Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt OT prat, men ser den bråker 32db fyrt fult opp. Hvor mye bråker boxed? Hvordan vil det funke å tegne med markerings/UV tusj fungere på denne viften?

Den er rimelig stille på laveste turtall og bråker en del på full guffe. men temp.forskjell er ikke mer en to-tre grader. Jeg kjører på laveste hele tiden... Dte følger med FanMate viftestyring.

Den er mye stillere enn boxed!

 

Det finnes en versjon med 92mm vifte m/blå leds. Det kan jo være ett alternativ til uv. Viften på denne er svart, så uv-penn funker nok sikkert fårlig...

Lenke til kommentar
IC7STORM: Hvordan er det du tar ut harddisk-brønnen i bunnen? Kun festet med skruer?

Skal ha meg kabinettet selv. Pent det der! Fint var det inni, men en finpuss på ryddinga hadde ikke skada?

 

Joda, finpuss hadde vært fint. Men er ikke vits når jeg ikke har vindu! :nei:

 

Ja, det var opprinnelig vanlige skruer der, men jeg satte thumbs der istedet!

 

JÆVLIG koselig kabinett.. 4 dager gammelt i morgen! :D

 

EDIT: Første gang med bruk av quotes! :whistle:

Endret av IC7STORM
Lenke til kommentar
hmm..

Du kan jo kvitte deg med boxed vifta.. ;)

Så bra ut ellers..

Har sterkt tenkt på det samme ja, Anbefaling?

Zalman CNPS7000B-AlCu LED gjør seg godt i Tsunami: :)

 

inni_thumb.jpg

 

edit: på fullt lager den vel like mye lyd som boxed-viften...men, det følger med egen viftestyring til den...(men siden du har tsunami så er det jo greit å ha en viftestyring du kan styre kabiss-viftene med også)

 

ang. uv-tusj så vet jeg ikke helt hvor bra det vil funke. :)

Endret av krister461
Lenke til kommentar
Ganske pent det der Kissa4ever! :thumbup: Men hva med å lakkere disse skrueløse dingsene som holder kortene og kanskje litt på vifta..? :)

joda, Nå er det bare sånn at jeg ikke har UV spray, om det var det du tenkte på.

Jeg vil bare ha viftebladene Tusjet, det er tøffest.

Noen flere tips?

 

krister461: Jeg ser ikke bildet ditt. Kan du prøve å fixe det?

Lenke til kommentar
Litt OT prat, men ser den bråker 32db fyrt fult opp. Hvor mye bråker boxed? Hvordan vil det funke å tegne med markerings/UV tusj fungere på denne viften?

Den er rimelig stille på laveste turtall og bråker en del på full guffe. men temp.forskjell er ikke mer en to-tre grader. Jeg kjører på laveste hele tiden... Dte følger med FanMate viftestyring.

Den er mye stillere enn boxed!

 

Det finnes en versjon med 92mm vifte m/blå leds. Det kan jo være ett alternativ til uv. Viften på denne er svart, så uv-penn funker nok sikkert fårlig...

Hvordan kjøler denne i forhold til den sorte? Går det an å plugge ut ledsa?

Lenke til kommentar
Litt OT prat, men ser den bråker 32db fyrt fult opp. Hvor mye bråker boxed? Hvordan vil det funke å tegne med markerings/UV tusj fungere på denne viften?

Den er rimelig stille på laveste turtall og bråker en del på full guffe. men temp.forskjell er ikke mer en to-tre grader. Jeg kjører på laveste hele tiden... Dte følger med FanMate viftestyring.

Den er mye stillere enn boxed!

 

Det finnes en versjon med 92mm vifte m/blå leds. Det kan jo være ett alternativ til uv. Viften på denne er svart, så uv-penn funker nok sikkert fårlig...

Hvordan kjøler denne i forhold til den sorte? Går det an å plugge ut ledsa?

Det er egentlig samme kjøler, bare at den er litt mindre.

Dermed kjøler den litt dårliger, men det er små forskjeller. Sikkert bare snakk om maks 5 grader. Og det er MAKS....

 

Tror ikke det går ann å ta av leds'ene nei... Da mått du i hvert fall mekket en slags bryter selv.

 

Jeg har jo selv den store versjonen (120mm), den kjøler konge, ser bra ut, og er rimelig stille. En god kjøler med andre ord. Funker også bra til overklokking!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...