Gå til innhold

Cheats har nå kommet til cs:s...

Anbefalte innlegg

Skrevet
høres ut til at source kommer til å suge like kraftig som originalen når det gjelder cheats

Ja, den nye motoren skal jo ha all verdens muligheter, og det betyr også at det er flere mulige cheats å utnytte. Jippi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
' date='01/09/2004 : 04:25']
[iC,27/08/2004 : 22:58]
Det er jo ikke verre en å bytte server da.

Skal vi gi Valve skylden fordi folk driver å cheater i en beta? Da tror jeg nesten jeg må gi Microsoft skylda for alle viruser som lett kan trenge inn i XP.

I det minste gjør Microsoft EFFEKTIVE tilltak for å stenge hullene!

Valve er så forbanna, og sitter og river seg i håret pga cheating i cs, men de klarer jo fanden ikke å gjøre noe med det!

Åjoda.. de forbannede idiotene (med litt hjelp av meg) har klart å sperre 3 stk nøkler til CS for meg, uten at jeg har cheatet..

Måtte de brenne evig.

Men du spilte vell heller ikke med default ;)

Njaal

Jo faktisk.. har faktisk ikke nok peil til å stille på ting..

rett-ut-av-pakka var det spillet..

Skrevet

Hurmf. Etter preloadingen av HL2 startet har jeg ikke hatt noen mulighet å komme inn på CS S. Serveren er alltid for opptatt til å ta seg av meg. Mye verre enn noen som helst cheat

Mene tror det blir mindre cheat jeg. Sikkert bare noen problem elementer som de greier å luske ut før betaen er ferdig

Skrevet

Det er ikke Valve sin skyld at folk cheater, det er jo idioter som legger ut "cheat-modder" til nedlasting som fikser noe dritt i spillet.

Cheating i singleplayer er derimot gøy, men online kan alle cheatere brenne i Helvete! :realmad:

Skrevet
Det er ikke Valve sin skyld at folk cheater, det er jo idioter som legger ut "cheat-modder" til nedlasting som fikser noe dritt i spillet.

Men det er nå fortsatt Valve sin feil at de ikke tetter igjen sikkerhets hull da!

Til den som nevnte noe om at det sikkert bare er cheats i BETA'en:

Je, det er fullt mulig...Men jeg frykter at det blir akkurat samme problem som forrige i cs!

Og det ENESTE Valve ser ut til å gjøre med det, er å lage secure servers...Jaja...bedre enn "ingen ting" :thumbdown:

Skrevet

Han mener at flere burde ha rcon tilgang på servere, men tror ikke det er beste løsningen. Bør i allefall bare være seriøse folk som får det.

Skrevet
Han mener at flere burde ha rcon tilgang på servere, men tror ikke det er beste løsningen. Bør i allefall bare være seriøse folk som får det.

joa, dt er sant. Men men, ihvertfall få tak i en skikkelig VAC som dreper de som cheater.. ! :mad:

Skrevet

Finnes det egentlig cheats til CS S da. Har enda ikke sett noen. Bortsett fra de som var bugs. Men de er jo borte nå. De har jo til og med fjernet boost buggen på dust.

Skrevet

Utrolig lite vits å irritere seg over sånt nå, valve konsentrerer seg jo om css og hl2 og de har faktisk ikke lagd en anti-cheat enda, det du spiller av css er ETT FAKTUM EN BETA VERSJON, ja det er en beta versjon. Grunnen til at det heter beta er at det er en hel haug med bugs i selve spillet som valve må ta seg av før de fikser en anti-cheat til energi spillerne som deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...