Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?


Anbefalte innlegg

er jo kanske "teit" å bruke så mye penger på hardisker..du sa at det blir lite hylleplass igjen når man runder opp i 1000dvd-er.....men  det er jo bare å kjøpe en haug men dvd-plater(blanke) å putte dem i et plast-cover...da tar en dvd ikke noe mer en en cd-størrelse

Skal si man får jo en mye bedre oversik over alle filmene når man har dem på PC fremfor att dem står i CDcover fremfor i arkiv på en PC. Er det noe jeg hater er det generelt å brenne CD\DVDer.

så du vil heller betale en formue bare for å slippe å brenne dvd-er?? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er jo kanske "teit" å bruke så mye penger på hardisker..du sa at det blir lite hylleplass igjen når man runder opp i 1000dvd-er.....men  det er jo bare å kjøpe en haug men dvd-plater(blanke) å putte dem i et plast-cover...da tar en dvd ikke noe mer en en cd-størrelse

Skal si man får jo en mye bedre oversik over alle filmene når man har dem på PC fremfor att dem står i CDcover fremfor i arkiv på en PC. Er det noe jeg hater er det generelt å brenne CD\DVDer.

 

Hva slaks kontrollere har du?

Link?

Jeg har et stykk Areca SATA-II 24P. PCI-X

ehm, ser jeg riktig når jeg ser prisen på det kontroller-kortet der? :ohmy:

er jo en helt syk pris for en kontroller?

Lenke til kommentar
hehe, har bedre kontroll på filmene og spillene mine i hylla jeg ass, bruker heller penger på mer hylleplass enn ørten harddisker ass, dessuten, hva gjør du vis lynet slår ned mens du har pcen på a? fried harddrives^^
Om uhellet skal oppstå (noe som hender veldig skjelden pr husstand i Oslo) så har jeg Primær og sekundær overspeningsværn. I tillegg har jeg jo flesteparten av alle DVDene liggende tilgjengelig. Skulle like å sett de damene du dro med deg hjem om du hadde liggende 2-3000 DVDplater i hylla ;) tror hun hadde snudd raskt da ja. Hos meg har jeg gjemt bort PCene i en bod så jeg skal slippe støyen og en del av varmen til dem om sommeren.
moda1701: Skal du på tg06 ?
Det vet jeg ikke. Men om jeg skal tviler jeg sterkt på att jeg gidder å drasse med meg serveren min, og gjør jeg det blir det dessværre ikke noe ftp eller noe slik oppe på den.
ehm, ser jeg riktig når jeg ser prisen på det kontroller-kortet der? 

er jo en helt syk pris for en kontroller?

Ja den prisen stemmer den.
Lenke til kommentar
Det er trossalt den eneste måten den kan monteres..

Ihvertfall sånn på alle jeg har sett ;)

må nok skuffe deg der..(skuffe og skuffe ;) ) på Mist

viften jeg bruker så kan jeg ha den begge veier, har den slik at den blåser mot kjøleribba. er vel sånn 50-50 på viftene for at det er skruehull på begge sidene

 

 

:thumbup:

Vet at nesten alle "standard vifter" kan monteres begge veiene..

Men det er annen type vifte på "boxed kjølere" og det var de jeg mener med "alle jeg har sett"..

 

Det er ikke engang sikkert at den suger luft nå. Fordi det er en annen type design på boxed vifter ;)

Lenke til kommentar
viften til den gamle "boxed kjøleren":

(går ann å ha den begge veier)

jah.. men motoren på en boxed vifte er på innsiden.. han som jeg mener har den feil vei har den på utsiden. sjønner?.

 

 

har det like bra effekt å suge luft enn å blåse på kjøleribben!. det er det jeg lurer på!

 

edit: leif

Endret av complexity
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...