Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
rap er enkelt og greit så JÆVLI dårlig! det er elendig! møkka kjedlig musikk hvor den samme kjedlige takta går igjen og igjen, mens en eller annen står å snakker i bakgrunden! :no: uff! ikke bra :sick:

hva var det vi sa!? HVIS DU KJE LIKER HIP-HOP TRENGER DU FAEN MEG KJE KOMME INN HER OG SI DET!!

:nei:

Lenke til kommentar
rap er enkelt og greit så JÆVLI dårlig! det er elendig! møkka kjedlig musikk hvor den samme kjedlige takta går igjen og igjen, mens en eller annen står å snakker i bakgrunden!  :no:  uff! ikke bra  :sick:

Hvem spurte om du liker rap?

Pappa!

 

Og til dmx, du har hørt om ordet "ikke" har du vel? Topp, lets continue shall we.

 

Anbefaler forresten: Diaz ft. Dimmu Borgir - Mitt terningkast.

Lenke til kommentar
rap er enkelt og greit så JÆVLI dårlig! det er elendig! møkka kjedlig musikk hvor den samme kjedlige takta går igjen og igjen, mens en eller annen står å snakker i bakgrunden!  :no:  uff! ikke bra  :sick:

Hvem spurte om du liker rap?

Etter min mening er det er tragisk mange som hører på trance, dance, techno, rock, metal og lignende her... Men det er min mening. Noen som mener noe annet?
Lenke til kommentar
rap er enkelt og greit så JÆVLI dårlig! det er elendig! møkka kjedlig musikk hvor den samme kjedlige takta går igjen og igjen, mens en eller annen står å snakker i bakgrunden!  :no:  uff! ikke bra  :sick:

hva var det vi sa!? HVIS DU KJE LIKER HIP-HOP TRENGER DU FAEN MEG KJE KOMME INN HER OG SI DET!!

:nei:

slapp av alle har rett til å se hva de mener, å litt off topic må man tåle, jeg personelig synes man burde forby raaap, og en liten gutt som deg på 12 år har burde høre på noe annet... ellers blir du en skap gængster å dem har vi ALT for mange av :)

 

 

 

(hehe..)

 

god jul :)

Lenke til kommentar

Hip-hop har faktisk mye til felles med jazz/blues, det er jo der musikkstilen har sine røtter. Å sette all rap i bås at det er ensformig, kjedelig og en enkelt takt som går om og om igjen blir som å si at rock bare er bråk med enkle og stygge riff som alle kan spille.

Det er så uendelig mye mer til hip-hopen enn det mange trangsynte haters tror. Greit, hip-hop er som oftest mer ensformig enn annen musikk, men selve rapen gir variasjon og "spenning" i musikken. Mange tror at det å rappe kan hvemsomhelst gjøre, det er jo bare å snakke i vei! Men årelang trening (og selvfølgelig talent) skal til for å komme opp på nivå med de beste og mest kjente rapperne.

Ikke minst det å lage en fet beat (bakgrunnsmusikken til rappen) er noe som tar lang tid å få til, og man setter seg ikke bare ned med dataen og et keyboard og trykker i vei!

Tips til dere som hater hip-hop:

Albumet "1st Infantry" av The Alchemist

Albumet "Cinema" av Marxmen

Alt mulig av RJD2, helst fra plata "Deadringer"

NERD, eventuelt produksjoner av The Neptunes

DJ Premier, eventuelt Gang Starr (men han som rapper her, Guru, kan være kjedelig å høre på)

Endret av reeeeg
Lenke til kommentar

både å rappe og lage beats er faktisk MYE vanskeligere enn folk tror.

og til alle dere som sier at hvem som helst kunne rappa like bra,

prøv sjøl og se om det blir like bra.

 

dette gjelder også beatsa,

prøv å sett dere ned og lag en fet beat med variasjon og som er god å rappe til.

 

prøv så kansje dere ser at det er MYE mer stress å lage hip hop enn dere tror

Lenke til kommentar

Grunnen til at mange mener at rap suger er nok det at mye av den populære rappen er elendig. Men rap er jo så mye mer enn dette...

Blir som å si at du synes metal er elendig etter å ha hørt en sang av Linkin Park. ;)

 

Eg håper at den eksisterer, den virker tøff :D

 

(masse idiotisk tullprat)

Du er en skam for alle metalfans....

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Grunnen til at mange mener at rap suger er nok det at mye av den populære rappen er elendig. Men rap er jo så mye mer enn dette...

Blir som å si at du synes metal er elendig etter å ha hørt en sang av Linkin Park. ;)

 

Eg håper at den eksisterer, den virker tøff :D

 

(masse idiotisk tullprat)

Du er en skam for alle metalfans....

ver så snill ikke si at linkin park skal forstille metall.

det er jo ikke mye metall det da.

seriøst skal linkin forestille metall?? :ohmy:

Lenke til kommentar
ver så snill ikke si at linkin park skal forstille metall.

det er jo ikke mye metall det da.

seriøst skal linkin forestille metall?? :ohmy:

Det skal visstnok det...

Mange som ikke mener at det er metal da..

Og Linkin Park er ikke represantetiv for hva som er metal...

De er generelt mye mye dårligere enn det meste av metal..

Men det er det som er populært av "metal".

 

 

Men metal er veeeeeldig mye forskjelig..

Alt ifra "snille" Nightwish til særdeles råe Nile. ;)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...