Gå til innhold

Tråden om trommeslagere


figure_02

Anbefalte innlegg

Alle dere som sitter og pjatter ut om "trommiser" på gata, i India o.l steder:

Nå er det snakk om slagverk her. Ikke negro spirituals. Kom dere tilbake til topic.

Btw så tror jeg aldri jeg har sett en farget person spille i et metall band.  :hmm:

6852647[/snapback]

 

De "trommisene" på gata kan eie alle på slagverk, men du vet det ikke. Jeg mener dette er på kanten til rasisme. Og way over kanten til usaklighet!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alle dere som sitter og pjatter ut om "trommiser" på gata, i India o.l steder:

Nå er det snakk om slagverk her. Ikke negro spirituals. Kom dere tilbake til topic.

Btw så tror jeg aldri jeg har sett en farget person spille i et metall band.  :hmm:

6852647[/snapback]

 

De "trommisene" på gata kan eie alle på slagverk, men du vet det ikke. Jeg mener dette er på kanten til rasisme. Og way over kanten til usaklighet!

6865531[/snapback]

 

Rasisme? Herregud! Skjerp deg, gutt. Er du ein slik tulling som skal rope RASISME kvar gong ordet "neger" blir nevnt?

Lenke til kommentar
Alle dere som sitter og pjatter ut om "trommiser" på gata, i India o.l steder:

Nå er det snakk om slagverk her. Ikke negro spirituals. Kom dere tilbake til topic.

Btw så tror jeg aldri jeg har sett en farget person spille i et metall band.  :hmm:

6852647[/snapback]

 

De "trommisene" på gata kan eie alle på slagverk, men du vet det ikke. Jeg mener dette er på kanten til rasisme. Og way over kanten til usaklighet!

6865531[/snapback]

 

Haha. Enten så tuller du med meg, eller så foregår det noe riv ruskende gale i topplokket ditt. :D

 

Også må jeg bare få påpeke at det er rart at ikke flere afrikanere spiller i band, de som har så god rytme! :ohmy:

Endret av Leptox
Lenke til kommentar
Alle dere som sitter og pjatter ut om "trommiser" på gata, i India o.l steder:

Nå er det snakk om slagverk her. Ikke negro spirituals. Kom dere tilbake til topic.

Btw så tror jeg aldri jeg har sett en farget person spille i et metall band.  :hmm:

6852647[/snapback]

Er metal synonymt for god trommemusikk. Ingen andre sjangre der det finnes gode trommiser? Blir det samme som å si at "fargede" ikke kan lage musikk i det hele tatt. Hørt om Jimi Hendrix, B.B King, Bob Marley, Aretha Franklin, Bobby McFerrin, Frank Sinatra, Ravi Shankar, Robert Johnson, Robert Cray, Muddy Waters, Wes Montgomery? Utvid horrisonten din mann!

 

Sist jeg sjekket var Dennis Chambers "farget". Mener du å antyde at han ikke kan spille?

Endret av HenHau
Lenke til kommentar
Alle dere som sitter og pjatter ut om "trommiser" på gata, i India o.l steder:

Nå er det snakk om slagverk her. Ikke negro spirituals. Kom dere tilbake til topic.

Btw så tror jeg aldri jeg har sett en farget person spille i et metall band.  :hmm:

6852647[/snapback]

 

De "trommisene" på gata kan eie alle på slagverk, men du vet det ikke. Jeg mener dette er på kanten til rasisme. Og way over kanten til usaklighet!

6865531[/snapback]

 

bwhahaha.. Dusteaward.

 

Henhau da....

Endret av Hodedeler
Lenke til kommentar
Alle dere som sitter og pjatter ut om "trommiser" på gata, i India o.l steder:

Nå er det snakk om slagverk her. Ikke negro spirituals. Kom dere tilbake til topic.

Btw så tror jeg aldri jeg har sett en farget person spille i et metall band.  :hmm:

6852647[/snapback]

Er metal synonymt for god trommemusikk. Ingen andre sjangre der det finnes gode trommiser? Blir det samme som å si at "fargede" ikke kan lage musikk i det hele tatt. Hørt om Jimi Hendrix, B.B King, Bob Marley, Aretha Franklin, Bobby McFerrin, Frank Sinatra, Ravi Shankar, Robert Johnson, Robert Cray, Muddy Waters, Wes Montgomery? Utvid horrisonten din mann!

 

Sist jeg sjekket var Dennis Chambers "farget". Mener du å antyde at han ikke kan spille?

6868853[/snapback]

 

Nå sa jeg "metall band", til din opplysning. Vil unødig stave det for deg.

Og du trenger ikke å ramse opp alle negrer som kan spille. Finnes utallige flinke negrer, men nå siktet jeg som sagt etter sjangeren metall. ;)

Endret av Leptox
Lenke til kommentar
Jeg synes trommisen i The Who er best. Han spiller aldri en jevn beat, men han holder rytmen imens han spiller overgang og nye ting hele tiden.

6868813[/snapback]

 

Haha, er ikke det han som klarer å rive ned cymbalstativet mens han spiller?

6869056[/snapback]

Jo, han var helt syk ..til han døde av stoff

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Lars Ulrich er da ikke noen god trommis? Han eier null teknikk! Han er veldig utholden og har mye erfaring, men ellers tror jeg mange kunne utkonkurrert han!

 

Buddy Rich er min favoritt! :)

 

Edit: Lars spilte jo ikke inn dyers eve selv en gang fordi den var for vanskelig for han! Og hvis man hører "soloen" på Live Shit, så hører man at det er ganske dårlig.

 

Jeg spilte metallica på trommesett i sjuendeklasse..

Endret av Slettet-U4NJ3Omm
Lenke til kommentar
Ser mange nevner Lars Ulrich her.

Mannen som ikkje ein gong klarer å spele rektig på skive.

 

Han har ingenting på ei toppliste å gjere. Må i så fall bli "oppskrytte trommisar".

6870435[/snapback]

Hør på 80-tallets Metalica, og se hva han klarer. Seriøst, han er ikke den beste men hvorfor har han holdt på i Metalica i 20 år?

 

Metalica er sammensatt på en måte som gjør at den enkelte er ikke beste, men sammen klarer de mye, og Lars Ullrich kan gjøre jobben sin.

 

Den som er best er Dave Lombardo i Slayer. Den vesle trommesoloen hans i slutten av gitarsoloen i Angel of Death eier alt og alle...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...