Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://i15.photobucket.com/albums/a387/sja...s/InniRydda.jpg

Dette er da mitt. SLiter fortsatt med IDE-harddisker :(

Ser du har cooler master centurion 1 der.... ;)

 

Har samme kabinett... Men skal snart få meg et nytt et...

 

Har prøvd å rydde litt og har da lagt alle de kablene jeg kan, bare hk... ble ganske bra... :thumbup:

Angrer litt på kjøpet, men skal uansett kjøpe egen data til våren/sommeren :)

Lenke til kommentar

skrue sitt kabinett var jo bare så fett!!!

når jeg så det kabinnettet tenkte jeg WOW!...

mn så så jeg den røde cola korken,hadde sett MYE kulere med

en svart..(lakkering?)

den ødela den rene looken..

mn ellers konge kabinett!!!!

 

 

edit:srkiveleif

Endret av haakie
Lenke til kommentar
Takk, og takk for tipset!

Colakorken vil nok få en mer passende farge etterhvert, men foreløpig sliter jeg med å få igang maskinen her.... :no:

Antagelig for dårlig kjøling + at kablene er bøyd for mange ganger så strømmen kommer seg ikke gjennom! :p

 

Den reagerer ikke i det hele tatt når du trykker på knappen? Satt i kontakten?

Lenke til kommentar

Sukk.

Takk for tipsene, men saken er den at så fort jeg setter 220v kontakten i PSU, så starter maskinen!

Powerled lyser, og kabinettvifta som er koblet til CPU-vifta spinner igang.

Når det livner til i skjermen, så ser bildet ut som et sjakkbrett i farger!

Spørs om jeg sitter med to solide "ras" her.

*Plenty monetas i dass* :cry:

Har nappa ut alt av kontakter utenom ATX og "P4"-kontakten, men det samme skjer igjen.

Tilogmed også etter at skjermkortet er tatt ut! Holder på med å demontere hele rasket, for å se om jeg kan finne en forklaring på det hele.

Dermed ser det dårlig ut med resultater med det første. :no:

Lenke til kommentar
Å inni svarte rakeskjegg det var rot det :whistle: Men for faen, så jævla mange disker :!: Kor mange i alt? Og antall TB?

Hei, er vel 69 disker i de tre PCene og ca 15 TB diskplass. Når det gjelder rot er det faktisk ikke så ille egentlig. Prøv å holde orden på så mange kabler selv? Jo det er mulig å få en del bedre, men tro meg det er mye jobb å få det bedre en det er.

Lenke til kommentar
Å inni svarte rakeskjegg det var rot det :whistle:  Men for faen, så jævla mange disker :!: Kor mange i alt? Og antall TB?

Hei, er vel 69 disker i de tre PCene og ca 15 TB diskplass. Når det gjelder rot er det faktisk ikke så ille egentlig. Prøv å holde orden på så mange kabler selv? Jo det er mulig å få en del bedre, men tro meg det er mye jobb å få det bedre en det er.

Nei, å holde orden på det der er jo en prestasjon i seg selv :yes: Ville heller aldri lagt meg ut på å "rydde" i den boksen der nei :whistle: Sinnsykt nevertheless det skal du ha :w00t:

Lenke til kommentar

Skrue: Høres ut som om du har festet kjøleren til skjermkortet litt for stramt/skjevt/løst. Har du prøvd å remontere denne? Evt. testet et annet skjermkort? Jeg tipper det løser problemet. I værste fall er GPU død, ser ut som et 9700/9800...

Endret av ADT
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...