Gå til innhold

Fulle apekatter hos MSI?


Thorvald

Anbefalte innlegg

Ville bare slenge ut noen erfaringer med msi hovedkort.

 

 

K8n Neo Platinum:

 

Innstalerte AMD 64 3200+.

Virket, kjapp maskin.

Cpu festet ved svingarmen Knakk rett av uten forvarsel.

Resultat: defekt Hovedkort.

 

 

 

K8n Neo:

 

Innstalerte AMD 64 2800+

Startet etter instalasjon med bios bilde.

Skrudde den av og tok den med hjem (skrudde hos kompis).

Ikke noe bilde i det hele tatt. Skiftet ut alle deler og det startet ca

1 av 20 ganger.

 

 

 

KT6 delta:

 

Innstalerte amd xp-2500+

Alt virket fint helt til nettverket skulle startes.

Etter 2-3 Gb så knelte hele nettverket og maskinen.

Oppdaterte bios og driver. Ikke F om det skulle være stabilt.

 

 

 

Så det eg lurer på er om MSI i det hele tatt er skikket til å lage hovedkort.

 

 

 

Så dette blir:

2 stk returer til komplett

1 stk retur til Itbutikken.

 

:no::no::no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Angåne MSI og apekatter da har jeg tatt meg en tur inn den dyraparken og gidder ikke mer.

 

Lert min lekse, betaler GLAD litt mer i dag for å ungå trøbbel senere, både til websjoppen og produsent.

 

Epox og Asus og sånn Abit der litt bak, min mening.

 

Simon

Endret av Templar
Lenke til kommentar

Har brukt/satt opp flere MSI KT3 Ultra kort .

MSI K8N Neo Platinum , hjemme maskin.

 

Eneste jeg er misfornøyd med er alle dems latterlige applikasjoner ,

fuzzy logic , pcalert , CoreCentre , mm .

 

Ikke hatt problemer med annet enn bios bugs , men hvilken hovedkort produsent har gitt ut bios 1.0 versjon og ingen flere da den første var perfekt ?

Lenke til kommentar

Fulle apekatter? LOL!

 

Jeg kan vise til en omtale de gjerne skulle vært foruten, se -> her.

 

Siden de bruker dårlige komponenter, så har de kanskje råd til en skvett ekstra :p

 

seriøst, komponentene de bruker er visst kjempebra så lenge de varer, mener jeg å ha hørt. Men når komponentene ruster og eksploderer, så kan man bli skeptisk :thumbdown:

 

Jeg skyr MSI som pesten pga. artikkelen til hardware.no. Hvem kan ha tillit til noen som produserer slikt utstyr som på forhånd vet at komponentene ikke holder? Likevel fortsetter de med dette.... Andre produsenter retter trossalt på dette ved å tilby erstatning og fortsette produksjonen med rettede utgaver.

 

En generell anbefaling er at du holder deg unna og velger ASUS eller ABIT. Helst ASUS da ABIT har enkelte bugs av og til. ABIT erstatter dette selvsagt men velger du ASUS, slipper du å levere det inn ;)

 

Sveinl.

Lenke til kommentar

Nå har vel iallefall Abit og Asus brukt disse kondensatorne de og, riktignok ekspolderte de vel ikke men det gikk hull på dem og da er jo hk et ødelagt uansett .

Kan jo i samme slengen legge til at de første utgavene av ASUS KV8 til A64 var livsfarlig for resten av systemet , noe asus til slutt innrømmet, personelig fikk jeg ødelagt en A64 3400 , et 9800 XT, 2 x512 ram og to 160 gb disker på grunn av det hovedkortet, så kom ikke å si at dem er så mye bedre . :ermm:

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Nå har vel iallefall Abit og Asus brukt disse kondensatorne de og, riktignok ekspolderte de vel ikke men det gikk hull på dem og da er jo hk et ødelagt uansett .

Kan jo i samme slengen legge til at de første utgavene av ASUS KV8 til A64 var livsfarlig for resten av systemet , noe asus til slutt innrømmet, personelig fikk jeg ødelagt en A64 3400 , et 9800 XT, 2 x512 ram og to 160 gb disker på grunn av det hovedkortet, så kom ikke å si at dem er så mye bedre . :ermm:

Ble disse kortene erstattet av ASUS og ABIT? Fortsatte de å produsere dårlige kort med kondensatorer som eksploderer?

 

Jeg har hørt at alt ble erstattet (av ABIT og ASUS) og at nye kort var fri for denne type feil. Hvis du kan vise til noe annet, ville det vært svært interessant om du kunne linket til dette ;)

 

Sveinl.

Endret av Sveinl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...