Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg føler meg nesten rørt. Tenk at noen husker og vet hva som er mitt kabinett! Takker for all støtten :D

Det er ikke mange som IKKE husker det kabinettet der Zevs_

Sier bare.... :love: Det der står det respekt av!

Skrevet

Har prøvd å rydde litt... Fikk vekk mesteparten, men ga opp med resten.

Kan sikkert få det bedre hvis jeg gidder å gjøre noe...

Skrevet
Har prøvd å rydde litt... Fikk vekk mesteparten, men ga opp med resten.

Kan sikkert få det bedre hvis jeg gidder å gjøre noe...

Ja du hadde det ganske fint inni der :yes: Kanskje noen ledninger fra vifta og litt sånt men eller veldig bra :thumbup:

Skrevet

LOL!

Mer skal det ikke til nei, så U know what to do...

Btw; Zevs, du har et nyydelig og ryddig kabbis der! Rart jeg ikke har sett det før....

Skrevet
Skrudde sammen en ny PC til nedlasting og musikkavspilling for noen dager siden.

Bildet var uforskammet bra, men du kan sikkert "stramme opp" kabelføringa litt.

Skrevet
Fancy kjøler du hadde på gpu :)

Den funker bra også. Er et FX5200 kort. Så det er ikke så mye som skal til. Den gamle vifta begynnte å lage irriterende mye vibrasjonsstøy.

Skrevet
Fancy kjøler du hadde på gpu :)

Den funker bra også. Er et FX5200 kort. Så det er ikke så mye som skal til. Den gamle vifta begynnte å lage irriterende mye vibrasjonsstøy.

Hehe, har selv en slik kjøler og et fx5500. skal snart montere det. den er lyd synderen i min pc'e

Skrevet
Skrudde sammen en ny PC til nedlasting og musikkavspilling for noen dager siden.

GPU kjølern er en Zalman right?

Har samme greie på hovedkortet mitt.

Min sitter litt løst. Brukte Artic silver 3. Istedenfor den medfølgende pastaen.

Skrevet

Jeg har kanskje det styggeste pc kabinettet/skap som finnes, men jeg hører kun svak viftesus fra de to pc'ene som står i det.

post-153-1126556247_thumb.jpg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...