Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?


Anbefalte innlegg

er det min du referer til nå :dontgetit:

Nei, absolutt ikke!

jeg har bare en oppfatning av at en drøss med lys i alle regnbuens farger i hytt og gevær blir litt "rotete".

Men det er jo snakk om smak og behag.

Jeg synes i alle fall at både produsenter og brukere overdriver litt innimellom, når de dytter inn lysdioder i hver eneste sprekk og åpning som måtte finnes i de forskjellige produktene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg liker heller ikke glorete lan-kabbisser, men lys må man ha derfor har jeg "bare" et oransje Lazerled og grønt lys i føttene til kabinettet.

Det oransje lyset gir perfekt overblikk uten at man trenger solbriller på seg. Særlig når det er mørkt i rommet, noe som ikke ble så bra på det ene bildet jeg tok uten blits. og mitt kabinett er ganske rotete, har så mange kabler inni så det er ganske håpløst å rydde. Den ene flatkabelen går til en diskskuffe.

 

Klikkbare Bilder:

 

pict11312dk.th.jpg

 

pict11297gb.th.jpg

 

pict11305ss.th.jpg

Lenke til kommentar
jeg liker heller ikke glorete lan-kabbisser, men lys må man ha derfor har jeg "bare" et oransje Lazerled og grønt lys i føttene til kabinettet.

Det oransje lyset gir perfekt overblikk uten at man trenger solbriller på seg. Særlig når det er mørkt i rommet, noe som ikke ble så bra på det ene bildet jeg tok uten blits. og mitt kabinett er ganske rotete, har så mange kabler inni så det er ganske håpløst å rydde. Den ene flatkabelen går til en diskskuffe.

 

Klikkbare Bilder:

 

pict11312dk.th.jpg

 

pict11297gb.th.jpg

 

pict11305ss.th.jpg

vedder på at du er forbanna når du sitter der for deg selv å skal skifte maskin vare , mens du må sitte å opne flokene dine ;P

Lenke til kommentar
er det min du referer til nå  :dontgetit:

Nei, absolutt ikke!

jeg har bare en oppfatning av at en drøss med lys i alle regnbuens farger i hytt og gevær blir litt "rotete".

Men det er jo snakk om smak og behag.

Jeg synes i alle fall at både produsenter og brukere overdriver litt innimellom, når de dytter inn lysdioder i hver eneste sprekk og åpning som måtte finnes i de forskjellige produktene.

har di sitt mitt da :O?

Lenke til kommentar
er det min du referer til nå  :dontgetit:

Nei, absolutt ikke!

jeg har bare en oppfatning av at en drøss med lys i alle regnbuens farger i hytt og gevær blir litt "rotete".

Men det er jo snakk om smak og behag.

Jeg synes i alle fall at både produsenter og brukere overdriver litt innimellom, når de dytter inn lysdioder i hver eneste sprekk og åpning som måtte finnes i de forskjellige produktene.

har di sitt mitt da :O?

Likte kabinettet ditt

Lenke til kommentar
er det min du referer til nå  :dontgetit:

Nei, absolutt ikke!

jeg har bare en oppfatning av at en drøss med lys i alle regnbuens farger i hytt og gevær blir litt "rotete".

Men det er jo snakk om smak og behag.

Jeg synes i alle fall at både produsenter og brukere overdriver litt innimellom, når de dytter inn lysdioder i hver eneste sprekk og åpning som måtte finnes i de forskjellige produktene.

har di sitt mitt da :O?

Likte kabinettet ditt

takk , har du lagt ut bilde av ditt ?

Lenke til kommentar
er det min du referer til nå  :dontgetit:

Nei, absolutt ikke!

jeg har bare en oppfatning av at en drøss med lys i alle regnbuens farger i hytt og gevær blir litt "rotete".

Men det er jo snakk om smak og behag.

Jeg synes i alle fall at både produsenter og brukere overdriver litt innimellom, når de dytter inn lysdioder i hver eneste sprekk og åpning som måtte finnes i de forskjellige produktene.

har di sitt mitt da :O?

Likte kabinettet ditt

takk , har du lagt ut bilde av ditt ?

Nei, kan legge ut et imorgen

Lenke til kommentar
har di sitt mitt da :O?

Ja, nå har jeg sett det.

Nærmere et St.Hans-bål kommer man vel ikke! :p

he he, styggt eller vondt ment ?

Du burde kanskje holde deg til en farge

altså blått ?

 

syns det blir litt kjedli da , blir litt mer livlig slik som e har det nå * smak å behag *

Endret av lasus
Lenke til kommentar

skal vi se :hmm: det e to blå boble rør på siden på front dekselet , en blå kabinett vifte i side døren , blå leds i cpu kjøleren , to blå vifter i psu , en blå å en rød kabinett vifte bak , en rød og en blå uv vifte ( slike som regagerer på uv lys , med 2 stk 10 cm uv blackligt og ein 30 cm lysrør e ikke sikker på hva farge den egentli er , rød står det at den er , men e synst den lyste litt annerledes enn det , og en leds som skifetr farge i fronten , som var blå akkurat på det bilde e tok .

Lenke til kommentar

Her er bilder av hoved-PCen min.

Bildene er små, trykk på dem for større!

NB! MODEM WARNING!

 

Med dør på...uten blitz og med kald katode lys på. Øverste er UV, men ser ut som lilla (?) på bildet...

HPIM1192_liten.jpg

 

Med night mode...

HPIM1193_liten.jpg

 

 

Trefarget kald katode med rød, grønn og blåfarge.. (bildet tatt med night mode m/blitz)

HPIM1194_liten.jpg

 

 

Samme som over, men uten blitz..

HPIM1195_liten.jpg

 

 

Close-up av UV katode.

HPIM1196_liten.jpg

 

 

Front

HPIM1197_liten.jpg

 

 

Front åpen med viftestyring...

HPIM1198_liten.jpg

 

 

 

Rød LED tilsier at katoder er slått på.

HPIM1200_liten.jpg

 

 

Om det er perfekt vet jeg ikke, og tviler også, men jeg liker det i alle fall.. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...