDE disker inni der... :no:

Akkurat det jeg sikta til, hehe :) Burde hatt en linje mellom den setningen om IDE og den setningen om bråk, så kanskje det hadde blitt mer forståelig! :D

Lenke til kommentar
Har selv eheim i alle akvariene mine..

Eheim er det beste valget i akvariepumper jah.. :p

 

Men hvis du hadde brukt Eheim 1250 istede Rikky, ville det da også blitt kaldere?? Den pumper jo tross alt 2x så mye som 1048 gjør i timen...

Eller ville det bare være waist of money??

En eheim 1250 er kommer mer til nytte i systemer beregnet på såkalt "high-flow", altså høy vanngjennomstrømning. Har selv bestilt denne som en del av en skikkelig vannkjølings-pakke.

 

Mvh,

Haakon

Lenke til kommentar
11 disker?

Hva i svarte bruker du så mye diskplass til da? Backup for filmarkivet til NRK? :p

Men ellers er det jo godt jobba! Første gang jeg har sett såpass med disker i ett og samme kabinett, og attpåtil relativt ryddig..

Takk :-)

 

11disker = 2,2TB. Har vel ca 100GB ledig. Bruker diskplass til diverse ;)

dæven, det må være mye diverse.

Har en følelse av at "Norges største samling av blåfilmer" inngår i diverse :tease:

 

Inni mitt kabinett er det veldig mørkt, men hvis man åpner så er det en fryd for øyet, med flate ide kabler i tidsriktig gråtoning, en grønn cpu viftetunnel og hybelkaniner.

 

Kanskje jeg burde sette inn plexidør?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...