Hr. Jenssen Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 (endret) Ja, det er et faktum! Jeg har like nå kommet fra et game cs:s, hvor jeg spilte og hadde det gøy... Helt til en mongo med speed hax kom inn å ødela ALT! Dette er foreløbig den eneste cheaten JEG har sett på css, men om de andre ikke har kommet så regner jeg med at de er her også, om noen få dager... Og siden INGEN av serverne enda er secure, så kommer nok dette til å bli et STOOORT problem! Hva synes dere om dette? Noen andre som har opplevd cheating på css? Valve er så forbanna på alle cheaterne, og har likevel ikke klart å tetta igjen smutt-hullene i sikkerheten på css? Hva er det slags LATSKAP?! Det er jo en BETA, men jeg frykter stort at den fulle versjonen kommer til å bli likedan! Forbannet være dere, Valve! Endret 27. august 2004 av MeTa][iC
Windoge Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 (endret) Det er jo ikke verre en å bytte server da. Skal vi gi Valve skylden fordi folk driver å cheater i en beta? Da tror jeg nesten jeg må gi Microsoft skylda for alle viruser som lett kan trenge inn i XP. Endret 27. august 2004 av ^Th0mas^
Veritas_ Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Vi har jo den innebygde WHen. Men den er jo borte. Så hadde vi jordskjelvcheaten. Men den er jo og borte. Har ikke sett noen andre enda.
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Det er jo ikke verre en å bytte server da. Skal vi gi Valve skylden fordi folk driver å cheater i en beta? Da tror jeg nesten jeg må gi Microsoft skylda for alle viruser som lett kan trenge inn i XP. hvem andre enn microsoft skulle få skyld for sikkerhetshull i deres eget os ?
Superslask Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 jeg tror han mente at microsoft ikke skal ha skylda for at andre utnytter sikkerhetshull
Hr. Jenssen Skrevet 27. august 2004 Forfatter Skrevet 27. august 2004 Det er jo ikke verre en å bytte server da. Skal vi gi Valve skylden fordi folk driver å cheater i en beta? Da tror jeg nesten jeg må gi Microsoft skylda for alle viruser som lett kan trenge inn i XP. I det minste gjør Microsoft EFFEKTIVE tilltak for å stenge hullene! Valve er så forbanna, og sitter og river seg i håret pga cheating i cs, men de klarer jo fanden ikke å gjøre noe med det!
the_zombie Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 hvem hva hvor? Jordskjelvcheat? Man kunne skrive "shake" i console, og alle spillerne på serveren fikk et ristende skjermbilde. Men det og er tatt ut. Hadde det veldig morsomt med å binde det til middlemouse og trykke på den hele tiden. Var komplett umulig å spille fordi det ristet sånn. :!:
brillan Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Herregud da. Cheats til cs:s var ute før spille kom ut Ikke noen nyhet dette.
monstar Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 I den nye updaten skal det være noe som forhindrer cheating.
porcelaiN Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Dette er dårlig VALVE er nødt til å gjøre noe med dette!
Xander^ Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Cheatere sysselsetter ansatte i valve..positivt
Windoge Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Det er jo ikke verre en å bytte server da. Skal vi gi Valve skylden fordi folk driver å cheater i en beta? Da tror jeg nesten jeg må gi Microsoft skylda for alle viruser som lett kan trenge inn i XP. hvem andre enn microsoft skulle få skyld for sikkerhetshull i deres eget os ? De som utnytter hullene. Det vil altid være en ny "lamer" her og der uansett hvilke tilltak man fører til.
Mala Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Dette er vel egentlig ikkje noen form for cheat, men det mest irriterende eg har vert bort er roof climbingen. En eller annen plass på dust er det mulig å komme sge op på"taket" rundt brette å lett plulle ut sine motstandere uten at det engang er klar over det Vet ikkje om noen av dre har vert borti dette/driwe me dette Men det er i hvertfall utrtrolig irriterende. Dette er jo en bug såklart, so cheating ekke d snakk om Eg gidder ikkje å spille på den måten i hvertfall
wotg Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Ikke glem alle idiotene som fucker opp spillet med å skywalke, det er så utrolig irriterende. Til slutt kjøper jeg AWP og bare venter på oversiden av tunellen
Goebbels Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 [iC' date=27/08/2004 : 22:58] Det er jo ikke verre en å bytte server da. Skal vi gi Valve skylden fordi folk driver å cheater i en beta? Da tror jeg nesten jeg må gi Microsoft skylda for alle viruser som lett kan trenge inn i XP. I det minste gjør Microsoft EFFEKTIVE tilltak for å stenge hullene! Valve er så forbanna, og sitter og river seg i håret pga cheating i cs, men de klarer jo fanden ikke å gjøre noe med det! Åjoda.. de forbannede idiotene (med litt hjelp av meg) har klart å sperre 3 stk nøkler til CS for meg, uten at jeg har cheatet.. Måtte de brenne evig.
Sagacious Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 [iC,27/08/2004 : 22:58] Det er jo ikke verre en å bytte server da. Skal vi gi Valve skylden fordi folk driver å cheater i en beta? Da tror jeg nesten jeg må gi Microsoft skylda for alle viruser som lett kan trenge inn i XP. I det minste gjør Microsoft EFFEKTIVE tilltak for å stenge hullene! Valve er så forbanna, og sitter og river seg i håret pga cheating i cs, men de klarer jo fanden ikke å gjøre noe med det! Åjoda.. de forbannede idiotene (med litt hjelp av meg) har klart å sperre 3 stk nøkler til CS for meg, uten at jeg har cheatet.. Måtte de brenne evig. Men du spilte vell heller ikke med default Njaal
trez Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 [iC' date=27/08/2004 : 22:58] Det er jo ikke verre en å bytte server da. Skal vi gi Valve skylden fordi folk driver å cheater i en beta? Da tror jeg nesten jeg må gi Microsoft skylda for alle viruser som lett kan trenge inn i XP. I det minste gjør Microsoft EFFEKTIVE tilltak for å stenge hullene! Valve er så forbanna, og sitter og river seg i håret pga cheating i cs, men de klarer jo fanden ikke å gjøre noe med det! finnes nokk mer cheats enn virus... virker vertfall sånn
Alt-Ctrl Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 høres ut til at source kommer til å suge like kraftig som originalen når det gjelder cheats
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå