Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hiver meg inn i denna tråden jeg tror jeg....

 

Etter mye trøbling i forholdet og en god periode der dama tok meg for gitt, sa jeg fra at jeg ikke gadd mer. Ga hun en uke å tenke seg om på før vi tok en prat der hun innså at hun hadde oppført seg dårlig, og ville at vi skulle prøve igjen så hun kunne vise meg at hun kunne være en god kjæreste. Skulle besøke hun søndagen som var, men var ute med noen kamerater på byen lørdag der jeg sa jeg hadde tenkt å ta hun tilbake.

 

Hva skjer, jo han ene forteller meg at han har hørt av bestevenninna hennes at hun har vært utro for leeenge siden og han andre forteller meg gråtende og angrende at han har fått nummeret hennes bak ryggen min i høst og de to har skrevet sexmld til hverandre over lengre tid. LIVET ER TOPP!!!! :thumbdown:

 

danskebåten og flatfylla, here I come...... :(

Lenke til kommentar
Hiver meg inn i denna tråden jeg tror jeg....

 

Etter mye trøbling i forholdet og en god periode der dama tok meg for gitt, sa jeg fra at jeg ikke gadd mer. Ga hun en uke å tenke seg om på før vi tok en prat der hun innså at hun hadde oppført seg dårlig, og ville at vi skulle prøve igjen så hun kunne vise meg at hun kunne være en god kjæreste. Skulle besøke hun søndagen som var, men var ute med noen kamerater på byen lørdag der jeg sa jeg hadde tenkt å ta hun tilbake.

 

Hva skjer, jo han ene forteller meg at han har hørt av bestevenninna hennes at hun har vært utro for leeenge siden og han andre forteller meg gråtende og angrende at han har fått nummeret hennes bak ryggen min i høst og de to har skrevet sexmld til hverandre over lengre tid. LIVET ER TOPP!!!! :thumbdown:

 

danskebåten og flatfylla, here I come...... :(

Fy faen for en umoden oppførsel av dama di. Dette er kanskje lettest for meg å si, men sånn jeg ser det er ikke slike jenter noe å samle på uansett. Gjøre noe sånt mot kjæresten sin...Nei, uff. :cry:

Lenke til kommentar
Hiver meg inn i denna tråden jeg tror jeg....

 

Etter mye trøbling i forholdet og en god periode der dama tok meg for gitt, sa jeg fra at jeg ikke gadd mer. Ga hun en uke å tenke seg om på før vi tok en prat der hun innså at hun hadde oppført seg dårlig, og ville at vi skulle prøve igjen så hun kunne vise meg at hun kunne være en god kjæreste. Skulle besøke hun søndagen som var, men var ute med noen kamerater på byen lørdag der jeg sa jeg hadde tenkt å ta hun tilbake.

 

Hva skjer, jo han ene forteller meg at han har hørt av bestevenninna hennes at hun har vært utro for leeenge siden og han andre forteller meg gråtende og angrende at han har fått nummeret hennes bak ryggen min i høst og de to har skrevet sexmld til hverandre over lengre tid. LIVET ER TOPP!!!! :thumbdown:

 

danskebåten og flatfylla, here I come...... :(

Shit lperik, det der er det værste en kan oppleve tror jeg :( føler med deg!

 

Men når dama gjør sånt så er det ikke no snakk en gang, da er det bare hadet bra!

Vet det er vansklig hvis dere har vært sammen lenge.

Har hatt dame i 6 mnd nå, vi har det topp. men noen ganger så går jeg rundt og uroer meg for at hu kanskje gjør sånt.. Noe jeg vet henne ikke gjør, vi er skikkelig "in love" men klarer ikke la være. :(

Lenke til kommentar
Hva skjer, jo han ene forteller meg at han har hørt av bestevenninna hennes at hun har vært utro for leeenge siden og han andre forteller meg gråtende og angrende at han har fått nummeret hennes bak ryggen min i høst og de to har skrevet sexmld til hverandre over lengre tid. LIVET ER TOPP!!!! :thumbdown:

Gutter er kanskje utro en gang her og der, det som er farlig med jenter er at de ofte er det over lengre tid og blir sjelden tatt. Det er utrolig kjipt, men det viser bare at dere ikke så på forholdet med samme syn og at du bør finne deg en som viser deg mer respekt.

 

Kjærlighetssorg er jo noe av det verste å komme over, så en aldri så liten lykke til trenger du.

Lenke til kommentar

Dama gjorde det slutt idag ja....

Vært sammen i ca 3 år og et par måneder. Ikke det at jeg teller....

Jeg mener, det er jo ikke noe vits lenger...

Ho skal på folkehøgskole til høsten og sa at forholdet ikke kom til å holde.

Så da gjør ho det slutt nå slik at det ikke skal bli så vanskelig når tiden kommer..

 

Så nå får jeg ikke bestemt meg.. hengeløkke eller stor kniv....

Bah, har ikke guts nok til å gjøre det uansett.... æsj...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...