Gå til innhold

Den store GTA San Andreas-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yay, prøvde det i dag av en kamerat! Han kjøpte det i midttimen på skolen :p Dritkult!

Men jeg synes virkelig at det er alt for mye oppstyr rundt det, ikke det at det ikke er verdt det, men alle blir helt maniacs bare de hører ordet GTA.... Plagsomt.

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet

Det er en høy, rund bygning i Downtown Los Santos. Det er en inngang der som du finner like ved det store veikrysset der. Når du går inn kommer du automatisk opp til toppen.

Skrevet

fallskjermhopping er best fra mount chillad. Ta en mountain bike og fallskjerm ta full fart og fly ut fra fjellet, hopp av sykkelen og fly, fly!!

Men hoppe i downtown er fett.(Lander alltid i motorveien :p )

Skrevet
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa!!! GTA SA has arrived in my mailbox. :w00t::w00t::thumbup::dribble::tease:

Fyttifaen jeg gleder meg til ikveld.. :love:

Oisann, det tok sin tid. Men ja, gratulerer. Du kommer til å kose deg! :thumbup:

Skrevet (endret)
noen her som har sett BigFoot enda i skauen i gta sa ? masse rykter om at den fins.. har også lest ufo rykter...hehe...derfor kameraet er med sikkert  :thumbup:

uøu! Når det er sås tort, er det jo mye mindre sjanse for å se dem, så det passer jo ypperlig! :)

EDIT: Altså, mente at det var bra, siden det hadde vært latterlig om man hadde sett 10-20 big foot's løpe rundt i byene :!:

Endret av MeTa][iC
Skrevet

Fikk iallefall prøvd det litt idag da, for å se hva alt tjaset om det her var. Virker allright - men grafikken er altfor dårlig for meg. Så jeg venter leeeenge på pc-versjonen. Er det ingen andre som misliker den blurete grafikken på PS2?

Skrevet
Fikk iallefall prøvd det litt idag da, for å se hva alt tjaset om det her var. Virker allright - men grafikken er altfor dårlig for meg. Så jeg venter leeeenge på pc-versjonen. Er det ingen andre som misliker den blurete grafikken på PS2?

Grafikken? Hvem bryr seg om grafikken? Jeg kommer til å spille dette i mange måneder framover, mens Far Cry var gøyt i 2-3 uker.

Skrevet
Grafikken? Hvem bryr seg om grafikken? Jeg kommer til å spille dette i mange måneder framover, mens Far Cry var gøyt i 2-3 uker.

Akurat, bare teit å bry seg om grafikken når spillet er så fantastisk bra!

Skrevet

Det er storyen i spillet som tell. uten en bra story blir man lei etter en kort stund uansett hvor bra grafikken er. tenker da litt på doom3

Skrevet

Akurat, bare teit å bry seg om grafikken når spillet er så fantastisk bra!

Vel viss han er så utrolig irretert på grafikken. Så fortjener han kanskje å vente et år til. Uansett så kan vi kose oss i måneder fremover. Mens han frager fjortiser i CS:S :tease: For det er et spill med grafikk. GTA er mer om handling. OG Who cares about the graffic??? noen av de beste spillene som er har dårlig grafikk. det hadde de også når de var nye. Worms er et godt eksempel på dette. Spill skal være gøy og ikke photorealistisk.

Skrevet
Jeg likte ikke lyset om kvelden. Ellers et flott spill til nå :)

Hva er galt med lystet om kvelden da?

når det er mørkt er det da skikkeligt mørkt og da eller?

Den eneste klagen jeg har til lyset er at det til tider er for realistisk, og man får sollyset i øynene. Da ser man veldig lite...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...