Gå til innhold

Den store GTA San Andreas-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei!! Til dere som har bestilt på gamezone!! hvordan sjekker dere om spillet er sendt? Står ingenting... Bare at det på ''Statushistorikk og kommentarer'', står24/10/2004 Bestilt.. vil dette si at de ikke har sendt spillet? Hvist det er tillfelle, så blir det og avbestille og kjøpe på elkjøp, som har en veldig hyggelig pris... (men kan bli vanskelig å få tak i ett eksemplar...)

Endret av Prebo
Skrevet
Hei!! Til dere som har bestilt på gamezone!! hvordan sjekker dere om spillet er sendt? Står ingenting... Bare at det på ''Statushistorikk og kommentarer'', står24/10/2004 Bestilt.. vil dette si at de ikke har sendt spillet? Hvist det er tillfelle, så blir det og avbestille og kjøpe på elkjøp, som har en veldig hyggelig pris... (men kan bli vanskelig å få tak i ett eksemplar...)

Jeg fikk mail av dem nå og der stod det at spillet er sendt :) Men ta kontakt per mail, de er ganske raske på å svare.

Skrevet (endret)

Jeg fikk mail av dem nå og der stod det at spillet er sendt :) Men ta kontakt per mail, de er ganske raske på å svare.

Hmmm... Sendte de en mail for ca. 1 time siden... Har fri imorgen, så da hadde det vært kjekt å hatt spillet...

Endret av Prebo
Skrevet
forhåndsbestilte det i går og ringte nå- de hadde akkuratt fått det og alt var klart for at jeg kunne hente det i butikken  :love:  (men jeg må forlate kjøpesenteret med en gang så jeg ikke sprer det over alt)  ****gleder meg***  "skjelver litt"  :blush:      :!:  :!:

Hvor var dette?

Spaceworld! Har spillet nå! hehe! skal spille det nå! kan sikkert poste noen første inntrykk nå snart :)

Skrevet

Faen, jeg ringer de butikkene og andmelder de!

Urettferdig at noen har fått spillet allerede! :mad:

Nåja, skal sitte med campingstol foran postakassen fra kl 11 i morgen til postmannen kommer! :p

Skrevet
Skal si deg det....AT BYEN ER FAN SÅ MYE STØRRE ENN I VICE.

Har ikke fått låst opp alt, men ser jo kartet fordet...

Det er rått!

enig sååå enig :yes:

Skrevet

Angående de tre byene. Hvem av de er den største (med skyskrapere osv)? Og er den byen større enn GTA: VC, eller er San Andreas (delstaten) større enn GTA: VC?

Forstår ikke helt hva dere mente :)

Skrevet

Blir rett og slett trist når jeg får høre at folk har fått spillet idag. Dårlig gjort :)

Må vel sove snart og, må opp i rett tid å kjøpe spillet :)

Skrevet
Angående de tre byene. Hvem av de er den største (med skyskrapere osv)? Og er den byen større enn GTA: VC, eller er San Andreas (delstaten) større enn GTA: VC?

Dei tre største byane er kvar for seg på størrelse med Vice city. Så finst det 12 andre småbyer.

Skrevet

Dei tre største byane er kvar for seg på størrelse med Vice city. Så finst det 12 andre småbyer.

mener du det seriøst? Altså, 3x hele spillearealet i Vice city, pluss 12 andre småbyer?

fy f----. Det blir HARDCORE gaming etter examene.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...