Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så nesten ut som om en RAM-mod.. :p Syntes bare katoden satt litt utsatt når det gjelder varme! Skal jo helst ha 10cm avstand fra annet dilldall..

Kabinettet var ganske premod ja, men jeg syntes innsia så tøff ut iallfall! :)

Må katoder stå 10cm unna annet dilldall? Har du noen kilder?

Lenke til kommentar
QUOTE (Glisevask @ 26/04/2005 : 15:33)

Så nesten ut som om en RAM-mod.. tongue.gif Syntes bare katoden satt litt utsatt når det gjelder varme! Skal jo helst ha 10cm avstand fra annet dilldall..

Kabinettet var ganske premod ja, men jeg syntes innsia så tøff ut iallfall! smile2.gif

 

Må katoder stå 10cm unna annet dilldall? Har du noen kilder?

 

Det har jeg heller aldri hørt om, men de kan jo bli gode og varme etterhvert så det forundrer meg ikke om det er anbefalt, men skal vel en del til før det brenner opp... :p Eller?

 

Edit: Elendig quoting... :blush:

OT: Åssen får jeg dato og navn over quotinga? :blush:

Endret av ZinnX
Lenke til kommentar
QUOTE (Glisevask @ 26/04/2005 : 15:33)

Så nesten ut som om en RAM-mod.. tongue.gif Syntes bare katoden satt litt utsatt når det gjelder varme! Skal jo helst ha 10cm avstand fra annet dilldall..

Kabinettet var ganske premod ja, men jeg syntes innsia så tøff ut iallfall! smile2.gif

 

Må katoder stå 10cm unna annet dilldall? Har du noen kilder?

 

Det har jeg heller aldri hørt om, men de kan jo bli gode og varme etterhvert så det forundrer meg ikke om det er anbefalt, men skal vel en del til før det brenner opp... :p Eller?

Mine katoder er ikke varme. Det er vel en grunn til at de kalles kalde katoder? ;)

Lenke til kommentar

Har vært mange som har klaga over at katodene og inverterene sine har tatt fyr! Men ingen har visst fått med seg advarselen om å gi dem 10cm plass og kjøling.. Sunbeam har faktisk opplyst om dette, men alikevel er det ingen som tar dette til ettertanke! Bare sier det får å sleppe å høre syting av folk med katoder som lukter svidd.. :p

 

BTW: Hakke sett deg på Casemod-kategorien, som regel sett deg på PHP.. :) Gamle brainbug90 jeg.. ;) Litt OT nå!

Lenke til kommentar
Har vært mange som har klaga over at katodene og inverterene sine har tatt fyr! Men ingen har visst fått med seg advarselen om å gi dem 10cm plass og kjøling.. Sunbeam har faktisk opplyst om dette, men alikevel er det ingen som tar dette til ettertanke! Bare sier det får å sleppe å høre syting av folk med katoder som lukter svidd.. :p

 

BTW: Hakke sett deg på Casemod-kategorien, som regel sett deg på PHP.. :) Gamle brainbug90 jeg.. ;) Litt OT nå!

Har du en link hvor de skriver det?

Lenke til kommentar

Hehe, var der du forsvant, ja. :p

 

 

Men tilbake til topic: I min lille bruksanvisning som fulgte med min sunbeam-katode står det absolutt ingenting om noen sikkerhetsavstand, annet enn at man ikke bør pakke inverteren inn i noe. Selve katoden holder maks. 30 grader (kabinettemp, altså), mens inverteren her holder litt over. Tror lite på at katoder har tatt fyr, med mindre inverteren har kortsluttet eller overopphetet, eller de har brukt en dårlig ledning (alt annet enn ledningen som følger med).

Lenke til kommentar
Edit: Elendig quoting... :blush:

OT: Åssen får jeg dato og navn over quotinga? :blush:

Istedet for å trykke "add reply" så ser du opp i høyre hjørne ved siden av Report, i den meldingen du vil quote. Prøv og fin det ut :thumbup:

Eller man kan skrive (QUOTE="det du vil skrive")"det du quoter"(/QUOTE) Da uten " og [] istedet for ().

 

Kan slenge opp et oppdatert bilde av maskinen min og, har ikke skjedd såå mye men :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...