Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vært så utrolig deprimert i dag :( Hadde bare lyst til å grave meg ned under dynen og ikke stå opp. Har hatt en ekkel følelse av at noe har vært galt hele dagen. Typisk var jeg også kvalm og hadde vondt i magen. Akkurat nå spiller jeg WoW, så da tenker jeg ikke så mye. Fin avkobling. Håper ikke det kommer for mye tanker i kveld når jeg skal legge meg.

Lenke til kommentar
Kjedelig å høre, Hyrlen. Håper du slipper senskader med nakken da.

 

Hva skjedde egentlig?

Tja, jeg kom i ca 0 km't og skulle snike meg fram for og se forbi en brøytekant. Det jeg ikke la merke til var kanten ned til veien som var kommet der, å når bilen skled nedfor den var det gjort. En stk nissan kom og traff meg i fronten i ca 50-60km't. Så nå er dette blitt sak hos politiet og bla bla bla, noe verken jeg eller føreren av den andre bilen skjønner. Det er så flott og bo i dette landet!

 

Kjipt det der med bilen, men jeg orker ikke se helt svart på det.

 

+Jeg ser flere damer på bussen

+Militæret er bare og glemme p.g.a nakken

+får råd til mer hvis jeg ikke kjøper ny bil..

+Sykemelding fra jobb, er ikke helt sikker på om dette er utelukkende positivt

+Ingen som ringer og maser om at jeg skal kjøre dem noen steder

+Årsavgifta trengs ikke betales, så der sparer jeg jo litt penger. Fikk faktisk regninga igår...

 

men:

-Ondt i nakken/ryggen

-70000kr mindre

-Treninga blir nok punktert, får se idag hvordan det går

-Legevakta i flerfoldige timer igår var lite kult, kom hjem kl 0300 igår.

-Politiet ringte meg kl 0900, fatter de ikke at sykemeldte mennesker ikke er våken på den tia!?

Lenke til kommentar

ahh, jeg er så lei av alt. Føler at livet ikke har noe mening.

 

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, hva jeg skal bli, har ingen å være glad i, sitter forran pc'en dag inn og dag ut og gjør ingenting. Alt på skolen går til helvete.

 

Sitter bak en jævla skjerm mange timer hver dag, (og natt) Jeg er bare et tomt skall som bare er her, men helt uten mening..

 

Hva skal jeg gjøre i dag: Jo, sitte her og gjøre ingenting i noen timer. Så skal jeg lage mat, og etter det blir det mer ingenting :(

Lenke til kommentar
Know the feeling, clvn.

 

Etter hvert har jeg gitt opp min søken på en mening med livet. Jeg har blitt fast bestemt på at det viktigste i livet er å ha noen å være glad i.. men det er jo ikke så enkelt det heller.

clvn og jeg har hatt en liten ''manndomsprat'', nå vi. :p;)

ja, jeg måtte jo forklare Hylo hvordan det er å være gutt og sånt... Er ikke så lett for stakkaren :tease:

Lenke til kommentar
Know the feeling, clvn.

 

Etter hvert har jeg gitt opp min søken på en mening med livet. Jeg har blitt fast bestemt på at det viktigste i livet er å ha noen å være glad i.. men det er jo ikke så enkelt det heller.

clvn og jeg har hatt en liten ''manndomsprat'', nå vi. :p;)

ja, jeg måtte jo forklare Hylo hvordan det er å være gutt og sånt... Er ikke så lett for stakkaren :tease:

:shrug:

Lenke til kommentar
Det er ikke lenge gjen av vinterfeien :cry:

Takk og lov for det!

 

Skal bli utrolig digg å komme på skolen, snakke med alle jeg er glad i og å komme bort fra dette hullet her...

 

Hehe, jeg er kanskje litt deprimert, men det er fordi moren min jobber til langt på natt og faren min er stukket av til Stavanger, søskene mine er på ferie og jeg sitter her helt alene. :w00t:

 

 

*Gleder seg til mandag*

 

btw: jeg er blitt litt småforkjølet også. :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...