Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg syns nelly suger.

Går ikke ann å bli mer enig.

 

Den eneste rap'en jeg liker, tror jeg må være Warlocks

Warlocks er vell den eneste rappen som går ann ja, alt annet suger :thumbdown:

du suger..!

nei de er ikke de eneste..! hør på feks Tommy Tee!

og hør på no eng. rap som 2pac, G-Unit, Eminem og Dr.Dre det er det som gjelder..!

så skjerp deg.. hvis du kje liker hip-hop trenger du kje si at andre rappere suger..! :nei:

Lenke til kommentar
Etter min mening er det er tragisk mange som hører på trance, dance, techno, rock, metal og lignende her... Men det er min mening. Noen som mener noe annet?

Ja, og min mening er at det er tragisk at folk hører på hiphop :thumbdown:

 

Er det musikk at folk halvveis snakker ut at morra di er mann? Kult med ytringsfrihet :thumbup:

Lenke til kommentar
noen som har hørt den nye eminem sangen?

Just lose it.

 

Kongesang! og den musikk videoen , haha  :!:

I mine ører er Just Lose It den værste sangen Eminem noensinne har lagd.

Hvis du tenker litt etter, så har Eminem "alltid" (iallefall på 3 av cd'ene) en "sånn" sang (Just loose it, Real slim shady (please stand up), my name is). Det er som oftest den sangen som blir topp20 hiten, mens vi rap-fans liker alle de andre sangene.

Lenke til kommentar
noen som har hørt den nye eminem sangen?

Just lose it.

 

Kongesang! og den musikk videoen , haha  :!:

I mine ører er Just Lose It den værste sangen Eminem noensinne har lagd.

Hvis du tenker litt etter, så har Eminem "alltid" (iallefall på 3 av cd'ene) en "sånn" sang (Just loose it, Real slim shady (please stand up), my name is). Det er som oftest den sangen som blir topp20 hiten, mens vi rap-fans liker alle de andre sangene.

Men denne er jo direkte stygg! Det er ubehagelig å høre på, direkte stygt. Samme med Mosh, jeg satt bare og ventet på refrenget, det var bare blablabla...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...