Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
S.T.A.N.D:  :dribble: Veldig veldig pent. ME WANTS MONEY TO BUY!

Takk!

 

Din var ikke så verst heller. Det skal du ha :thumbup:

 

Men jeg er ikke ferdig med min enda. Blandt annet skal det settes inn et vindu. Å mye mere godsaker kommer. Tenkte jeg skulle legge ut bilder i alle former å fasonger når jeg er HELT ferdig.

 

P.S. Har just bestilt utstyr for 1000,- nye kroner. Kommer på tirsdag :dribble:

Lenke til kommentar
ah... fant et som fikk med hele kassa

flott vifte du har i toppen. har du sagd ut den selv? pen jobb, har du en worklogg eller noe?

min 80mm i toppen ble ikke så pen og den bråker litt(vibrerer) så jeg har valgt å ikke bruke den. hva med deg?

 

EDIT: S:T:A:N:D: du må lakkere cdrommen din:)

Endret av st0ff3r
Lenke til kommentar
ah... fant et som fikk med hele kassa

flott vifte du har i toppen. har du sagd ut den selv? pen jobb, har du en worklogg eller noe?

min 80mm i toppen ble ikke så pen og den bråker litt(vibrerer) så jeg har valgt å ikke bruke den. hva med deg?

 

EDIT: S:T:A:N:D: du må lakkere cdrommen din:)

120mm vifta i toppen er papst 26dba skjærte ut med hull sag på en slagborr ^^

funka bra det

Lenke til kommentar
Får Slenge opp bilde av min pc'e og da..

 

http://home.broadpark.no/~aroed/Vk4.jpg

 

 

http://home.broadpark.no/~aroed/vk8.jpg

 

For flere bilder se her ->Pc Bilder?

Ser du har max-3 der, fint kort det. Går utifra at du kjører p4? Hvilken cpu da, og er den klokket, i såfall hvor høyt? Sleng gjerne med spec på minnet, voltinstillinger og temperaturer nårdu først er igang :D Fin kasse, pc70/pc75 er deilige kasser, har førstnevnte selv (i sort da).

Lenke til kommentar

Skjønner ikke en dritt jeg, hva er de feite kablene rundt strømkablene? For å beskytte mot varme? Har alle det sånn i kabinettene? Føler meg utenfor! Har ikke gjort noe annet enn å installere to kabinettvifter jeg. Spm til slutt, den zalman kabinettkjøleren som 90 % har, er den bra? kjøpte en sånn igår.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...