Gå til innhold

Hvordan holder venstrehendte musen.


endrebjo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er venstrehendt, men bruker høyrehånda. Interessant, ikke sant?

 

PS: Noen som vil se noen bilder av når jeg holder musa?

joda . samma for meg om man ser hånda de på pcn musa de egentlig :p men skal ikke stoppe deg :p:P:P bare teit og spørre om .

Noe jeg finner enda mer teit er personer som ikke oppfatter sarkasme. :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg husker en episode da jeg gikk på gymnaset i 89' . En jente i klassen hadde "Data" som valgfag, og hun var venstrehendt. Akkurat det året hadde skolen kjøpt inn nye pc'er, PC20 og PC40,med mus (Må minne om at "mus" var ganske nytt på den tiden..) og med Win3,1X.

 

Første timen med de nye maskinene gikk læreren rundt for å instruere hvordan vi skulle manøvrere rundt i Windows. Da han kom til denne jenta husket han plutselig at hun var venstrehendt. Så han spurte henne høyt "Foretrekker du venstrehånds eller høyrehåndsmus?"

Stakkars jenta ble rød som en plomme i ansiktet, samtidig som at hele klassen brøt ut i heftig latter :D

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Takket være en litt lei musearm har jeg lært meg å bruke venstrehånd på musa (er høyrehendt). Er kvitt problemene i armen, men bruker fortsatt venstrehånd hjemme. På jobb derimot bruker jeg høyre.

 

Var litt stress i begynnelsen å trene meg opp med venstrehånd. Vanskelig å treffe riktig, og jeg brukte høyrehåndsoppsett så det ble mye feiltrykking. Bruker forresten metode nr 2. Nå er det bare en stor fordel å kunne variere. Sparer meg forhåpentligvis for musesyke i fremtiden!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...