Jump to content
Sign in to follow this  
Dr. Mobius

Hva tenker dere på før dere sovner?

Recommended Posts

Når dere legger dere om kvelden, hvilke tanker dukker opp i hodene deres?

Er det tanker som kommer automatisk, eller har dere et "søvnritual" før dere sovner?

Tenker dere på noe spesielt for å få sovne?

Jeg blir alltid liggende å bekymre meg for ting. Uansett hvor nydelig livet mitt kan være så dukker det alltid opp en liten bekymring for et eller annet. Jobb, penger, damer osv osv.

Jeg greier å tenke meg i søvne. :D

Jeg tømmer hodet for alle tanker slik at det bare er et svart tomrom igjen, og når jeg lukker øynene blir det svartere og svartere (mørkere og mørkere), og plutselig sovner jeg.

Alt jeg egentlig skulle ha gjort idag, men som jeg utsatte til i morgen.. Så legger jeg tidplaner for morgendagen som alltid går til helvette. At jeg skal lage skikkelig middag osv.

Planlegging er morro, gjennomføring er gørr.

Pleier å synge inni hodet mitt mens jeg ligger i senga, gjerne gamle Motown-slagere :) . Funker ganske bra egentlig.

Edit: leif

Edited by Jerre

Tenker på alt jeg egentlig skulle ha gjort imorgen, men som jeg vet går i dass når jeg våkner. Enig med Marvil - planlegging er gøy, gjennomføring er noe dritt.

Er det skole tenker jeg på hvor drittkjedelig, og hvor tidlig jeg må stå opp.. I går tenkte jeg på hvor sykt America er, etter jeg hadde lest 50 sider i dumme hvite menn..

Den enseste jeg pleier å rekke å tenke på før jeg sovner er vel noe sånt som "jammen blir det godt å få litt søvn". Og så sovner jeg...ligger maks 15 sekunder våken i sengen før jeg sover som en stein. Noe som igrunn kan være utrolig irriterende på f.eks lan siden jeg nesten alltid sovner først :thumbdown: .

Før jeg sover, tenker jeg alltid på hva jeg har gjort i hele dag og hvordan jeg skal gjennomføre en ny dag.

Tror jeg aldri har klart å sovne uten å tenke på hvordan neste dag blir :ermm:

Hvis det er flere til stede tenker jeg på at jeg ALLTID sovner sist og er den som ligger mest urolig før det blir stille.

Ellers tenker jeg på om det var noen lekser jeg hadde glemt