Gå til innhold

dvd brenner - "brenne"program?


bergis

Anbefalte innlegg

Hei,

er litt grønn på dvd brenning - har hatt en 4x yamaha scsi i årevis uten noen problemer. Har brukt Nero 5.5 (release 10.42 eller noe sånt).

Nå har jeg nettopp kjøpt en NEC 3500A DVD-RW, Nero gjenkjenner ikke denne som en brenner - men har fått bekreftet at den kan brenne ved å bruke windows explorer og drag'n'drop - virket fint da.

 

Er det noen av dere her som kan fortelle meg om Nero 5.5 kanskje ikke er kompatibel med denne brenneren? Må jeg ha 6.0 versjonen?

Jeg har ennå Yamahaen innstallert, så sammen med denne og en "virtual brenner" så er det to brennere registrert i Nero - lest på nero's hjemmesider at det er maks i Nero 5.5, men at det er støtte for 4 i versjon 6. Vet ikke om det er dette som er problemet, har i så tilfelle ikke funnet ut hvordan jeg kan ta vekk en av dem.

 

Vil bare være sikker på hva jeg trenger før jeg bruker penger på ny programvare.

 

mvh

Kjell

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm... må være noe tull med Ahead sin database nå siden det kommer opp så få NEC brennere... :hmm:

 

Uansett, du må ha Nero 6.x.x.x for å kunne brenne med NEC 3500 (autodetect).

Det kommer sikkert etterhvert også en oppdatering til Nero 6 som kjenner igjen 3500 på samme måte som Yamahaen din (dvs. at 3500 finnes i Nero sin interne tabell).

Endret av HawP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...