Gå til innhold

Tråden om trommeslagere


figure_02

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147
Nå sa jeg "metall band", til din opplysning. Vil unødig stave det for deg.

Og du trenger ikke å ramse opp alle negrer som kan spille. Finnes utallige flinke negrer, men nå siktet jeg som sagt etter sjangeren metall. ;)

6869031[/snapback]

 

Merkelig at det er støvsugd for fargede trommiser innenfor denne sjangeren, de har jo ellers en haug med dyktige musikere i de fleste andre sjangre, jaja bortsett fra norsk folkemusikk da :p

 

Noen som har en teori på hvorfor? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle burde lese det ZprMario sier på første siden, bare sånn btw.

 

I ekstremmetal-kategorien vil jeg gjerne nevne disse:

 

Derek Roddy (tidligere Hate Eternal, søk litt på youtube hvis du trenger å se han i aksjon),

George Kollias (trommis i Nile),

Hellhammer (artig kar, spiller bl.a. i Mayhem, Arcturus, gjestespiller for Dimmu nå, Winds, tidligere Thorns, osv osv.),

Frost (Satyricon, 1349),

Vegard "Vyl" Larsen (Keep of Kalessin),

Trym (Emperor),

Brann Dailor (Mastodon),

Tony Laureano (Ex-Nile, Angel Corpse, gjestespiller for 1349),

Martin Lopez (ex-Opeth, vært en inspirasjon for meg, uten at han er nevneverdig rask/fabelaktig teknisk i dette selskapet).

Lenke til kommentar
Nå sa jeg "metall band", til din opplysning. Vil unødig stave det for deg.

Og du trenger ikke å ramse opp alle negrer som kan spille. Finnes utallige flinke negrer, men nå siktet jeg som sagt etter sjangeren metall. ;)

6869031[/snapback]

 

Merkelig at det er støvsugd for fargede trommiser innenfor denne sjangeren, de har jo ellers en haug med dyktige musikere i de fleste andre sjangre, jaja bortsett fra norsk folkemusikk da :p

 

Noen som har en teori på hvorfor? :hmm:

7579169[/snapback]

 

Mike Smith fra Suffocation er svart og en knall metal trommis. Fyren regnes jo omtrent som den som fant opp det meste som har med blast beats å gjøre. I alle fall var han blant de første som brukte det hyppig i death metal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...