Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

übernabben: må si du hadde det ganske ryddig til å være surfepc :thumbup:

Strategery: Er enig i at IDE kabelen kan vises, men slik den ligger nå er veldig stygt for å si det rett ut :) La den ligge i en penere vinkel (vekk fra CPU-kjøler!!!) så blir det pent! :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
übernabben: må si du hadde det ganske ryddig til å være surfepc :thumbup:

Strategery: Er enig i at IDE kabelen kan vises, men slik den ligger nå er veldig stygt for å si det rett ut :) La den ligge i en penere vinkel (vekk fra CPU-kjøler!!!) så blir det pent! :thumbup:

Forslag?

Skrevet
mangarus, hvordan har du gjort det med kobliger osv med den hdd aktivitets måleren?

bak ampermeteret. så er det 2 koblinger.

da tok jeg ledning som går til hdd LED så klippte jeg av LEDen så koblet jeg di 2 lederne inn på 2 koblingen på ampeermeteret.

funket fjell :)

Hvor stor resistans er det på amperemeteret?

Skrevet

Jah *Gosh* ÜberNabben, den CPU-kjøleren var ikke så ille.... :dribble:

Hvor mye kostet den? tar ikke den veldig stor plass??

Har lik CPU jeg oxo :thumbup:

Kan du linke kjøleren? hadde vært topp :innocent:

Skrevet

kverna: Ser fint ut inni der, men litt sleeving og litt finere kabelføring av slanger, så er du helt i mål. Vet at det med slangene kan blir vanskelig, men det er vel verdt et forsøk?

Man0war: Så ikke så bra ut inni der, sleeving og litt bedre rydding av kablene hadde gjort seg (tror ikke det skal så mye til inni der ;) )

Hva heter kabinettet?

Skrevet

Endelig fått LL 6277A.

Som dere ser så har jeg ikke kommet skikkelig i orden ennå.

Må få kjøpt meg en strømpe og kanskje en ny Psu med lengre ledninger i.

Var mye dill og dall med 6277A men den er en drøm og rote inni :thumbup:

Skrevet
kverna: Ser fint ut inni der, men litt sleeving og litt finere kabelføring av slanger, så er du helt i mål. Vet at det med slangene kan blir vanskelig, men det er vel verdt et forsøk?

Man0war: Så ikke så bra ut inni der, sleeving og litt bedre rydding av kablene hadde gjort seg (tror ikke det skal så mye til inni der ;) )

Hva heter kabinettet?

Det heter: Artec Guardian Gaming Case

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...