Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
pr0xy H4xx0r: Har du hull i bunden av kabinettet da ?

ja, det har eg

 

 

Damn thats N A S T Y pr0xy H4xx0r, sorry asså, men det er noe av det styggeste jeg har sett. Håper du får pusset opp kabinettet snart, for jeg tror ikke det er helt bra for hw`en din

Nice bilde du har btw

 

håper på at sandpapiret kommer i morgen, og skal kjøpe lakk denne uken som kommer, kan legge inn nytt bilde da eg er ferdig

Lenke til kommentar
audhage:

 

Traskas: Finnes det noe finere kabinet en "stacker"? Det synes ikke jeg  Det så ryddig ut i forhold til hvor mye du har i det. Men hva med noen sleeves?

 

Heisann. Jeg liker Stacker veldig godt, og synes det har mange bra løsninger. Har tenkt på sleeves mange ganger, men som jeg skrev med bildene. Ting Tar Tid :)

 

ZinnX:

 

Traskas: Åssen er temperaturene på HDD'ene dine? Har bare 2 HDD'er i sånn en modul, men har alltid lurt på om ikke det blir utrolig varmt når den er proppet med 4...

 

Temperaturene er fine de, jeg har en termometer føler teipet på undersiden ved motoren på hver disk og de er aldri over 27 grader.

 

sigen:

 

Ser fint ut inni der ja traskas

OT: Hvor mange GB/TB har du tilsammen?

 

Takk for komplimentet. Jeg har i skrivende stund 1361gb i maskinen, hvorav 1050gb av de er brukt.

Lenke til kommentar

Bach: Så ikke så verst ut inni der, trenger nok ikke å rydde noe serlig du nei ;):thumbup:

_crs_: Nei, det stemmer at det er endel som har over "TB-grensen" nå til dags, har nesten 1TB i den ene maskinen min selv, men hvis en tenker på alle de bærbare og Shuttle`ene rundt omkring, så er det nok ikke så veldig vanlig heller ;) Er jo folk som har servere som de teller med også, og da kan det fort bli endel på enkeltpersoner

Lenke til kommentar

(traskas @ 24/04/2005 : 21:14)

Takk for komplimentet. Jeg har i skrivende stund 1361gb i maskinen, hvorav 1050gb av de er brukt. 

 

 

det er mye, begynte å lure på om du kun hadde 40gb hder siden det står 540gb i profilen din

 

Hehe har ikke oppgradert den profilen her på nesten 2 år så tok en rask oppdatering nå. :)

 

  Det var endel ja, men det blir nok brukt opp etterhvert, spess hvis du laster ned filmer, spill og musikk, og LAN`er ofte  Eller?

 

Tja... Kan vel hende at det blir litt av hvert.. Men har ikke vært på mer enn 3 LAN i mitt liv, så det er ikke så mye plass som er erobret av materiale derfra.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...